danus писав:І ще як ви думаєте, чи кожен гріх є беззаконням, і чи всяке беззаконня є гріхом?
Згідно послання апостола Івана це - синоніми.
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
danus писав:в Старому Завіті Бог дав заповідь "не вбий" і той самий Бог засуджував Ізраїль за те, що вони не винищили народи які Він їм сказав винищити. Що ви про це думаєте?
Андрій писав:Четверта Божа заповідь не є головною, вона одна з десяти
Для адвентистів головною заповіддю є "субота".
Савонарола2009 писав:danus писав:Савонарола2009 писав:Слово Боже судить беззаконня, а не я.
Чому ми засуджуємо масові розлучення, аборти, привласнення чужого майна, обман? Тому, що Слово Боже класифікує такі дії гріхом.
Ви називаєте Святе Письмо Словом Божим, а Святе Письмо говорить, що Слово Боже - це Ісус Христос. Що ви про це думаєте?
Слово - Ісус Христос в Івана 1:1,14.
Але в римлян 10:17 "Тож віра від слухання, а слухання через Слово Христове", в ефесян 6:17 "Візьміть і шолома спасіння, і меча духовного, який є Слово Боже", в Дії 13:46 "Тоді Павло та Варнава мужньо промовили: До вас перших потрібно було говорить Слово Боже; та коли ви його відкидаєте, а себе вважаєте за недостойних вічного життя, то ось до поган ми звертаємось" йде мова про Біблію.
Савонарола2009 писав:danus писав:
І ще як ви думаєте, чи кожен гріх є беззаконням, і чи всяке беззаконня є гріхом?
Згідно послання апостола Івана це - синоніми.
Савонарола2009 писав:danus писав:Савонарола2009 писав:Слово Боже судить беззаконня, а не я.
Чому ми засуджуємо масові розлучення, аборти, привласнення чужого майна, обман? Тому, що Слово Боже класифікує такі дії гріхом.
Ви впевнені, що для засудження перелічених вами гріхів, конче потрібно щоб вони класифікувалися як гріх Святим Письмом? Чи не достатньо, вам того, що подібні дії стають вам назаваді любити ближнього як самого себе?
Так і святкування першого дня тижня стає на заваді любити Бога, Який від створення світу для щотижневого відпочинку освятив суботу.
danus писав:Як видно Ісус не заперечує, що вчинок апостолів є порушенням приписів що до суботи, натомість приводить прилад з писання де також було порушено закон, і завершує фразою, що Він важніший, чим приписи закону, що до суботи, і не бачить в діях апостолів гріха.
danus писав:Чесно кажучи мені також не зрозуміло чому ви вважаючи отців Ладиокійського собору беззаконниками і шануєте канон Нового Завіту ними укладеного.
danus писав:ви плутаєте Церковні десять заповідей з Старозавітніми десятьма заповідями.
Андрій писав:Савонарола2009 напевно вважає учасників форуму за дурнів. Пише на форумі про "суботу" і Божий Закон, постійно повторюючи одній й ті ж самі аргументи, які розглядались у попередніх повідомленнях. Постійно ігнорує відповіді на запитання про дотримання суботи - Закон: Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22. І хто є катом? (Вих. 35:2-3) Якщо немає ката, то що вони зроблять із Законом - Вих.35:2? І як адвентисти живуть в холодну пору року і в північних країнах, де холодно? Чи адвентисти в суботу виходять зі своїх осель? І чому адвентисти використовують працю інших людей в суботу?
Очевидно адвентисти не виконують Закон - Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22.
Гал. 3:10:
"Проклят усякий, хто не пильнує, щоб виконати ВСЕ, що написане в книзі закону".
Згідно Гал. 3:10 адвентисти винні перед всім Законом і ставлять самі себе під прокляття.
Igor писав:А от риторичне питання до усіх:
Що є більшим гріхом, недотриманя суботи, чи внесення розколу в церкву. Невже питання дотримання чи недотримання суботи(неділі і ін) є важливішим за єдність христиняського світу, чи воно якимось чином впливає на наше сприйняття Христа і Його вчення?
І чи не є нашим усім спільним гріхом замість обєднання навколо постаті Христа і Його вчення шукати зачіпки для того, щоб оголосити себе істинними (це не проти суботників, це проти всіх)
Igor писав:А от риторичне питання до усіх:
Що є більшим гріхом, недотриманя суботи, чи внесення розколу в церкву. Невже питання дотримання чи недотримання суботи(неділі і ін) є важливішим за єдність христиняського світу, чи воно якимось чином впливає на наше сприйняття Христа і Його вчення?
І чи не є нашим усім спільним гріхом замість обєднання навколо постаті Христа і Його вчення шукати зачіпки для того, щоб оголосити себе істинними (це не проти суботників, це проти всіх)
Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
Igor писав:Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
Смію Вас запевнити, що таких християн багато.
Igor писав:Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
А стосовно дотримання одного і не дотримання іншого...
Igor писав:Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
Ви ж теж не весь Старий Завіт виконуєте. Чому? Тому що Ісус відмінив.
Igor писав:Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
Знову ж простий приклад: можна бути хорошим хрестиянином і не дотримуватись суботи(неділі)? Можна. І спасешся? Я думаю, що так.
А можна дотримуватись суботи але не бути християнином? Можна. А Спасешся? Та навряд.
Igor писав:Савонарола2009 писав:Я особисто не уявляю собі християнина-злодія. чи християнина-перелюбника, чи християнина-кілера. Чи християнина-лікаря, практикуючого аборти.
Яка тоді різниця між злодієм, який порушує восьму Божу заповідь і тим, хто забув про суботу, яку Бог освятив і заповів святити в четвертій Божій заповіді?
Коли в старозавітні часи до царя приходила Божа людина і викривала якийсь гріх, то, як правило, ризикувала власним життям. Як ви поступите? Чи змиритеся з нормальним ставленням до порушення четвертої Божої заповіді чи подумаєте про реформу, приклад якої в аналогічній ситуації протиріччя між Божою заповіддю і переданням, залишив Господь (Матв. 15:3)?
Ви з суботою самі себе зробили заручниками.
Історик писав:Luther - адвентист сьмого дня без сумніву і використовує форум скоріше всього для полемики чи на його думку "проповіді".
Чому ж тоді значна частина християнського світу святкує неділю, незважаючи на відсутність будь-яких біблійних доказів і підстав для цього?
Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 54 гостей