Re: Чи був Ісус євреєм?
Додано: 10 січня 2012, 21:07
Замітив одну річ: "Чомусь важко дивитись на Обличчя Плащениці, але й невідштовхуюче. Це тільки мені так?
forum.ugcc.org.ua
http://forum.ugcc.org.ua/
andrey s. писав:То давайте тоді ще раз Помолимось.., пробачте, що не втримався і всетаки вставив свої корективи.....
Молимось...??
о.Олег писав:та не можна у данному питанні оперувати поняттям "нація" у сучасному змісті слова. Анахронічно і некоректно. "Від юдеїв спасення" - це слова Христа. Не про "націю", а про Божий вибраний народ. З нього походить Ісус Христос. Ним (Божим вибраним народом) є сьогодні християни. І це також не про націю (в сьогоднішньому розумінні) - це про віру в Бога. Не знаю, що ще додати. Розумію, що питання, на яке відповідав, мало дещо інше забарвлення, аніж Ваше, але невже я грішний щось некоректно виклав з Історії обіцянки Спасителя?
З повагою. о.Олег
Тарас_ писав:Цікаво, а чого ніхто зі студентів УКУ не захищає його позицію по образу жида тут на форумі?
Тарас_ писав:Замітив одну річ: "Чомусь важко дивитись на Обличчя Плащениці, але й невідштовхуюче. Це тільки мені так?
Тарас_ писав:... Я навів аргументи, які на мою думку суперечать твердженню і висловлюванню що Ісус був євреєм, єврейської нації...
о.Олег писав:Тарас_ писав:... Я навів аргументи, які на мою думку суперечать твердженню і висловлюванню що Ісус був євреєм, єврейської нації...
можете ще раз, по пунктах
перепрошую
просто хотів би порозумітися
З повагою. о.олег
andrey s. писав:Тарас_ писав:Замітив одну річ: "Чомусь важко дивитись на Обличчя Плащениці, але й невідштовхуюче. Це тільки мені так?
Я тільки спробував.....ніби нічого такого. Тут справа в іншому, і якщо Ви щось таке відчуваєте, то це справа Вашого духовного сприйняття Образу з Плащивниці.
Просто я не дозволяю собі відкриватись перед образами які десь подаються, в інтернеті чи на брошурках..тільки без візуального сприйняття, візуально тільки вживу.(ну то моя "шиза", це не ставлю в ряд чогось такого.)
А що до Ісуса.....як Вам сказати, якщо брати все разом, все що я знаю про Сина Божого, то у мене відпадає потреба у такому запитанні.
Я не буду наводити уривки Святого Письма, просто не розумію для чого....
Ісус є тим Євреєм, який є взірцем для всіх, і Євреїв включно...
Євреї були вибраним народом, і їх вибраність Бог відняв у них, тобто не забрав, а просто не втрутився коли вони самі від неї відмовились, відказались.
Євреї себе рахують здуреними, бо був укладений союз, обітниця. І Бог не міг порушити то(образно, бо Бог може все.), тобто зробив так, що їм зрозуміло, чому вони вже не особливі, і докорів за це бути не може, що мовляв Бог не дотримався обітниці союзу.
Тому і деякі Ісуса ненавидять, бо розуміють, що він відняв у них і віддав всім, всім хто захоче.(це така собі глибока річ).
Але нікуди від того факту, що Спасіння прийшло через Євреїв....не дінешся.
Розумієте, тут Єврей як Вибраний Богом, і тоді ми з Вами( з якоїсь т.з.), є тими Вибраними(Євреями), якщо приймаєм Христа як спасителя всього люцтва.
А чому Вас так колить про Єврея???
Тут ціла історія, ще від Араама, і купа колін...складно...
о.Олег писав:Тарас_ писав:Цікаво, а чого ніхто зі студентів УКУ не захищає його позицію по образу жида тут на форумі?
а там що - студенти УКУ підписались? Не мусять. Студенти от Вертеп поставили без образу Жида. Теж не мусіли. Просто сприйняли ідею позбавлення Вертепу образу Жида позитивно. Знаю таких, що цю ідею не сприймають. Знаю багатьох, яким це все взагалі далеко...
З повагою, о.Олег
Тарас_ писав:Отче Олег ви навели дуже великий текст. Який читати з початку, де обговорюється теорія про Галілею і Галичину як одне й теж читати не хочеться.
Друга частина тексту це спроба найти пояснення національної приналежності через Біблійні сказання. З яких чітко й незрозуміло і звісно ж неможливо трактувати приналежність Ісуса до певної нації.
о.Олег писав:та не можна у данному питанні оперувати поняттям "нація" у сучасному змісті слова.
Тарас_ писав:Питання було конкретним: чи належав Ісус до єврейської національності. Саме так сприймається вислів "Ісус був євреєм".
Чому задався питанням? Просто з цікавості.
andrey s. писав:Тарас_ писав:Питання було конкретним: чи належав Ісус до єврейської національності. Саме так сприймається вислів "Ісус був євреєм".
Чому задався питанням? Просто з цікавості.
Він так, а вже учні ні, якщо навіть були обрізані(хоч і Павло і багато інших з 70, Євреями не були), то вже Єврей було щось інакше, ніж у тих хто Ісуса не прийняв.
Це в духовному вимірі, а не у тілесному.
І точніше сказати не "Ісусбув Євреєм", а "Ісус походив від Євреїв тілесно, як Правдивий Чоловік"...Це якщо більш дотошніше.
romanm писав:Тарас_ писав:Отче Олег ви навели дуже великий текст. Який читати з початку, де обговорюється теорія про Галілею і Галичину як одне й теж читати не хочеться.
Друга частина тексту це спроба найти пояснення національної приналежності через Біблійні сказання. З яких чітко й незрозуміло і звісно ж неможливо трактувати приналежність Ісуса до певної нації.
Не зовсім так. Прочитайте генеалогію ,в Євангеліях, Ісуса. Чітко і недвозначно, виходить що він є єврей все -таки.
о.Олег писав:Тарас_ писав:Цікаво, а чого ніхто зі студентів УКУ не захищає його позицію по образу жида тут на форумі?
а там що - студенти УКУ підписались? Не мусять. Студенти от Вертеп поставили без образу Жида. Теж не мусіли. Просто сприйняли ідею позбавлення Вертепу образу Жида позитивно. Знаю таких, що цю ідею не сприймають. Знаю багатьох, яким це все взагалі далеко...
З повагою, о.Олег
andrey s. писав:о.Олег писав:Тарас_ писав:Цікаво, а чого ніхто зі студентів УКУ не захищає його позицію по образу жида тут на форумі?
а там що - студенти УКУ підписались? Не мусять. Студенти от Вертеп поставили без образу Жида. Теж не мусіли. Просто сприйняли ідею позбавлення Вертепу образу Жида позитивно. Знаю таких, що цю ідею не сприймають. Знаю багатьох, яким це все взагалі далеко...
З повагою, о.Олег
А що справді без жида???
Тарас_ писав:
. Вважаєте в Ісуса були гени євреїв? Не Першої Людини, а саме євреїв - їх еволюційного шляху розвитку пристосування до умов життя в певному кліматичному і соціальному регіоні?
andrey s. писав:Тарас_ писав:
. Вважаєте в Ісуса були гени євреїв? Не Першої Людини, а саме євреїв - їх еволюційного шляху розвитку пристосування до умов життя в певному кліматичному і соціальному регіоні?
То не я вважаю, то Історія Спасіння, від Авраама, Ісака, Якова, Йосифа.... і понеслось.
Колін було багато, і якщо Ви про гени, тобто про кров тілесну, то так.
Тарас_ писав:...Чи міг Син Божий успадковувати єврейські гени Матері? Бо тільки так кровно його можна поєднати з євреями. Навряд...
Тарас_ писав:...Це протирічить лозіці Божого першотворення....
Тарас_ писав:...Симітські гени розвинуті і еволюційовані своїм відмінним шляхом відповідно до умов проживання Йому непотрібні...
Тарас_ писав:...З інтерпритованого відбитку Туринської плащенниці ми цьому й бачимо часткове підтвердження:......
Тарас_ писав:...Аналогічно немає в Ісусу й звичок, поглядів що можна було б віднести до належності до політичної нації євреїв. Історія Його возвеличення, а потім Розп'яття та неприйняття по сьогодні багатьма, а може й більшістю євреями, відома. ...
Тарас_ писав:...Який це був би Бог і Його Син якби вони були євреями? Як вони могли б вибирати собі народ для проповідування Слова Божого в старозавітних часах? До чого було б слово "вибір". ...
Тарас_ писав:...Ісус не єврей - він Син Божий. Той, хто був до симітів, словян, саксів, негрів, азіатів і націй що поутворювались пізніше...
Тарас_ писав:[
Ну ви даєте? Кажу прочитайте статтю і завітайте на сайт УКУ і побачите, що студенти УКУ робили Вертеп без жида з агентом здається. Про це і в новинах писали. Доречі, я ж вам цитати навів. Треба було ще коротше?
Тарас_ писав:...Що це за "Історія Спасіння" на основі якої ви робите такі висновки?
Спробуємо коротко описати історію спасення, що про неї знаємо з Біблії.
Після припинення стрімкого розвитку гріхопадіння потопом, Бог вибрав з-поміж нащадків Ноя рід, що проніс через віки віру в істинного Бога і у прихід Спасителя – рід Авраама, з якого постав весь рід юдейський. Опікуючись своїм народом, Бог вивів його з неволі рабства, оселив в обіцяній землі, встановив завіт обрізання, дав заповіді, посилав суддів, пророків, вивів з вавилонської неволі і, врешті, приготував з народу Вибрану, що стала Матір'ю Сина Божого.
Письменники, що не мають стосунку до Церкви, часто говорять про нібито таємне походження Матері Христа, однак батько Пречистої Діви Марії (відповідно до Передання) походив з роду Давидового, але не через Соломона, а через його брата Натана (2 Сам. 5, 15; 1Хр. 3, 5; 14, 4). Святе Письмо подає два родоводи Ісуса Христа і, у зв'язку з забороною вести рід по материнській лінії, в обох випадках говориться про чоловіка Марії – св. Йосифа. Однак у євангелиста Луки (3, 31) читаємо про сина Давидового Натана, і цей родовід є родоводом Богородиці, а євангелист Матей (1, 4) подає сина Давидового Соломона – рід Обручника Йосифа. Тому, якщо навіть роздуми над питанням про якийсь окремий галилейський народ і мають сенс (хоча насправді Галилея була місцем, де жили різні народи, в тому числі і юдеї), то пов'язати його з Ісусом Христом, який чітко говорить: «від юдеїв бо й спасення» (Йо. 4, 22), важко…
Відповідно до слова Божого, Месія очікувався саме з вибраного юдейського народу. Обіцянка Спасителя починається ще у раю, коли Бог пророкує ворожнечу між потомством жінки і спокусника (див. Бут. 3, 15). Ця обітниця стає більш виразною у пророцтвах про прихід Спасителя, що постраждає від насильства диявола (див. Пс. 21), але переможе його (див. Од.12, 9). Також Адамові дається обітниця благословення в його сімені всіх народів землі (див. Бут. 22, 18) – повторена пізніше Ісааку і Якову (див. Бут. 26, 4; 28, 14). Патріярх Яків у своєму передсмертному заповіті пророкує про прихід Спасителя: «Берло від Юди не відійде, ні жезл із-поміж стіп у нього, поки не прийде Той, якому він належить, Йому будуть коритися народи» (Бут. 49, 10). Слова ж Мойсея: «Пророка з-поміж вас, з твоїх братів… Господь, Бог твій, настановить тобі; Його маєте слухатися…» (див. Втор. 18, 15) Ісус Христос відносить до себе: «… про мене бо писав він!» (Йо. 5, 46).
Насправді, маємо багато більше пророцтв, що говорять про прихід Христа саме з юдейського народу. До таких пророчих образів відносимо псалми, що говорять про страждання (див. Пс. 8; 15; 39, 40; 68; 108) і прославу (див. Пс. 2; 94; 96; 109; 117) Спасителя. Під кінець часів Старого Завіту в пророчих книгах щораз більше розкривається майбутній прихід Божого Сина. Вони говорять про Предтечу, про час, місце, обставини приходу Спасителя, про зраду, страждання, воскресення… Особливе місце серед цих пророцтв займає 53 глава пророка Ісаї, яка повністю описує хресні страждання Спасителя.
У пророка Даниїла читаємо передбачення про «сімдесят седмиць» від відновлення Єрусалиму до приходу Спасителя і завершення Старого Завіту (див. Дан. 9, 2–27). Пророцтва давали надію народові, що важкий період життя обов'язково закінчиться, і готували народ до того, щоб він міг розпізнати наближення цього часу й упізнати Спасителя в образі, який дали нам пророки. Завдяки пророцтвам, очікування Месії благочестивими юдеями було напруженим. В Євангелії бачимо Симеона Богоприємця, якому явлено, що не зазнає смерти, допоки не побачить Христа Господа (див. Лк. 2, 26); бачимо самарянку, яка знає, що прийде Спаситель (Йо. 4, 25); юдеїв, які питаються Йоана Хрестителя «Чи ти Христос?» (див. Йо. 1, 20–25); чуємо слова Андрія до брата Симона: «ми знайшли Месію» (Йо. 1, 41); цей стан очікування описує настрій народу, коли Ісус входить у Єрусалим…
Тарас_ писав:andrey s. писав:А що справді без жида???
Ну ви даєте? Кажу прочитайте статтю і завітайте на сайт УКУ і побачите, що студенти УКУ робили Вертеп без жида з агентом здається. Про це і в новинах писали. Доречі, я ж вам цитати навів. Треба було ще коротше?
о.Олег писав:жаль, що самі не виділили - це мені важче
Ісус єврей, якщо розуміти євреїв не в значенні сучасного розуміння націй/рас/тощо, а в значенні вихідець з вибраного народу - пра-пра-пра...внук Авраама.
З повагою. о.Олег
о.Олег писав:Тарас_ писав:...Що це за "Історія Спасіння" на основі якої ви робите такі висновки?Спробуємо коротко описати історію спасення, що про неї знаємо з Біблії.
Після припинення стрімкого розвитку гріхопадіння потопом, Бог вибрав з-поміж нащадків Ноя рід, що проніс через віки віру в істинного Бога і у прихід Спасителя – рід Авраама, з якого постав весь рід юдейський. Опікуючись своїм народом, Бог вивів його з неволі рабства, оселив в обіцяній землі, встановив завіт обрізання, дав заповіді, посилав суддів, пророків, вивів з вавилонської неволі і, врешті, приготував з народу Вибрану, що стала Матір'ю Сина Божого.
Письменники, що не мають стосунку до Церкви, часто говорять про нібито таємне походження Матері Христа, однак батько Пречистої Діви Марії (відповідно до Передання) походив з роду Давидового, але не через Соломона, а через його брата Натана (2 Сам. 5, 15; 1Хр. 3, 5; 14, 4). Святе Письмо подає два родоводи Ісуса Христа і, у зв'язку з забороною вести рід по материнській лінії, в обох випадках говориться про чоловіка Марії – св. Йосифа. Однак у євангелиста Луки (3, 31) читаємо про сина Давидового Натана, і цей родовід є родоводом Богородиці, а євангелист Матей (1, 4) подає сина Давидового Соломона – рід Обручника Йосифа. Тому, якщо навіть роздуми над питанням про якийсь окремий галилейський народ і мають сенс (хоча насправді Галилея була місцем, де жили різні народи, в тому числі і юдеї), то пов'язати його з Ісусом Христом, який чітко говорить: «від юдеїв бо й спасення» (Йо. 4, 22), важко…
Відповідно до слова Божого, Месія очікувався саме з вибраного юдейського народу. Обіцянка Спасителя починається ще у раю, коли Бог пророкує ворожнечу між потомством жінки і спокусника (див. Бут. 3, 15). Ця обітниця стає більш виразною у пророцтвах про прихід Спасителя, що постраждає від насильства диявола (див. Пс. 21), але переможе його (див. Од.12, 9). Також Адамові дається обітниця благословення в його сімені всіх народів землі (див. Бут. 22, 18) – повторена пізніше Ісааку і Якову (див. Бут. 26, 4; 28, 14). Патріярх Яків у своєму передсмертному заповіті пророкує про прихід Спасителя: «Берло від Юди не відійде, ні жезл із-поміж стіп у нього, поки не прийде Той, якому він належить, Йому будуть коритися народи» (Бут. 49, 10). Слова ж Мойсея: «Пророка з-поміж вас, з твоїх братів… Господь, Бог твій, настановить тобі; Його маєте слухатися…» (див. Втор. 18, 15) Ісус Христос відносить до себе: «… про мене бо писав він!» (Йо. 5, 46).
Насправді, маємо багато більше пророцтв, що говорять про прихід Христа саме з юдейського народу. До таких пророчих образів відносимо псалми, що говорять про страждання (див. Пс. 8; 15; 39, 40; 68; 108) і прославу (див. Пс. 2; 94; 96; 109; 117) Спасителя. Під кінець часів Старого Завіту в пророчих книгах щораз більше розкривається майбутній прихід Божого Сина. Вони говорять про Предтечу, про час, місце, обставини приходу Спасителя, про зраду, страждання, воскресення… Особливе місце серед цих пророцтв займає 53 глава пророка Ісаї, яка повністю описує хресні страждання Спасителя.
У пророка Даниїла читаємо передбачення про «сімдесят седмиць» від відновлення Єрусалиму до приходу Спасителя і завершення Старого Завіту (див. Дан. 9, 2–27). Пророцтва давали надію народові, що важкий період життя обов'язково закінчиться, і готували народ до того, щоб він міг розпізнати наближення цього часу й упізнати Спасителя в образі, який дали нам пророки. Завдяки пророцтвам, очікування Месії благочестивими юдеями було напруженим. В Євангелії бачимо Симеона Богоприємця, якому явлено, що не зазнає смерти, допоки не побачить Христа Господа (див. Лк. 2, 26); бачимо самарянку, яка знає, що прийде Спаситель (Йо. 4, 25); юдеїв, які питаються Йоана Хрестителя «Чи ти Христос?» (див. Йо. 1, 20–25); чуємо слова Андрія до брата Симона: «ми знайшли Месію» (Йо. 1, 41); цей стан очікування описує настрій народу, коли Ісус входить у Єрусалим…
З повагою, о.Олег
andrey s. писав:Тарас_ писав:[
Ну ви даєте? Кажу прочитайте статтю і завітайте на сайт УКУ і побачите, що студенти УКУ робили Вертеп без жида з агентом здається. Про це і в новинах писали. Доречі, я ж вам цитати навів. Треба було ще коротше?
Та статтю я читав ще на початку її появи....з цим все ок...
Мене не дивує, що без жида....просто маю поганий інтернет, і не можу подивитись відео, хотів подивитись на персонажів.
Чому Вас то так травмує???? Я не роблю акцент на жиді, як такому...Просто цікаво, хто замість жида був.???(вже знаю, Ви сказали)
По ящику дивився вертеп, так жид був...Де був, де не був...хіба суть у цьому...Жид мені фіолетовий, мені важливо інше.
Суть у іншому, тобто я так сприймаю це, а решта..(я чую Вас, про що Ви...але я про інше..)
Тарас_ писав:товий, мені важливо інше.
Суть у іншому, тобто я так сприймаю це, а решта..(я чую Вас, про що Ви...але я про інше..)
Ясно. Буду з вами обережніший. Питаєте насправді не те що питаєте.
andrey s. писав:Тарас_ писав:товий, мені важливо інше.
Суть у іншому, тобто я так сприймаю це, а решта..(я чую Вас, про що Ви...але я про інше..)Ясно. Буду з вами обережніший. Питаєте насправді не те що питаєте.
Я не хотів Вас якось підколоти, то 100%, я вже сам не знаю, як то пояснити.
Маю до Вас запитання, якщо відверті, то відповісте.
Вам також сам жид фіолетовий, і не у вертепі справа, якщо подумати.. вся справа в УКУ????
Я зрозумію Вас, якщо так. Бо те про що журитесь...ну я не можу сказати, що повністю безпідставно і безглузде.
То як???