ShMariam писав:Іггор писав:Усе до найменших речей - рішення Бога, а Ви мені про свого Бога котрий не втручається насильно.
Опіка і турбота (див. уважно), а не
рішення Бога! Читайте уважно Катехизм:
Свідчення Св. Письма на цю тему одностайні: турбота Божого Провидіння конкретна й безпосередня, воно опікується всім, від найменших речей до подій світу та історії.
Це як люляча мама опікується дитиною, що робить перші кроки: опікується, підтримує, застерігає і т.п., але не робить за неї цих кроків! Не керує м'язами, як машинкою на пульті (перепрошую), тому
допускає падіння.
Так, Батько турбується про нас, і що нам їсти, і що вдягнутися, без Отця і пташка мала не впаде, казав Ісус. І якщо Він і допускає падіння (це слово (допускає) добре підходить по відношенню до отих малих), то це є рішенням Бога, а не Його безучастним невтручанням. Взагалі ж саме слово РІШЕННЯ ще м'яко характеризує дане визначенням Катехизму слово РОЗПОРЯДЖЕННЯ, яке я для Вас виділив, тож читайте уважно:
Божим Провидінням називаємо розпорядження, якими Бог веде Своє творіння до цієї досконалості: «Своїм Провидінням Бог оберігає все та керує усім, що сотворив, «простягається від краю і до краю і керує усім доладно» (Муд. 8,1).
Серед перших синонімів слова РОЗПОРЯДЖЕННЯ, яке Ви так вперто не бажаєте побачити, є такі слова: Наказ, команда, веління, повеління, приказ,..
http://uk.worldwidedictionary.org/%D1%8 ... 0%BD%D1%8FНі там, ні в Катехизмі - нічого про невтручання.
ShMariam писав:Абсолютно кожного разу, коли людина робить зло, Бог негайно б'є по голові? Ні? (Я зараз про Новий завіт). Може тих, хто розпинав Ісуса, зразу громом побило в той же день?
Ви за приклад взяли наперед визначене Богом, до того ж ніхто Вас не переконував що покарання невідворотне, адже Бог милосердний прощає через каяття та молитву, і що покарання приходить миттєво бо Бог нетерплячий.
ShMariam писав:Звісно, я не заперечую, що людина страждає через свої провини, але в сумі: за життя (більше чи менше) і після смерті. Ви ж не будете стверджувати про пряму залежність між грішністю/праведністю і стражданням/щастям на землі (я про Новий завіт)?
Про цю залежність, про відсотки відповідальності тут і там(після смерті) ми можемо лише гадати, це окрема розмова. Ви ж було раніш написали дурницю, категорично стверджуючи:
а Бог гм... допускає ігнорування Його закону. Тимчасово, звісно, тільки до кінця світу,
Ігнорування Закону неможливе, можлива лише відстрочка відповідальності. Мабуть саме так хотіли сказати?
Новий завіт - Старий завіт, а Бог один і Той Самий, і Закон Його духовний - незмінний, що посіє людина, те й пожне, хтось тут а хтось і там, у вічності.
ShMariam писав:Ви ж не будете стверджувати про пряму залежність між грішністю/праведністю і стражданням/щастям на землі (я про Новий завіт)? Тому що якби така залежність була, в людей не було б вибору, не було б свободи, про яку ми говоримо в цій темі. Та й крім того, всі Святі на землі багато страждали - значно більше від інших (як це вписується в теорію?).
Про яку ще свободу кажете?? Ви ж заперечуєте її всезнанням майбутнього!
Святі, котрі свідомо відмовилися від принад цього грішного світу, і ті що страждали за правду, думаю отримають свою нагороду у вічності. Бог - Справедливий Суддя, знавець сердець людських, Він воздасть кожному заслужено.
ShMariam писав:Іггор писав:зацитуйте щось небуть про залежність долі від інших розумних створінь
Почитайте діалог Єви зі змієм.
В першу чергу, дам
своє визначення поняття "долі", яке я тут вживаю (щоб не було непорозумінь) - все, що має статися (все, і на землі, і після смерті). Тому й стверджую, що
доля залежить від рішення Бога, від мого рішення, а також від рішення інших людей та інших розумних створінь, взагалі від багатьох факторів. Так, і Бог всім керує. Але рішення кожного розумного створіння - не Його рішення. Звісно, одна справа - рішення, інша справа - його реалізація (одне і друге гріх, але я зараз про наслідки, зокрема, для невинних жертв):
"Щойно" критикували мене за слово РІШЕННЯ, а тут вже й самі стверджуєте.., чому ж не допуст? Ай-я-яй.
Оце Ваше про про залежність долі "від багатьох факторів.", воно лише Ваше? А що на підтвердження? Лише брехня якою батько брехні людей спокушав? Чи Ви думаєте що для мене зі Святого Письма вкрай важливі слова Єви, через яку у тому числі, Земля проклята?
Якщо, як Ви пишете "доля залежить від рішення Бога, від мого рішення, а також від рішення інших людей та інших розумних створінь, взагалі від багатьох факторів", то де тут суверенність Бога? Якщо свої рішення Він розділяє разом зі своїм створінням і ще й якимось факторами, то який Він після цього Абсолют? І повертаються ж у Вас ще руки писати комусь про єресь?