Обряд обрізання
Додано: 07 січня 2009, 22:49
Христос народився! Шановна громадо.
Дуже прошу Вас не сприймати наступне питання як образу Вас особисто чи нашу Віру.
Це питання (як і багато інших) давно мене цікавили, нажаль тільки зараз я маю можливість оформити їх прийнятним виглядом і запропонувати Вам на розгляд. Крім того мені закидали незнання Святого Письма (Привіт Xrystia, Сергій і ін.), тому тепер я з нетерпінням чекаю на обґрунтоване спростування нижченаведених думок.
Отже, щановні панове, для початку торкнемося опису обряду обрізання згідно з Старим Завітом:
Перша книга Мойсеєва: Буття. 17. Заповіт Бога з Аврамом і його нащадками.
10. Ось мій союз, що його маєте берегти між мною й вами, і між потомками по тобі: кожного чоловіка серед вас обрізати.
12. На восьмім дні (життя) мусить бути обрізане в вас кожне ваше хлоп'я, у ваших поколіннях; і той, хто народився в господі та куплений за гроші від якого небудь чужинця, себто не з твого роду.
13. Мусить бути обрізаний і той, хто народився в твоїй господі, і той, хто куплений за гроші, (так) буде мій союз на вашому тілі союзом вічним.
Отже, як ми можемо бачити з вищенаведеного обряд обрізання є ключовим обрядом для правовірного іудея, оскільки виступає однією з гарантій виконання угоди з Богом (про угоди з Богом більше детально ми поговоримо пізніше).
Тепер стосовно способу відображення цієї інформації в Старому Завіті
Перша книга Мойсеєва: Буття. 21.
4. Авраам обрізав Ісаака, свого сина, восьмого дня, як велів йому Бог.
Тепер звернемося до Нового Завіту
Євангелія від св. Луки 2. Обрізання Ісуса. Праведний Семен. Пророчиця Анна.
21. Як сповнились вісім день, коли мали обрізати хлоп'ятко, назвали його Ісус - ім'я, що надав був ангел, перше, ніж він зачався в лоні.
Така сама форма опису цієї події зустрічається в
Євангелія від св. Луки 1. Народження Івана Хрестителя
59. Восьмого дня прийшли обрізати хлоп'я і хотіли назвати його ім'ям його батька - Захарія;
В жодному з цих двох випадків мова не йде про завершення обряду. Крім того, ці події відображенні тільки в Луки. Отож, чи відбувся обряд?
Дуже прошу Вас не сприймати наступне питання як образу Вас особисто чи нашу Віру.
Це питання (як і багато інших) давно мене цікавили, нажаль тільки зараз я маю можливість оформити їх прийнятним виглядом і запропонувати Вам на розгляд. Крім того мені закидали незнання Святого Письма (Привіт Xrystia, Сергій і ін.), тому тепер я з нетерпінням чекаю на обґрунтоване спростування нижченаведених думок.
Отже, щановні панове, для початку торкнемося опису обряду обрізання згідно з Старим Завітом:
Перша книга Мойсеєва: Буття. 17. Заповіт Бога з Аврамом і його нащадками.
10. Ось мій союз, що його маєте берегти між мною й вами, і між потомками по тобі: кожного чоловіка серед вас обрізати.
12. На восьмім дні (життя) мусить бути обрізане в вас кожне ваше хлоп'я, у ваших поколіннях; і той, хто народився в господі та куплений за гроші від якого небудь чужинця, себто не з твого роду.
13. Мусить бути обрізаний і той, хто народився в твоїй господі, і той, хто куплений за гроші, (так) буде мій союз на вашому тілі союзом вічним.
Отже, як ми можемо бачити з вищенаведеного обряд обрізання є ключовим обрядом для правовірного іудея, оскільки виступає однією з гарантій виконання угоди з Богом (про угоди з Богом більше детально ми поговоримо пізніше).
Тепер стосовно способу відображення цієї інформації в Старому Завіті
Перша книга Мойсеєва: Буття. 21.
4. Авраам обрізав Ісаака, свого сина, восьмого дня, як велів йому Бог.
Тепер звернемося до Нового Завіту
Xrystia писав:Uogo na 8uu den' pruneslu do Xramy,de Uogo zystriv Sumeon(zgadaute na Vechirniu "Nuni vidpyskaew"). ...
Євангелія від св. Луки 2. Обрізання Ісуса. Праведний Семен. Пророчиця Анна.
21. Як сповнились вісім день, коли мали обрізати хлоп'ятко, назвали його Ісус - ім'я, що надав був ангел, перше, ніж він зачався в лоні.
Така сама форма опису цієї події зустрічається в
Євангелія від св. Луки 1. Народження Івана Хрестителя
59. Восьмого дня прийшли обрізати хлоп'я і хотіли назвати його ім'ям його батька - Захарія;
В жодному з цих двох випадків мова не йде про завершення обряду. Крім того, ці події відображенні тільки в Луки. Отож, чи відбувся обряд?