Розважання над Святим Письмом

переклади, пояснення, роздуми

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Олюнька » 19 квітня 2011, 11:00

vitalko писав:Скажіть будь-ласка, в яких пророків крім Софонії говориться про в"їзд Месії в Єрусалим(якщо знаєте, то вкажіть на стишок).
Бо Софонія говорить, що Месія має в"їхати в Єрусалим на ослиці, коли євангелисти подають це як: "на жереб"яті ослициному, сині під"яремної".
Очевидно, що цитують з іншого пророка, і важко знайти з якого саме місця.
P.S. Цікаво, з чого така різниця в статі тварини? :)

На Вечірні перед Квітною неділею читають з книги пр. Захарії, гл. 9:
Радуйся вельми, о дочко Сіону! Викрикуй, о дочко Єрусалиму! Ось цар твій іде до тебе, справедливий і переможний, смиренний і верхи на ослі їде, на осляті, на молоденькій ослиці.
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 19 квітня 2011, 11:03

vitalko писав:Скажіть будь-ласка, в яких пророків крім Софонії говориться про в"їзд Месії в Єрусалим(якщо знаєте, то вкажіть на стишок).

Бо Софонія говорить, що Месія має в"їхати в Єрусалим на ослиці, коли євангелисти подають це як: "на жереб"яті ослициному, сині під"яремної".
Очевидно, що цитують з іншого пророка, і важко знайти з якого саме місця.

P.S. Цікаво, з чого така різниця в статі тварини? :)

Якщо є молитослов під руками,то погляньте туди.Там є читання.Помоєму від Захарії,якщо не помиляюсь.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення viter » 19 квітня 2011, 11:04

vitalko писав:Скажіть будь-ласка, в яких пророків крім Софонії говориться про в"їзд Месії в Єрусалим(якщо знаєте, то вкажіть на стишок).

Бо Софонія говорить, що Месія має в"їхати в Єрусалим на ослиці, коли євангелисти подають це як: "на жереб"яті ослициному, сині під"яремної".
Очевидно, що цитують з іншого пророка, і важко знайти з якого саме місця.

P.S. Цікаво, з чого така різниця в статі тварини? :)

Я знайшов ще такі слова "Радуйся вельми, о дочко Сіону! Викрикуй, о дочко Єрусалиму! Ось цар твій іде до тебе, справедливий і переможний, смиренний і верхи на ослі їде, на осляті, на молоденькій ослиці." Зах. 9,9
Ой. Олюнька вже це написала. :)
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 19 квітня 2011, 11:20

Я також не помітив шівидкість реакції Олюньки.Самому стало цікаво,але я тільки здогадувався,а вона точно вказала. :Rose:
Доречі,,,а чому була ослиця і осля.І для Кого була ослиця...Бо я щось не читав за це.Думаю що для Марії.Але це знов здогадки.Хтось знає де про це йдеться.???
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 19 квітня 2011, 11:39

viter писав:
vitalko писав:Скажіть будь-ласка, в яких пророків крім Софонії говориться про в"їзд Месії в Єрусалим(якщо знаєте, то вкажіть на стишок).

Бо Софонія говорить, що Месія має в"їхати в Єрусалим на ослиці, коли євангелисти подають це як: "на жереб"яті ослициному, сині під"яремної".
Очевидно, що цитують з іншого пророка, і важко знайти з якого саме місця.

P.S. Цікаво, з чого така різниця в статі тварини? :)

Я знайшов ще такі слова "Радуйся вельми, о дочко Сіону! Викрикуй, о дочко Єрусалиму! Ось цар твій іде до тебе, справедливий і переможний, смиренний і верхи на ослі їде, на осляті, на молоденькій ослиці." Зах. 9,9
Ой. Олюнька вже це написала. :)

Мт 21
Коли наблизились до Єрусалиму і прийшли у Витфагію, коло гори Оливної, тоді послав Ісус двох учнів, сказавши до них: «Ідіть у село, що перед вами; відразу ж знайдете прив’язану ослицю й осля з нею; відв’яжіть і приведіть до мене. А як хтось скаже вам щось, ви відповісте, що Господь їх потребує, але Він незабаром поверне їх назад». Сталось це, щоб збулося слово пророка, який говорив: «Скажіть дочці сіонській: Ось Цар твій іде до тебе, лагідний і верхи на ослиці, - на осляті, синові під’яремної». Учні ж пішли і зробили так, як Ісус звелів їм: привели ослицю та ослятко, поклали на них одяг й Ісус сів на неї. Народ же, якого було багато, простеляв свою одіж по дорозі, а інші зрізували з дерев гілки і розкладали по дорозі. Люди, що йшли перед Ним і ззаду, кликали: «Осанна Синові Давида! Благословен той, що йде в ім’я Господнє. Осанна на висоті!» І коли Він увійшов у Єрусалим, заметушилося все місто, питаючи: «Хто це такий?» Народ же казав: «Це пророк, Ісус із Назарету в Галилеї».

читаємо в коментарях до Нового Заповіту (Лопухін) наприклад http://www.ubrus.org/bible-pages/?part_ ... page_id=21

    При отправлении учеников им было сказано, что они найдут «тотчас» ослицу привязанную и молодого осла (осленка) вместе с нею; пусть ученики отвяжут ослицу и приведут ее с осленком ко Христу. У Марка, Луки и Иоанна (Ин 12:14) говорится только об осленке, причем сообщается, что на него никто не садился. Заметим здесь, что ничего противоречащего здесь другим евангелистам у Матфея нет. Говорят даже, что рассказ Матфея здесь не только подробнее, но и отличается большею точностью, чем у других евангелистов. Но Матфей не упомянул бы, может быть, об ослице, которая была, собственно, не нужна, если бы не привел далее пророчества (ст. 4), в данном случае буквально исполнившегося на Христе. Разбор этих событий будет дан ниже. Приводя пророчество, Матфей хотел показать, что события были не случайными, а предсказанными. Иустин (Апол. I, 32) связывает этот стих с пророчеством Быт 49:11. В осленке, на котором никто не садился, видят еще «знаменательный символизм», имеющий связь с обычными условиями посвящения Иегове (ср. Чис 19:2; Втор 21:3).

    3 (Мк 11:3; Лк 19:31) Марк и Лука говорят опять об одном осленке. Лука пропускает «и тотчас пошлет их». Если рассказанное в предыдущем стихе может считаться чудом предвидения или зрения на расстоянии, то в рассказанном в 3 и следующем стихах едва ли возможно предполагать какое-нибудь чудо. Готовность хозяев животных «тотчас» (Матфей и Марк) отпустить их объясняют тем, что хозяева или хозяин не только знали Христа лично, но и находились в числе Его почитателей. Поэтому достаточно было произнести одно только слово «Господь» или «Господь требует», чтобы хозяева тотчас же согласились исполнить требование.

    4-5 Ин 12:15 — почти в той же связи. Много глумлений было в разное время по поводу этих стихов, помещенных у Матфея. Штраус осмеивал рассказ евангелиста, говоря, что два посланные Христом в Виффагию ученика по Его повелению привели оттуда ослицу с осленком, на обоих животных ученики возложили свои одежды и посадили на них Иисуса. Когда мы подумаем, говорит Штраус, как Иисус ехал одновременно на двух животных (о попеременной езде на том и другом животном на коротком расстоянии говорить невозможно), то наш рассудок молчит, и мы не можем рассуждать до тех пор, пока не ознакомимся точнее с цитируемым евангелистом местом из пророка. Всякий, кто знаком с еврейской поэзией, знает, что здесь нет речи о двух животных, а говорится об одном и том же. Сначала оно называется ослом, а потом ближе определяется как осленок. Издателю первого Евангелия это было столь же хорошо известно, как и вам; но так как он в этом месте книги пророка Захарии видел пророчество о Христе, то на этот раз захотел принять его буквально и подумал, что тут указывается на двух животных. Если он, таким образом, вполне оправдал предсказание, то думал, что исполнил свой долг, и не задавался целью выяснить дальнейший вопрос, каким образом возможно было одному Мессии совершать путешествие на двух ослах.

    Но критик ошибается, потому что если и в пророчестве Захарии не говорится об ослице, то и Матфей не изменяет этого пророчества так, чтобы получился требуемый смысл. Русский перевод пророческого текста («на ослице»), Вульгата (super asinam) не точен; но в славянском («на осля и жребя») точно. В греческом ἐπὶ ὄνον — без члена и слово это можно понимать и в значении осла, и в значении ослицы. Таким образом, в общем Матфей согласен как с еврейским, так и с греческим текстом Зах 9:9. Правда, у LXX вместо ἐπὶ ὄνον, как у Матфея, употреблено ἐπὶ ὑποζυγίου καὶ πωλου νέου, и это, вероятно, подало повод к замене «осла» «ослицей» в русском переводе и Вульгате.

    Слово ὑποζυγίου может указывать, что Матфей приводит текст по переводу LXX; но его цитата в частностях разнится как от еврейского, так и греческого текста. Из сказанного можно видеть, что если бы евангелист хотел при помощи будто бы вымышленного им события подтвердить ветхозаветную цитату из пророка Захарии, то ему не было никакой надобности к осленку прибавлять еще ослицу. Если он передает о событии иначе, то этого требовал от него не пророческий текст, а самая историческая действительность. Здесь было то, что бывает обыкновенно. Как наша мысль или подтверждается, или исправляется действительностью, так и пророчество может подтверждаться и исправляться ею же. По мысли пророка, должно было бы быть вот что, а в действительности было вот что. Действительность нисколько не противоречила пророчеству; но последнее получило в ней совершенно оригинальное и совершенно непредвиденное подтверждение. Показание Иоанна, что приведен был ко Христу не ὄνος (осел), а маленький ослик (ὀνάριον, Ин 12:14) разъясняет все недоумения. Ясно, что это был еще детеныш, маленький ослик, который не отвык от матери. Она нужна была, очевидно, для того, чтобы и его заставить идти. Какого-либо особенно символического смысла здесь, по-видимому, нет. Но самый факт, что Спаситель ехал на молодом необъезженном ослике, весьма интересен и характерен. Как ни величественно было начавшееся в это время около Христа народное движение, Сам Он был так кроток, что ехал не на лошади (как завоеватели), и даже не на большом осле, а на ослике, сыне подъяремной (ср. речи о снаряжении царей Исх 15:1,4; Втор 17:16; Пс 19:8; Ис 31:1-3; Зах 4:6).
    6 (Мк 11:4-6; Лк 19:32-34; Ин 12:13) В то время, как все это происходило, в народе разнесся слух о том, что Иисус Христос отправляется в Иерусалим. Сравнивая здесь выражения евангелистов, находим, что в них как бы отражается самая беспорядочность народного движения, какая обыкновенно бывает в подобных случаях. Одни идут навстречу Спасителю, другие — за Ним и впереди Него. Матфей сообщает только об исполнении учениками повеления Спасителя. Марк и Лука — о разговоре с разными лицами при отвязывании и взятии осленка и ослицы. Но Иоанн уже в это время спешит навстречу Спасителю со своим приветственным хором и заставляет нас прислушиваться к крикам «осанна» (Ин 12:13). Таков наиболее вероятный распорядок здесь евангельских событий. По словам Иоанна, народное движение из Иерусалима началось вследствие того, что народ знал и свидетельствовал о воскрешении Спасителем Лазаря из мертвых (Ин 12:17).

    7 (Мк 11:7; Лк 19:35; Ин 12:14) Ученики покрыли одеждами обоих животных потому, что не знали, на какое из них сядет Иисус Христос. «Поверх их», т. е. поверх одежд. Одежды были, очевидно, положены вместо седла. Иероним прямо говорит, что это сделано было для того, чтобы Иисусу Христу «было помягче сидеть» (ut Jesus mollius sedeat).

    8 (Мк 11:8; Лк 19:36) Лука не говорит о ветвях. Все это торжество было выражением народной радости, вследствие которой народ желал сделать как можно более удобным путь для медленно вступающего в Иерусалим Нового и Великого Царя. Феофилакт замечает: «что касается прямого, исторического смысла, то постлание одежд выражает великую честь». Подобный же вход «с славословиями, пальмовыми ветвями, с гуслями, кимвалами и цитрами, с псалмами и песнями» совершил в Иерусалимскую крепость Симон Маккавей (1 Макк 13:51; ср. 4 Цар 9:13). Но тогда это было торжество победителя («ибо сокрушен был великий враг Израиля»), теперь же это было торжество Царя, идущего на великие и страшные страдания, Раба Иеговы, вступающего в Иерусалим для искупления человечества. Он, по словам Златоуста, и прежде часто приходил в Иерусалим, но никогда не входил в него так торжественно. «Конечно, это возможно было сделать и с самого начала, но было бы не нужно и бесполезно». ...


З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Олюнька » 19 квітня 2011, 11:43

andrey s. писав:Я також не помітив шівидкість реакції Олюньки.

грішна, каюсь :wink: просто мала в руках Молитвослов у суботу, тому й запам'ятала, а ще є гарний сайт Біблія он-лайн з миттєвим пошуком (низько кланяюсь старанням пана viter :Rose: )

Чому були ослиця і осля? Думаю, що з чисто природніх мотивів, якщо осля мале, то за мамою всюди ходить :)
А щодо статі, то осля - іменник середнього роду :lol:

Здається, що в книзі "Богочоловік" теж вказано, що те ослятко було молоденьке - на ньому (чи ній) ніхто не сидів до Ісуса :)
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 19 квітня 2011, 12:14

Олюнька писав:
andrey s. писав:Я також не помітив шівидкість реакції Олюньки.

грішна, каюсь :wink: просто мала в руках Молитвослов у суботу, тому й запам'ятала, а ще є гарний сайт Біблія он-лайн з миттєвим пошуком (низько кланяюсь старанням пана viter :Rose: )

Чому були ослиця і осля? Думаю, що з чисто природніх мотивів, якщо осля мале, то за мамою всюди ходить :)
А щодо статі, то осля - іменник середнього роду :lol:

Здається, що в книзі "Богочоловік" теж вказано, що те ослятко було молоденьке - на ньому (чи ній) ніхто не сидів до Ісуса :)

Я не можу зрозуміти чому знання це хріх,навіть якщо знаєм де знайти.Того не наговорюйте на себе :) .Я також частенько тримаю в руках молитослов,і просто памятав що там є читання.(в цей день).А яке саме,,,то просто вгадав.(від Кого)
Доречі,,,дивна аналогія проводиться між ослицею і ослям Й Ісусом і Марією...(Тільки не каменуйте мене :) ,це просто думки.Пожалійте каміння :) )
Марія хоч і Слугиня Господня,але була вихована в С.З.+ під Римом.А Ісус не був під цим ярмом.Хоч якщо чесно то більше йдеться про С.З.,чим про Рим.
Можливо й осля по дорозі в Єрусалим йшло пусте,суть не в тому. Хоча це не факт.Але в природі осля попереду мами не йде.І я сумніваюсь що Ісус сівши на осля дозволив-би Мамі пертись пішки коли є свобідна ослиця.Просто при вїзді він був Першим,щоб сповнити своє призначення.Тобто в Єрусалимі він взяв ярмо на себе(Хрест),і також став підяремним.Просто ярмо Його любе,і тягар Його легкий.
Ну це фантазії,і тут можна довго думати.Хоча в такому випадку це ще раз доводить роль Марії і почитання її....
Дякую,,,близько до серця не приймайте :)
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 19 квітня 2011, 12:28

Доречі хоть Ісуса судили Римляни,Він не був під їх ярмом.Тобто ще в дитинстві він не вдів його,бо якби вдів то був-би вбитий.Він не був в переписі,памятаю там був якись перепис населення.(останнє не точно,щось таке памятаю).І одежа учнів також щось символізує.Вона була замість сідла,це очевидно.Но напевне також має якесь інше значення.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення viter » 19 квітня 2011, 12:37

andrey s. писав:Доречі хоть Ісуса судили Римляни,Він не був під їх ярмом.Тобто ще в дитинстві він не вдів його,бо якби вдів то був-би вбитий.

Щось не дуже зрозуміло. Що означає одягти римське ярмо. Як єврей Він був під владою римлян, що захопили Юдею. Точно ким Він не був - це римським громадянином, бо інакше Його б не розіп'яли.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення vitalko » 19 квітня 2011, 12:53

Олюнька писав:А щодо статі, то осля - іменник середнього роду :lol:


Та я розумію, тільки збив мене спантелику вираз "сині під"яремної". Ось і подумав, що осля - це він.
Тоді як до осляти можна застосувати і "сина" і "дочки"
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 19 квітня 2011, 13:33

viter писав:
andrey s. писав:Доречі хоть Ісуса судили Римляни,Він не був під їх ярмом.Тобто ще в дитинстві він не вдів його,бо якби вдів то був-би вбитий.

Щось не дуже зрозуміло. Що означає одягти римське ярмо. Як єврей Він був під владою римлян, що захопили Юдею. Точно ким Він не був - це римським громадянином, бо інакше Його б не розіп'яли.

Якщо коротко,то Юдеї спаплюжили старий заповіт коли визнали Кесаря за царя.Та і ще набагато раніше.
Тобто Ісус не вважав цих царів(Юд.і Рим),за царів в старозавітньому сенсі.Він був Син Божий,бо коли не так,то був-би ще в дитинстві порубаний.
Того Він не мав ніякого ярма,тобто Він не був під ярмом спаплюженого С.З..Власне тому і прийшов в світ,щоб зруйнувати те що люди спаплюжили.І власне це було Його ярмом,тобто накладене Богом.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrivovk » 22 квітня 2011, 19:13

Один екскурсовод з Єрусалиму казав, св.Вероніка є тою жінкою, яка доторкнулася до Ісуса і вилікувалася від кровотечі.Може й так.Не знаю.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 27 квітня 2011, 14:02

Мова піде за 10 стацію Хресної Дороги,тобто Йо.19,32-24.
Нікому ніяка аналогія не проводиться з теперішніми Церквами,тобто як грають на Хитон??
Це можливо і груба аналогія,но нехай Господь мені пробачить якщо я помиляюсь.
Чи хтось може мене периконати у зворотньому???
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 27 квітня 2011, 14:22

andrey s. писав:Мова піде за 10 стацію Хресної Дороги,тобто Йо.19,32-24.
Нікому ніяка аналогія не проводиться з теперішніми Церквами,тобто як грають на Хитон??
Це можливо і груба аналогія,но нехай Господь мені пробачить якщо я помиляюсь.
Чи хтось може мене периконати у зворотньому???

Розбрат між Церквами, а, в першу чергу, схизми, я б порівняла навіть не з Йо.19,32-24, а з процесом розпинання Христа: десь читала, що хрест зробили трохи завеликий і шкіра аж розривалася, коли розтягували Ісуса, щоб прибити руки. :(
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення romanm » 28 квітня 2011, 06:51

andrey s. писав:Мова піде за 10 стацію Хресної Дороги,тобто Йо.19,32-24.
Нікому ніяка аналогія не проводиться з теперішніми Церквами,тобто як грають на Хитон??
Це можливо і груба аналогія,но нехай Господь мені пробачить якщо я помиляюсь.
Чи хтось може мене периконати у зворотньому???

Може так і бути,якщо вважаємо що УСІ!!!! церкви знаходяться на одинаковому рівні.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 28 квітня 2011, 08:25

romanm писав:
andrey s. писав:Мова піде за 10 стацію Хресної Дороги,тобто Йо.19,32-24.
Нікому ніяка аналогія не проводиться з теперішніми Церквами,тобто як грають на Хитон??
Це можливо і груба аналогія,но нехай Господь мені пробачить якщо я помиляюсь.
Чи хтось може мене периконати у зворотньому???

Може так і бути,якщо вважаємо що УСІ!!!! церкви знаходяться на одинаковому рівні.

а віруємо віснування Єдиної Святої Соборної Апостольської Церкви. Принаймі устами цю віру сповідуємо у Символі Віри. І тому є католиками, що віруємо: Католицька Церква і є тою Єдиною Святою Соборною Апостольською Церквою
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Йосип Вісаріоноаич
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 251
З нами з: 05 березня 2011, 20:56

Re: Де написано що Бог спілкувався з рабами?

Повідомлення Йосип Вісаріоноаич » 28 квітня 2011, 19:49

Можна робити підсумок: Виходячи з Св.Письма Бог з рабами (в усій повноті цього слова) ніколи не спілкувався.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Де написано що Бог спілкувався з рабами?

Повідомлення andrey s. » 28 квітня 2011, 20:18

Йосип Вісаріоноаич писав:Можна робити підсумок: Виходячи з Св.Письма Бог з рабами (в усій повноті цього слова) ніколи не спілкувався.

Чому Ви вважаєте що Ваша "повнота цього слова,,,РАБ",така сама як у мене і ще когось.Можливо я не маю такої повноти як у Вас.
Моя повнота вважає що спілкувався.Бо який сенс поняття "Визволитель",коли нема поняття "раб".
Правда дуже жорстока,вільним в загальному понятті "раб",тобто НЕ РАБАМ,Бог не потрібен.(бо як тільки визволялись з рабства то про Бога забували,а точніше вважали що Бог їх "власність",тобто буде постійно з ними,якщо навіть будуть Його зневажати)
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Де написано що Бог спілкувався з рабами?

Повідомлення о.Олег » 28 квітня 2011, 20:22

Йосип Вісаріоноаич писав:Можна робити підсумок: Виходячи з Св.Письма Бог з рабами (в усій повноті цього слова) ніколи не спілкувався.

або: Бог з рабами спілкувався завжди (відповідно до смислового наповнення слова раб, про зміни якого у Ваших дописах Вам вже зауважував) :D
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 28 квітня 2011, 22:57

о.Олег писав:
romanm писав:
andrey s. писав:Мова піде за 10 стацію Хресної Дороги,тобто Йо.19,32-24.
Нікому ніяка аналогія не проводиться з теперішніми Церквами,тобто як грають на Хитон??
Це можливо і груба аналогія,но нехай Господь мені пробачить якщо я помиляюсь.
Чи хтось може мене периконати у зворотньому???

Може так і бути,якщо вважаємо що УСІ!!!! церкви знаходяться на одинаковому рівні.

а віруємо віснування Єдиної Святої Соборної Апостольської Церкви. Принаймі устами цю віру сповідуємо у Символі Віри. І тому є католиками, що віруємо: Католицька Церква і є тою Єдиною Святою Соборною Апостольською Церквою
З повагою, о.Олег

Досить не погана відповідь п.Романа.Я в цьому навіть не сумнівадсь.
Але Церква це не тільки то про що йдеться в Символі Віри,тобто я трошки не про це.
Наприклад я є частиною Церкви???? Тобто я казав за людей які наповняють Церкву.
А про нашу Церкву(як в Символі Віри) скажу більше.Нам Хитон не потрібен,бо у Нас є Ісус.Погодьтесь що це "крутіше".
І ми(Церква) це підтвердила,як приклад те що ми незважаючи ні на що визнаєм Тайни Православних.(я дуже пишаюсь що це так).
Зрозумійте,мова йде за тих хто розірвав Його одяг(на 4 частини).Тобто Хитон їм цікавий.Але нажаль, їхнє прагнення нажаль, передається багатьом членам нашої Церкви(людям,отцям).
І мені тільки сумно від цього.У нас є Ісус Христос,ми знаєм дорогу до Отця.А дехто думає що Хитон поможе прийти до Бога,і грає на костях в надії виграти його.
Наївні,Він Воскрес,для чого Хитон???
І я дуже тішусь коли бачу розуміння цього в Церкві(Вселенській),тобто у людей які ЇЇ наповняють.Але часто сумно коли навпаки.
І писав це,і зараз пишу не для докору комусь,а навпаки з великого жалю.З ціллю задуматись,чи потрібно Нам те за що бються(грають) вони???
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 28 квітня 2011, 23:13

andrey s. писав:Наївні,Він Воскрес,для чого Хитон???

:oops: Не зрозуміла, що Ви маєте на увазі під хитоном.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 28 квітня 2011, 23:55

ShMariam писав:
andrey s. писав:Наївні,Він Воскрес,для чого Хитон???

:oops: Не зрозуміла, що Ви маєте на увазі під хитоном.

Хитон це одяг Ісуса(тканий від верху до низу),який було шкода рвати,тобто матеріальна цінність яка хвилювала людей,тобто те що було важливе в момент Ісусових стражданнь.Тобто той "єдиноправильний" шлях спасіння через породження суто люцкої логіки,тобто матеріальне(в сенсі те що видно і можна потрогати),і приплести це до того, що це Ісусове.А якщо це Ісусове то типу для спасіння.Дарма що зняте з Нього,в момент повної байдужості до Нього,а навіть ненависті.
Зрозумійте,я за тих які мали порвану одежу Ісуса,а Хитон як головний приз,який того хто виграв робив винятковим,типу винятковим з поміж граючих.
Тому ті хто грає на хитон Ісуса,Його не пізнають,Він їм просто не цікавий...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 30 квітня 2011, 18:28

andrey s. писав:Тобто той "єдиноправильний" шлях спасіння через породження суто люцкої логіки,тобто матеріальне

Наприклад?
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 30 квітня 2011, 22:36

ShMariam писав:
andrey s. писав:Тобто той "єдиноправильний" шлях спасіння через породження суто люцкої логіки,тобто матеріальне

Наприклад?

Напевне якщо Вам потрібні приклади,то прийдеться пошукати їх самій.Доречі не варто близько до серця приймати те що прийшло в голову 27 числа,і з того часу тільки одного разу думав про це.Тобто це не є якимось тверженням,я дозволив собі розважити про це на форумі,і тільки.
Нехочу щоб подібне когось згіршувало.Тому є ідеальний варіант. :)
Нехай кожен в собі шукає подібні приклади,і менше дивиться на інших.(це стосується не тільки цьої теми).
Просто що до теми(10 стація),то напевне так мало статися.І тут нікого звинувачувати нема сенсу.Треба думати щоб самому такого на робити,бо тільки так бачу сенс в тому, що вже сталося.Бо напевне з цьою ціллю і це передано нам.(якось наївно читати такі речі як історичні факти,або гарну історію).
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення luksander » 19 травня 2011, 21:40

andrivovk писав:В Євангелії від св.Івана є слова Це промовивши, дихнув на них і каже їм: «Прийміть Духа Святого! (Ів 20:22).Виходить, що Апостоли прийняли Святого Духа, ще до Зіслання Святого Духа.Чи як??? :pardon:


Пригадалось це запитання, коли читав
Під час Тайної Вечері Ісус сказав апостолам: «Багато ще я маю вам повідати, та не перенесли б ви нині. То ж коли зійде той, Дух істини, Він і наведе вас на всю правду...» (Йо. 16,12-13). Напередодні смерти Ісуса апостоли ще не були здатні прийняти Його вчення у всій повноті, бо не зійшов ще на них Святий Дух. Чому ж Святий Дух не зійшов на апостолів відразу, із самого початку, коли вони зустріли Ісуса й пішли за Ним? Адже тоді вони до кінця зрозуміли б Його вчення. Тим часом вони ввесь час небагато розуміли з того, що говорив їм Ісус. Та Святий Дух тоді ще не міг на них зійти, бо вони ще не мали потрібної готовости, ще не були понижені, в них не було справжнього смирення, справжньої віри — віри, яка є безпорадністю і всього очікує від Бога.

"Роздуми про віру" Тадеуш Дайчер


Ну і з подальшого тексту начебто слідує, що Дух Святий по різному може співдіяти з людьми. От після Вознесіння Ісуса Він зійшов як Утішитель :oops:

Zolotce
дописувач
дописувач
Повідомлень: 89
З нами з: 28 липня 2009, 17:03

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Zolotce » 16 червня 2011, 16:47

Поясніть будь-ласка :
" ПОСЛАННЯ СВ.АПОСТОЛА ПАВЛА ДО ГАЛАТІВ 4
22.Бо написано: "Мав Авраам двох синів, одного від рабині, а другого від вільної". (від вільної це що мається на увазі? від не рабині чи від незаміжньої?)
23.Але той, хто був від рабині, народився за тілом, а хто був від вільної, за обітницею. ( за тілом це як? а за обітницею це як? )
27.Бо написано:"Звеселися, неплідна, ти, що не родиш! Гукай та викликуй ти, що в породі не мучилась, бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!" (що значить що в полишеної значно більше дітей?)
І як це все можна трактувати в сучасному світлі. Дякую

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 16 червня 2011, 17:56

перепрошую - те, що встигну (поспішаю):
Zolotce писав:...22.Бо написано: "Мав Авраам двох синів, одного від рабині, а другого від вільної". (від вільної це що мається на увазі? від не рабині чи від незаміжньої?)


від Сари, своєї дружини, вільної. На противагу до Авраамової наложниці, рабині Агар

Zolotce писав:...23.Але той, хто був від рабині, народився за тілом, а хто був від вільної, за обітницею. ( за тілом це як? а за обітницею це як? )


тобто за тілесною людською природою. Агар була молодою жінкою, що змогла зачати сина Ізмаїла відповідно до тілесної своєї спроможності . Народження цього сина сталося через недовіру Авраама і Сари, що в старості зможуть народити сина. А Ісаак народився, коли Авраамові, його батькові, було 99 (якщо не путаю) років і Сара вже була неплідною - Бог Пообіцяв і сталося (хоч тілесно не мало б)
далі і глибше і повніше в Лопухіна http://www.bible.in.ua/underl/Lop/index.htm
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Yur
старець
старець
Повідомлень: 585
З нами з: 19 квітня 2010, 03:48
Звідки: Chicago Il

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Yur » 16 червня 2011, 18:32

Zolotce писав:Поясніть будь-ласка :
" ПОСЛАННЯ СВ.АПОСТОЛА ПАВЛА ДО ГАЛАТІВ 4
22.Бо написано: "Мав Авраам двох синів, одного від рабині, а другого від вільної". (від вільної це що мається на увазі? від не рабині чи від незаміжньої?)
23.Але той, хто був від рабині, народився за тілом, а хто був від вільної, за обітницею. (за тілом це як? а за обітницею це як? )
В даному випадку вільна також символізує, як вільну від гріха, що не така як усі.
Сара уже ніяк не могла народжувати, але за Божою обітницею сталося з нею те, що за тілом уже не могло статися.
Діва Марія є справжньою вільною, очищена від первородного гріху в момент свого зачаття. Зачала від Духа Святого й без зотління породила, як ніхто із жінок.

Zolotce писав:27.Бо написано:"Звеселися, неплідна, ти, що не родиш! Гукай та викликуй ти, що в породі не мучилась, бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!" (що значить що в полишеної значно більше дітей?)
І як це все можна трактувати в сучасному світлі.
Як духовне материнство.

Як побачив Ісус матір та учня, що стояв тут, якого любив, то каже до матері: Оце, жоно, твій син!
Потім каже до учня: Оце мати твоя! І з тієї години той учень узяв її до себе. (Ів. 19:26,27,)

Тому, браття, не сини ми рабині, але вільної!(Гал. 4:31)
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)

kvantum
дописувач
дописувач
Повідомлень: 135
З нами з: 25 липня 2011, 14:08

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення kvantum » 22 серпня 2011, 17:01

Прошу відповісти, для чого Ісус Христос апостолам, давав інші імена?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 22 серпня 2011, 19:48

kvantum писав:Прошу відповісти, для чого Ісус Христос апостолам, давав інші імена?

мабуть тут доцільно в кожному окремому випадку говорити/роздумувати.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).


Повернутись до “Святе Письмо”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей