andrivovk писав:А на Божество Ісуса вказують і непрямі докази. Тобто, там де можна про це зробити висновок. Пізніше напишу.
1. Уявімо собі ситуацію. Ми заборгували Іванові 100 грн. А Василь каже: "Я тобі дарую той борг, можеш не віддавати". Звичайно, що ми все одно повинні віддати гроші Іванові, бо це є між нами, а Василь тут не причому. Гріх - це є борг перед Богом, і коли Ісус каже "прощаються, тобі гріхи", то тим самим Він виявляє своє Божество.
2. Є ще такий епізод у Святому Письмі
Один знатний спитав Ісуса: “Учителю благий, що мені робити, щоб успадкувати життя вічне?”
А Ісус озвавсь до нього: “Чому мене звеш благим? Ніхто не благий, хіба один Бог
Читав одне пояснення цього уривку. Оскільки благим є тільки Бог, то Ісус своєю відповіддю спонукав людей задуматися (задати собі запитання): "чи часом цей, який робить такі діла і є благий, не є Богом?"
П.С. А особисто мені щодо цього епізоду подобається таке пояснення. Люди ж не вважали Ісуса за Бога, а просто за праведну людину. І тому, щоб вони називали добрим, тільки Бога, а не людей, він так і сказав.
3. Є ще і такий уривочок
Не кожний, хто промовляє до мене: Господи, Господи! – ввійде в Царство Небесне, лише той, хто чинить волю Отця мого, що на небі. Багато мені того дня скажуть: Господи, Господи! Хіба ми не твоїм ім'ям пророкували? Хіба не твоїм ім'ям бісів виганяли? Хіба не твоїм ім'ям силу чудес творили? І тоді я їм заявлю: Я вас не знав ніколи! Відійдіте від мене, ви, що чините беззаконня! (Мт. 7, 21-23).
Якби замість Ісуса тут підставити якогось праведника (Мойсея, наприклад), або навіть ангела з неба (Михаїла, наприклад), то таке висловлювання чи не вважалося би за якесь богохульство? Так міг сказати тільки Бог.