Щодо Причастя
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Re: Щодо Причастя
Цікаво, а як тут відбирати ситуації, коли слід залишатися при своїй думці, а коли "їсти й пити", що пропонують. По-моєму, то це справжнісінька система подвійних стандартів... Тут це правило застосуємо, а тут не треба.
Відповідей на всі питання у вас ніколи не буде. Це – нормально. Не мучте себе. Але ніколи не обманюйте хворих, даючи їм фальшиві надії. Джиліан Берн.
Re: Щодо Причастя
Just_me писав:Цікаво, а як тут відбирати ситуації, коли слід залишатися при своїй думці, а коли "їсти й пити", що пропонують. По-моєму, то це справжнісінька система подвійних стандартів... Тут це правило застосуємо, а тут не треба.
думаю, що стандарт один: якщо я можу пошанувати ближнього, не ображаючи тим Бога - шаную; або, до піднятого нами питання: якщо я маю слухатись священика - то лише у тому, що не суперечить вірі Христової Церкви.
З повагою, о.Олег Жаровський
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Щодо Причастя
В мене таке запитання : Чи може маленька дитина приймати Святе Причастя? Дитина віком 4-7 років, яка ще не йшла до першого урочистого Причастя ( після катехизації, сповіді ).
Наш парох казав, що в УГКЦ маленькі діти не можуть причащатися, але таке практикується в Православній Церкві.
Наш парох казав, що в УГКЦ маленькі діти не можуть причащатися, але таке практикується в Православній Церкві.
Ми думаємо, що Бог бачить нас зверху, але Він бачить нас зсередини.
Жильбер Сесброн
Жильбер Сесброн
Re: Щодо Причастя
kristik писав:В мене таке запитання : Чи може маленька дитина приймати Святе Причастя? Дитина віком 4-7 років, яка ще не йшла до першого урочистого Причастя ( після катехизації, сповіді ).
Наш парох казав, що в УГКЦ маленькі діти не можуть причащатися, але таке практикується в Православній Церкві.
Ви слухайтесь свого пароха, хоч в УГКЦ дітей причащаємо (мої з народження в Храмі, в Святому Причасті) - в Латинській Традиції дійсно немає такої практики. В кожному разі - послух маєбільше значення в данному випадку: так Ваш священик працює і в цьому способі немає нічого злого. Просто - ходіть на Літургії з діточками: Бог попровадить.

"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
viter писав:Де пише, що символізують?Вова писав: в) хліб та виноградне вино або виноградний сік символізують тіло та кров Ісуса Христа: «...Прийміть, споживайте, це — тіло Моє... Пийте з неї всі, бо це — кров Моя...» (Мт.26:26-28), див. також 1 Кор. 11:24-25;
А де написано що перетворюється?
Хіба Христос каже:"Прийміть, споживайте, це — символ мого тіла..."? Ні, Він чітко каже:"Це - тіло моє..."
Та читайте уважніше :26 Як вони ж споживали, Ісус узяв хліб, і поблагословив, поламав, і давав Своїм учням, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє. 27 А взявши чашу, і подяку вчинивши, Він подав їм і сказав: Пийте з неї всі, Написано узяв хліб...поблагословив, і поламав, і сказв - це Тіло Моє; узяв чашу поблагословив і сказав це Корв Моя. Я просто не розумію де ваша віра?
viter писав:Тому, ще раз повторюю - нема Правдивого Тіла та Правдивої Крові Господа Нашого Ісуса Христа у Вашій церкві, а тому нема і життя, як би ви (протестанти) себе не обманювали.
Получається апостол Павло теж обманутий, читайте 23 Бо прийняв я від Господа, що й вам передав, що Господь Ісус ночі тієї, як виданий був, узяв хліб, 24 подяку віддав, і переломив, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ломається. Це робіть на спомин про Мене! 25 Так само і чашу взяв Він по Вечері й сказав: Ця чаша Новий Заповіт у Моїй крові. Це робіть, коли тільки будете пити, на спомин про Мене! 26 Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде. 27 Тому то, хто їстиме хліб цей чи питиме чашу Господню негідно, буде винний супроти тіла та крови Господньої!28 Нехай же людина випробовує себе, і так нехай хліб їсть і з чаші хай п'є. 29 Бо хто їсть і п'є негідно, не розважаючи про тіло, той суд собі їсть і п'є! Чому апостол постійно говорить хліб і чашу?
Давайте конкретніше. Ви стверджуєте що вино і хліб буквально перетворюється у Тіло І Кров І.Х., чи ви з вірою приймаєте причастя?
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
Re: Щодо Причастя
Вова писав:...А де написано що перетворюється?...
"є"
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
о.Олег писав:Вова писав:...А де написано що перетворюється?...
"є"
То які тут проблеми, ми так і говоримо "є".
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
Re: Щодо Причастя
Вова писав:о.Олег писав:Вова писав:...А де написано що перетворюється?...
"є"
То які тут проблеми, ми так і говоримо "є".
тобто до якогось моменту сотворене хлібом і вином стає Тілом і Кров'ю Ісуса Христа. Звідси мова про перетворення
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Вова писав:23 Бо прийняв я від Господа, що й вам передав, що Господь Ісус ночі тієї, як виданий був, узяв хліб, 24 подяку віддав, і переломив, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ломається. Це робіть на спомин про Мене! 25 Так само і чашу взяв Він по Вечері й сказав: Ця чаша Новий Заповіт у Моїй крові. Це робіть, коли тільки будете пити, на спомин про Мене! 26 Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде. 27 Тому то, хто їстиме хліб цей чи питиме чашу Господню негідно, буде винний супроти тіла та крови Господньої!28 Нехай же людина випробовує себе, і так нехай хліб їсть і з чаші хай п'є. 29 Бо хто їсть і п'є негідно, не розважаючи про тіло, той суд собі їсть і п'є! Чому апостол постійно говорить хліб і чашу?
А чому не мав би казати, якщо навіть Христос каже, що Він - хліб живий, що з неба зійшов? Після здійснення таїнства Євхаристії форма хліба та вина не міняється, але відбувається пересуществлення хліба і вина в Тіло і Кров Христа. Тобто форма залишається, але суть міняється. Відчуваємо смак хліба і вина, але насправді причащаємося правдивих Тіла та Крові Господа Нашого Ісуса Христа. Тому і вживає апостол слова хліб та чаша. У вище поданій Вами цитаті ключовою фразою для розуміння є " Бо хто їсть і п'є негідно, не розважаючи про тіло (в іншому перекладі 'не розрізняючи Господнього Тіла'), той суд собі їсть і п'є!"
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
Re: Щодо Причастя
Упс, бубла Біблія онлайн, ще до післявчораhttp://bibliya.isgreat.org/.
А зараз немає.
Як жу тут про щось говорити. ?
п.viter, сайт закритий?
Щодо теми дозвольте 2 слова:Яка різниця є між , вірити, що на Св. Вечері ( Євхаристії) є реальна присутнісь Христа, чи духовна?
Був такий собі ранньо християнський апологет Юстин. Непам ятаю дослівно, але якось так він писав: ―Якщо хліб не був би реальним тілом Христа, це було би ідолопоклонство. Тому, що якщо там немає реальної присутності Христа, то ви робите святим те, що ним не є насправді.
Не вдаємося тутв подробиці вчення Лютера чи Кальвіна щодо Євхаристії. Бо там є різниці.
А зараз немає.

Як жу тут про щось говорити. ?
п.viter, сайт закритий?
Щодо теми дозвольте 2 слова:Яка різниця є між , вірити, що на Св. Вечері ( Євхаристії) є реальна присутнісь Христа, чи духовна?
Був такий собі ранньо християнський апологет Юстин. Непам ятаю дослівно, але якось так він писав: ―Якщо хліб не був би реальним тілом Христа, це було би ідолопоклонство. Тому, що якщо там немає реальної присутності Христа, то ви робите святим те, що ним не є насправді.
Не вдаємося тутв подробиці вчення Лютера чи Кальвіна щодо Євхаристії. Бо там є різниці.
Востаннє редагувалось 17 січня 2011, 15:32 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
viter писав:Вова писав:23 Бо прийняв я від Господа, що й вам передав, що Господь Ісус ночі тієї, як виданий був, узяв хліб, 24 подяку віддав, і переломив, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ломається. Це робіть на спомин про Мене! 25 Так само і чашу взяв Він по Вечері й сказав: Ця чаша Новий Заповіт у Моїй крові. Це робіть, коли тільки будете пити, на спомин про Мене! 26 Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде. 27 Тому то, хто їстиме хліб цей чи питиме чашу Господню негідно, буде винний супроти тіла та крови Господньої!28 Нехай же людина випробовує себе, і так нехай хліб їсть і з чаші хай п'є. 29 Бо хто їсть і п'є негідно, не розважаючи про тіло, той суд собі їсть і п'є! Чому апостол постійно говорить хліб і чашу?
А чому не мав би казати, якщо навіть Христос каже, що Він - хліб живий, що з неба зійшов? Після здійснення таїнства Євхаристії форма хліба та вина не міняється, але відбувається пересуществлення хліба і вина в Тіло і Кров Христа. Тобто форма залишається, але суть міняється. Відчуваємо смак хліба і вина, але насправді причащаємося правдивих Тіла та Крові Господа Нашого Ісуса Христа. Тому і вживає апостол слова хліб та чаша. У вище поданій Вами цитаті ключовою фразою для розуміння є " Бо хто їсть і п'є негідно, не розважаючи про тіло (в іншому перекладі 'не розрізняючи Господнього Тіла'), той суд собі їсть і п'є!"
То тепер ви пояснюєте як протестант

Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
romanm писав:Упс, бубла Біблія онлайн, ще до післявчораhttp://bibliya.isgreat.org/.
А зараз немає.![]()
Як жу тут про щось говорити. ?
п.viter, сайт закритий?
Якісь там проблеми з сервером. Кажуть, що до 20 числа мають запрацювати знову. Тож чекаю.
Востаннє редагувалось 17 січня 2011, 17:00 користувачем viter, всього редагувалось 2 разів.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Вова писав:То тепер ви пояснюєте як протестант
Помиляєтеся. Ви самі кажете, що для вас (протестантів) хліб та вино - це символи Тіла та Крові Ісуса Христа. Я ж кажу, що хліб і вино на заклик священика стають Тілом та Кров'ю Ісуса Христа. По суті це вже не хліб і вино, а Тіло та Кров.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
viter писав:Вова писав:То тепер ви пояснюєте як протестант
Помиляєтеся. Ви самі кажете, що для вас (протестантів) хліб та вино - це символи Тіла та Крові Ісуса Христа. Я ж кажу, що хліб і вино на заклик священика стають Тілом та Кров'ю Ісуса Христа. По суті це вже не хліб і вино, а Тіло та Кров.
В нас так записано так:
б) спомин смерті Ісуса Христа символізує єдність християн з Ісусом Христом та один з одним: «Чаша благословення, яку благословляємо, — чи не то крові Христової? Хліб якспільнотаий ломимо, чи не спільнота він тіла Христового? Тому, ще один хліб, тіло одне — нас багато, бо ми всі спільники хлібе одного» (1 Кор. 10:16-17);
Поясніть точніше слово "стають"? Давайте розберемося що значить слово "символ"? Бо я розумію що на це слово в нас інший погляд. А я тим часом подивлюся як в нас це точно сказано.
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Вова писав:Поясніть точніше слово "стають"?
Ніхто цього точно не пояснить. Це велика Тайна і дар Божий, який приймаємо вірою.
Вова писав:Давайте розберемося що значить слово "символ"? Бо я розумію що на це слово в нас інший погляд. А я тим часом подивлюся як в нас це точно сказано.
символ - це умовне позначення якогось поняття, ідеї.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
Re: Щодо Причастя
Вова писав:То тепер ви пояснюєте як протестантДумаю ми все вияснили?
Не зовсім так, п.Вово. Ви специфікуйтя який протестант. Чи Лютер, чи Кальвін?

Лютер, наприклад, - говорить так, що є реальна присутність Христа, але заперечує переосуществлення, говорить про спів-існування частини тіла і крові Христа з хлібом і вином, щось подібне до теорії яку сповідували несторіяни : тобто ставить ліміти присутності Христа в Євхаристії, який "відходить" з хліба і вина після закінчення служби .
Ось тут п. Вітер веде мову про те, думаю, що головним аргументом К.Ц. є переосуществлення хліба в Тіло і вино в Кров Ісуса, які є і залишаються Тілом і Кров ю.
Ви вірите в присутність і ми, але є важливі деталі які відрізняють.
В К.Ц, такий спосіб:Хліб (вино)є освячені священиком. Католицька доктрина висловлює це словом переосуществлення ( чи як там по українськи).
Тобто в момент переосуществлення, хліб перестає бути хлібом а стає Тілом( з вином це саме) ; сущність хліба - його глибока дійсність, яку ми бачимо не очима, а серцем та душою(розумом) – віддає місце самому Христу- Є ТІЛО . В цей час те, що ми бачимо ззовні, залишається хлібом.
Тобто це не трансформація- від однієї форми до іншої. А є перехід від однієї сущності до іншої. Не міняє форму а саму суть. Надіюся ясно висловився.

Приклад:
Виходить хтось з перукарні, нова зачіска- поміняла (особа) форму, але всередині залищилася така ж сама:вага, колір шкіри і т.д. болячки
А от переосуществлення - навпаки. Грубо кажучи ззовні я такий як був, але середина зовсім інша.
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
viter писав:romanm писав:Упс, бубла Біблія онлайн, ще до післявчораhttp://bibliya.isgreat.org/.
А зараз немає.![]()
Як жу тут про щось говорити. ?
п.viter, сайт закритий?
Якісь там проблеми з сервером. Кажуть, що до 20 числа мають запрацювати знову. Тож чекаю.
Вже працює!!!

Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
viter писав:Вова писав:Поясніть точніше слово "стають"?
Ніхто цього точно не пояснить. Це велика Тайна і дар Божий, який приймаємо вірою.
Та я вам від самого початку так говорив, ще із попередньої розмови що ми, протестанти приймаємо вірою.
viter писав:Вова писав:Давайте розберемося що значить слово "символ"? Бо я розумію що на це слово в нас інший погляд. А я тим часом подивлюся як в нас це точно сказано.
символ - це умовне позначення якогось поняття, ідеї.
Чому умовне. Я подивився на символ України і знаю що це Україна.
Добре я подивлюся як точно говорять у нас, просто зараз маю іншу тяжкувату тему із СЄ що значить "Син Божий" і Однороджений від Отця".
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
Re: Щодо Причастя
viter писав:Вова писав:Поясніть точніше слово "стають"?
Це значить, що те, що ми бачимо як хліб і вино, стає Ісусом. Тим самим, що лежав в яслах, жив у Назареті... Ісусом воскреслим. В кожній крихті "хліба", в кожній краплині "вина". По суті, хліб і вино зникає.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
ShMariam писав:Це значить, що те, що ми бачимо як хліб і вино, стає Ісусом. ........ По суті, хліб і вино зникає.
1. Бачу у вас теж до кінця не розуміють. Бо один говорить що треба віра, а ви, що перетворюються і стає Ісусом.
2. Як може стати Ісусом якщо сам Ісус був з апостолами при вечері Господньої?
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Прочитав так:
1. КЦ вчить що вино і хліб буквально перетворюється у Тілі І Крові.
2. У нас приблизно так "Це є ..." слово "є" означає " що "це представляє Тіло Моє".
1. КЦ вчить що вино і хліб буквально перетворюється у Тілі І Крові.
2. У нас приблизно так "Це є ..." слово "є" означає " що "це представляє Тіло Моє".
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
Re: Щодо Причастя
Вова писав:ShMariam писав:Це значить, що те, що ми бачимо як хліб і вино, стає Ісусом. ........ По суті, хліб і вино зникає.
1. Бачу у вас теж до кінця не розуміють. Бо один говорить що треба віра, а ви, що перетворюються і стає Ісусом.
Ні, в нас всі однаково розуміють. Це не перетворення, бо суть змінюється, але вид (вигляд, смак, перетравлюється звичайно) залишається. (Якщо під перетворенням розуміти зміну і суті, і виду)
Вова писав:2. Як може стати Ісусом якщо сам Ісус був з апостолами при вечері Господньої?
А що тут дивного, навіть мала дитина розуміє, Він все може, бо Він Бог. Так само як реально присутній одночасно в кожному храмі на престолі, так само й Сам себе, фактично, тримав в руках на Тайній Вечері. Сам Себе приносив у жертву...
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Вова писав:2. У нас приблизно так "Це є ..." слово "є" означає " що "це представляє Тіло Моє".
А в нас так, як сказав сам Христос - "є" означає "є".
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
ShMariam писав:А що тут дивного, навіть мала дитина розуміє, Він все може, бо Він Бог. Так само як реально присутній одночасно в кожному храмі на престолі, так само й Сам себе, фактично, тримав в руках на Тайній Вечері. Сам Себе приносив у жертву...Вова писав:2. Як може стати Ісусом якщо сам Ісус був з апостолами при вечері Господньої?
Але Він був ще в тілі.
viter писав:Вова писав:2. У нас приблизно так "Це є ..." слово "є" означає " що "це представляє Тіло Моє".
А в нас так, як сказав сам Христос - "є" означає "є".
Я вам дав пояснення слова. Якщо вам підходить така відповідь то у нас тоже "є" і є "є".
romanm писав:Тобто в момент переосуществлення, хліб перестає бути хлібом а стає Тілом( з вином це саме) ; сущність хліба - його глибока дійсність, яку ми бачимо не очима, а серцем та душою(розумом) – віддає місце самому Христу- Є ТІЛО . В цей час те, що ми бачимо ззовні, залишається хлібом.
Напевно різниця у тому що у нас роблять наголос на скільки присутній Христос у нашому серці, а не настільки у вині, чи хлібі.
Дуже це складно получається розібратися, краще увагу звернути на серце із яким ми приступаємо до Господньої Вечері.
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
Re: Щодо Причастя
Вова писав:Напевно різниця у тому що у нас роблять наголос на скільки присутній Христос у нашому серці, а не настільки у вині, чи хлібі...
це де "у Вас"? Звичайно, що за своїм серцем треба слідкувати, але не втікайте, пане Вово: протестанти дуже навіть роблять наголос, (не) розуміючи Євхаристію вслід за Лютером, Кальвіном, Цвінглі. Поцікавтеся, за ким йдуть у Вас.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Щодо Причастя
Вова писав:2. У нас приблизно так "Це є ..." слово "є" означає " що "це представляє Тіло Моє".
Дозвольте, це щось подібне:
1.на святі є присутній сам генерал = К.Ц.
2. У вас, присутній полковник який рапрезентує - представляє генерала.
Так?
Вова писав:Напевно різниця у тому що у нас роблять наголос на скільки присутній Христос у нашому серці, а не настільки у вині, чи хлібі.
Дуже це складно получається розібратися, краще увагу звернути на серце із яким ми приступаємо до Господньої Вечері.
П. Вово, зверніть увагу, усі католики які тут дописують , різними словами говорять одне і теж саме. Незалежно від моєї віри, Є переміна сущності хліба в ТІЛО Христа. Серце, це вже ,в деякій мірі річ другорядна.
Щодо того,як він міг сказати (Ісус) це моє тіло, коли був ще з апостолами??? Ну тут запитаємо, коли прийде час, Його самого

Порозважайте над Вихід 24.8 Взяв тоді Мойсей кров та й покропив на людей, і сказав: «Це кров союзу, що уклав Господь із вами, згідно з усіма цими словами.» Бачите, тут присутня справжня кров, яка тримає в єдності (союз)народ і Бога. 13 чи скільки там віків після цього Бог укладає Новий союз, також при допомозі справжньої крови Ісуса на хресті. Це просто необхідно.
Проте , це є тайна віри. Пояснити все на пальцях неможливо.

Вова писав:Добре я подивлюся як точно говорять у нас, просто зараз маю іншу тяжкувату тему із СЄ що значить "Син Божий" і Однороджений від Отця".
О, дуже цікава тема. От тільки якщо Ви будете по своїй Біблії а вони по своїй, то до нічого спільного не дійдете. Хоча тут знову натикаємося на одвічну проблему, позабіблійні авторитети.
Нпр. Ісус говорить: Ів. 17. 6 Я об'явив твоє ім'я людям, яких ти від світу передав мені. вони будуть стверджувати що річ про Єгову, але якщо подивимося Вихід 3. 13 І сказав Мойсей до Бога: Як прийду ж оце я до синів Ізраїля і скажу до них: Бог батьків ваших прислав мене до вас, а вони запитають мене: Як йому на ім'я? - то що мені їм відповісти? 14 І промовив Бог до Мойсея: Я той, хто є. І додав: Так промовиш до синів Ізраїля: ,,Я - є післав мене до вас.
Ось тут виникне заковика, бо даю 100% що в них написано Єгова.
А в біблії = об являти імя = ім я = показувати сущність особи.
- Вова
- старець
- Повідомлень: 684
- З нами з: 27 березня 2010, 12:52
- Звідки: м. Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
romanm писав:Вова писав:Добре я подивлюся як точно говорять у нас, просто зараз маю іншу тяжкувату тему із СЄ що значить "Син Божий" і Однороджений від Отця".
О, дуже цікава тема. От тільки якщо Ви будете по своїй Біблії а вони по своїй, то до нічого спільного не дійдете. Хоча тут знову натикаємося на одвічну проблему, позабіблійні авторитети.
Ось тут виникне заковика, бо даю 100% що в них написано Єгова.
А в біблії = об являти імя = ім я = показувати сущність особи.
Це ви про імя говорите, а мова йде про значення слова "Син Божий" і Однороджений". А переклад Біблії в нас один (Огієнко). Маєте бажання приєднуйтеся http://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=9&start=795
Ладно.... щоб не каламутити води, пізніше відповів по цій темі.
Каже бо Писання: Кожен, хто вірує в Нього, не буде засоромлений.
-
- старець
- Повідомлень: 1196
- З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
- Звідки: Ужгород
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
Вова писав:То тепер ви пояснюєте як протестантДумаю ми все вияснили?
Не зовсім так, п.Вово. Ви специфікуйтя який протестант. Чи Лютер, чи Кальвін?![]()
Лютер, наприклад, - говорить так, що є реальна присутність Христа, але заперечує переосуществлення, говорить про спів-існування частини тіла і крові Христа з хлібом і вином, щось подібне до теорії яку сповідували несторіяни : тобто ставить ліміти присутності Христа в Євхаристії, який "відходить" з хліба і вина після закінчення служби .
Ось тут п. Вітер веде мову про те, думаю, що головним аргументом К.Ц. є переосуществлення хліба в Тіло і вино в Кров Ісуса, які є і залишаються Тілом і Кров ю.
Ви вірите в присутність і ми, але є важливі деталі які відрізняють.
В К.Ц, такий спосіб:Хліб (вино)є освячені священиком. Католицька доктрина висловлює це словом переосуществлення ( чи як там по українськи).
Тобто в момент переосуществлення, хліб перестає бути хлібом а стає Тілом( з вином це саме) ; сущність хліба - його глибока дійсність, яку ми бачимо не очима, а серцем та душою(розумом) – віддає місце самому Христу- Є ТІЛО . В цей час те, що ми бачимо ззовні, залишається хлібом.
[/quote]
Але насправді змінюється сутність. Коли Хліб і Вино залишаючись Хлібом і Вином, але змінюються на Тіло і Кров.
Я маю на увазі, що "Хліб і Вино залишаючись Хлібом і Вином", тобто вид (фізичні і видимі і хімічні властивості такі ж як були). "але змінюються на Тіло і Кров" - сутність стає такою, що там присутній Христос.
(До речі кілька разів протягом історії було таке, що або святий бачив реальну присутність в Євхаристії еального Тіла і Крові Христових, і один раз реально Хліб і Вино повністю змінились на Тіло (подібне до людського) і Кров...) Таким чином Бог показує, що Хліб І Вино це вже не просто Хліб і не просто Вино.)
І при цьому ніяких обмежень, лімітів для присутності Христа в Євхаристиії не виникає.
"ставить ліміти присутності Христа в Євхаристії, який "відходить" з хліба і вина після закінчення служби ."
От якби фізичні, хімічні властивості змінились і т.д. , то інше було б трактування. Можливо колись таке трактування в Церкві і ходило, тобто неправильно розуміли переєстествлення. Але коли дізнались що властивості ті ж самі, то ніяких уже помило у трактуванні не може бути. Саме суть змінюється.
До речі в катехитичному плані потрбіно вживати слово "зінюється", а не "перетворюється". Бо Христос не створений, а Існуючий. (В катехизмі Католицької Церкви на майбутнє видання добре було б цю деталь врахувати).
-
- старець
- Повідомлень: 1196
- З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
- Звідки: Ужгород
- Контактна інформація:
Re: Щодо Причастя
До речі протестанти також доходять до правильного розуміння
http://newlifecenter.ru/Andrei/?p=1052
В книзі бгато цікавого!
http://newlifecenter.ru/Andrei/?p=1052
В книзі бгато цікавого!
Re: Щодо Причастя



Щераз підкреслю Що Святе причастя це Є вище всьог що є в Земній Церкві

Стосовно 2 Шлбу ЩО таке Шлюб--- це коли САМ БОГ благословляє 2 людей на спільне життя а коли людина живе без шлюбку церковного то це вже Є гріхо неважливо чи це 1 чи 2 чи 7 шлюб по рахунку для цієї людини , а шоб получити Дозвіл на ПІДКРЕСЛЮ не на РОЗРИВ а НА НЕУВАЖНЕНЯ шлюбу то це складний судовий процес який Здійснюється Церковним Трибуналом

ще мене вразили ваші суперечки на рахунок християн перших і аопостолів

Я так скажу Апостоли стали Християнами Після того як ІСУС ПОМЕР сформувавши уим всю суть Християнства Тоді вже Апостоли і всі решта хто послідував за Христом після смерті і проповідував науку Христа стали Християнами. СТосовно напоумлення СВятим духом

це можна сказати що це був символічний Жест Бога до нас До речі перші Християни маои Євхаристію Апостол Павло згадує у своїх Листах про ламаня хлібу !!!! а ламаня Хлібу іе і Була ПЕРША ЄВХААРИСТІЯ
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей