





Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
ShMariam писав:Напевно, православні трохи в шоці
ShMariam писав:Якось натрапила на одеський сайт "Православной Католической Церкви"(греко-католики). Одесити, як завжди, кадри. Напевно, православні трохи в шоці
. Ми собі уявляємо, як вони реагують на слово "православний"
і на слово "католицький"
, а тут поєднали обидва слова і ще й сказали, що одне другому не суперечить!
![]()
В будь-якому разі, привертає увагу.
ShMariam писав:pan Ostap писав:.. так чому б не об'єднатись... очевидно, що не зараз, однак у чіткій перспективі.
Як Ви собі то уявляєте на практиці? Одного прекрасного дня відвертаємося від Риму, бо сильно захотілося, щоб в Україні буда одна Церква? Ну несерйозно це.
ShMariam писав:Не пам'ятаю які слова змусили їх навернутися, чи то "Щоб було одне стадо і один пастир", чи то про роль Св. Петра.
Визначні Отці Церкви, як святий Іоан Золотоустий, блаженний Августин, святитель Амвросій Медіоланський та інші залишили нам чудові повчання в честь святих апостолів Петра й Павла. Найбільше проповідей на їх честь має святий Іоан Золотоустий. «Рим має двоє світлих очей, — каже він, — це тіла тих святих апостолів. Не так ясне небо, коли сонце розливає свої проміння, як світле місто римлян, що освітлює всі кінці всесвіту тими двома світилами». «О, блаженна двійце, — говорить він в іншому повчанні, — що вірно вловила душі всього світу! Петро — початок правої віри, великий священновершитель Церкви, наставник християн, скарб вишніх сил, апостол, наділений честю самим Христом. Павло — великий проповідник правди, похвала вселенної, небесний чоловік і земний ангел, слава Церкви; орел, що вознісся до неба, ліра Святого Духа... Павло й Петро — церковні світила, котрі щоденно просвічують Церкву, скарбники Святого Духа, просвітителі вселенної, посуди благодаті, тлумачі Святої Тройці, пояснювачі Божественного Слова... Стовпи Церкви, великі світильники вселенної».
А Симон Петро відповів і сказав: Ти Христос, Син Бога Живого!
А Ісус відповів і до нього промовив: Блаженний ти, Симоне, сину Йонин, бо не тіло і кров тобі оце виявили, але Мій Небесний Отець.
І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її.
І ключі тобі дам від Царства Небесного, і що на землі ти зв'яжеш, те зв'язане буде на небі, а що на землі ти розв'яжеш, те розв'язане буде на небі!
(Мт 16:16-19)
о.Олег писав:а може варта нам спробувати розібратися... Спробуємо називати у цій темі всі "за" і "проти" вживання терміну православний в УГКЦ.
andrivovk писав:Митрополит Андрей Шептицький в якомусь документі ніби сказав не вживати "православний" в Літургії.
Yur писав:andrivovk писав:Митрополит Андрей Шептицький в якомусь документі ніби сказав не вживати "православний" в Літургії.
Митронолит Андрей такого не казав, скоріше навпаки. У тогочасних молитовниках, котрі затверджувалися митрополитом, "православні" були присутні.
Але не в цьому біда УГКЦ, а в тому, що намагаються написати свій катехизм, буцімто в угоду східній традиції. Безумовно що митрополит Андрей Шептицький такого б ніколи не допустив.
о.Олег писав:Катехизми створювалися, створюються і будуть створюватися - Катехизми: це пошук шляхів достукатися (катехизувати) до людини.
Yur писав:...Те, що затверджено Святим Престолом -- у такому вигляді має до нас католиків доходити. Слово в слово.
kaluga писав:А ПРАЗДНУЕТСЯ ЛИ У ГРЕКО-КАТОЛИКОВ НЕДЕЛЯ ТОРЖЕСТВА ПРАВОСЛАВИЯ ?
ЕСЛИ ДА- ТО КАКОЙ ВАРИАНТ АНАФЕМАТСТВОВАНИЙ ЧИТАЕТСЯ?
kaluga писав:вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема.
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
ShMariam писав:kaluga писав:вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема.
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
Святкуємо ми перемогу.
Я давала вище посилання на тему, де про це писали. Скільки можна про одне і те ж! viewtopic.php?f=21&t=1688&p=18042&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%27%D1%8F#p18042
Допис Олюньки від 24 лютого. І дальше цю тему продовжуємо там.
Дійсно, більшість православних дійсно не розуміє, що святкує.![]()
kaluga писав: вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема...
kaluga писав: ...а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
kaluga писав: ...а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
ShMariam писав:...Я давала вище посилання...
Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє
Yur писав:Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє![]()
Яка необхідність називати уніятів/греко-католиків православними?
Юрій це моє кровне.о.Олег писав:ну... яка, наприклад, необхідність, називати саме Вас Юрієм .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя), а не іншого пана, який твердить, що це саме він Юрій .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя)? Ота сама і необхідність.Yur писав:Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє![]()
Яка необхідність називати уніятів/греко-католиків православними?
Yur писав: Юрій це моє кровне. По-моєму тут ситуація виглядає де-що по-іншому. От скажімо назвали мене Юрієм, а потім забрали до служби, де дали інше ім'я. До якого усі звикли й у тому числі я. Інше ім'я теж вроді би не погане, але не моє.
По темі, питання самоутотожнення католик чи православний, це родство духовне. Заради якого не раз й полишають оте перше.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне (1-е Кор. 15:46)
У даному випадку й полишати нічого не треба, а повернутися до отих духовних витоків в одному руслі.
о.Олег писав:ні: тут прийшов собі пан, назвався Вашим кровним іменем - іменем, яким власне Ваші кревні назвалися для прослави Бога; привласнив і сфальшував Вашу історію, в якій якраз і записав, що це Ви пішли служити в чужу армію, а не він дезертував з поля бою, піддавшись ворогові; прикриваючись Вашим іменем твердить, що Ви тут зайда, а не він, і саме він має дозвіл жити в Вашій Америці, а Вас треба депортувати бо і хата не Ваша, і голубці він їстиме...
Yur писав:о.Олег писав:ні: тут прийшов собі пан, назвався Вашим кровним іменем - іменем, яким власне Ваші кревні назвалися для прослави Бога; привласнив і сфальшував Вашу історію, в якій якраз і записав, що це Ви пішли служити в чужу армію, а не він дезертував з поля бою, піддавшись ворогові; прикриваючись Вашим іменем твердить, що Ви тут зайда, а не він, і саме він має дозвіл жити в Вашій Америці, а Вас треба депортувати бо і хата не Ваша, і голубці він їстиме...
Моє кровне ім'я (у випадку віри духовне) не може бути іншим, аніж батьківське.
Усі діти одного батька носять одне ім'я по-батькові. В даному випадку є членами Католицької Церкви, себто зовуться католиками. Православний вказуватиме на інше батьківство.
Не варто намагатися зіграти на патріотичних почуттях в таких справах. Християнин насамперед патріот Бога й від Бога отримує належне.
Тоді б усі були православними.о.Олег писав:ім'я православний - це саме про Бога. Духовне ім'я.
Не можемо прирівнювати поняття католик і православний. По суті кожен християнин є католиком, яко член Вселенської (Католицької) Церкви. Православний же, як земна ознака, в даному випадку як обрядовість і нічого більше. Догмати ж віри одні й незмінні.о.Олег писав:Як і католик. Їх в нас багато. Жодного не треба віддавати тим, хто ні не православний, ні не католик і використовує наші імена, щоб проповідувати себе, "інше батьківство"
Yur писав:Тоді б усі були православними.о.Олег писав:ім'я православний - це саме про Бога. Духовне ім'я.Не можемо прирівнювати поняття католик і православний. По суті кожен християнин є католиком, яко член Вселенської (Католицької) Церкви. Православний же, як земна ознака, в даному випадку як обрядовість і нічого більше. Догмати ж віри одні й незмінні.о.Олег писав:Як і католик. Їх в нас багато. Жодного не треба віддавати тим, хто ні не православний, ні не католик і використовує наші імена, щоб проповідувати себе, "інше батьківство"
Тоді постає запитання, а чи нЕкатолики можуть бути православними?о.Олег писав:лише католики і є православними, пане Юрію. Нащадки і латинської, і грецької (і інших) Традиції, що находяться в повній єдності з Престолом Петра. Не знаю інших ні католиків, ні православних - інакше б не був православним католиком
Як зрештою й ви.о.Олег писав:фактично - все сказав в цій темі і, власне, Ви знову (свідомо чи несвідомо - в данному випадку розібратися можливості не бачу) беретеся виморювати співрозмовника, повторюючи і повторюючи вже сказане. Маєте свою думку - її висловили.
В такому випадку усі католики називалися б православними. Але ми знаємо, що це не так. Є католики, а є православні. Ми ж є греко-католиками уніятами, й форум цей саме греко-католицький.о.Олег писав:Церква ж читає слово православний не в обрядовому, а в властивому значенні і вірить, що лише католики повністю правдиво славлять Бога і саме тому всвоїх Богослуженнях у Візантійському Обряді величає Божий люд православними
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 31 гостей