ShMariam писав:Андрію, мені найкраще працюється в "Хромі". Вже все перепробувала.
Максим Борець писав:Або ще SRWareIron-типу Chrome, але ще з деякими "наворотами". До речі, вмонтований в Windows black white
Дякую Друзі за поради, візьму собі на замітку, бо навіть не знав за такі браузери.(я так зрозумів, що це браузери)
Але прикол полягає у тому, що всетаки я сподівався
....і це сталось
(доречі само по собі, на третій день, тобто вчора, у "опери" проснулась совість і вона запрацювала, і то так - якби і не глючила)
Я трішки такий, тобто не зовсім продвинутий, і мені аби це працювало, бо мене цілком задовільняє "опера", на сьогоднішній день.(звичайно є щось крутіше, але тут справа у звичці, я просто звик до неї, і це мабіть все пояснення.
)
...........
П.С.
п.Максим, якось воно дивно виходить, загадка якась, шарада, ну чесне слово...
Вроді як маєте якись внутрішній протест, несприйняття того біло-чорного, виявляєте думки з цього приводу, уличаєте розважаючи, але всетаки користуєтесь, і мені радите.
Хіба не банально це???
Як каже о.Олег, Ви "схавали" наживку...(бо наживка, як для тих- хто в захваті від цього віяння, так і для тих-хто Не в захваті, противник цієї моди.
Розумієте, це рекламний хід, ті рекламотворці добре знають психологію користувача. Головне викликати якусь емоцію, чи захват, чи обурення(протест), а далі люцка цікавість зробить своє діло.(змій у Єдемі є "піонер" в цій галузі
)
Бо людина шукає підтверження своїм емоційним висновкам. І навіть негативна емоційна реакція приносить більше плодів їм, бо Ви поширили свою емоцію несхвалення(шукаючи підтверження їй), і цим самим побудили у комусь цікавість, там де була проста байдужість до цього.
Дуже грамотно з їх боку, бо цим ходом долучили до користувача(покупців) якому просто потрібен новітній, якісний продукт(і їм фіолетово та біло-чорна філософія), ще тих користувачів(покупців) які вбачають у цьому якись підгрунт і це викликає якусь емоцію, тобто "пруться по житті від всякого такого, потаємного і містичного", або які виступають противниками цього "пріння"...і тим і іншим для підтверження потрібно ознайомитись з продуктом, тобто в більшості випадків просто купити, що власне і саме головне для виробника...і виробник не пошкодував грошей на рекламу, і рекламодавці впорались з роботою.
Але я розумію, що Америки Вам не відкрив у цьому, це Ви і самі знаєте...
Суть написаного у тому, що деколи прям восторгаюсь люцкій банальності.(що не значить, що в захваті від тих, які нею користуються
)
таке то.