Yur писав:o.Mykil писав:Так про реального злого духа йдеться, що спокушати любить теж...
Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
основа? поясніть, якщо можна
Модератори: Just_me, Artur, ihor
Yur писав:o.Mykil писав:Так про реального злого духа йдеться, що спокушати любить теж...
Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
Yur писав:Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
Yur писав:Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
о.Олег писав:основа? поясніть, якщо можнаYur писав:Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
o.Mykil писав:А це що за єресь? Де ви таке прочитали? Гріх, швидше, первородний - основа людських немочей, адже пошкодив дещо людську природу, ослабивши волю...Yur писав:Злий дух не є додатком до нашої духовної немочі. Він її основа.
viter писав:Думаю, що основою нашої духовної немочі є наша схильна до зла (через гріх Адама та Єви) людська природа а злий дух просто її використовує у своїх цілях.
Yur писав:[quote="o.Myki
Немає тут єресі, скоріше просто не зорієнтувалися.
Yur писав:Немічними стали, коли відійшли від Господа, впустивши лукавого у своє серце.
o.Mykil писав:Радив би у приватний висловлюванях на ці важливі речі зазначати, що це "на мою думку", "на мій погляд", а то виходить не раз, що вчиться узагальнено інших якихось підозрілих із погляду християнської доктрини речей, особливо у відношення до диявола, пекельних слуг. Імхо.
o.Mykil писав:Писати безкомпромісно, що злий дух (тобто сатана) основа нашої людської немочі, якось дивно і не до кінця зрозуміло звучить... А де ж є тоді Дух Святий, якому варто давати місце, бути весь час його храмом?
o.Mykil писав:Гріх первородний і диявол поняття різні. Не плутайте це. У Церкві ж освячуємося.
o.Mykil писав:Не так... Чому такі узагальнення? Коли відвертаємося від Всевишнього через гріхи, зокрема важкі, то тоді сатана має більший доступ до душі... Тоді тратимо цю духовну силу, яку найперше черпаємо зі святих тайн, стаємо кволими духовно. Середників для освячення у Христовій Церкві достатньо.Yur писав:Немічними стали, коли відійшли від Господа, впустивши лукавого у своє серце.
o.Mykil писав:Не всі "впустили лукавого у своє серце". Судимо по собі?
o.Mykil писав:Багато свідомих християн люблять щиро та віддано всім серцем Спасителя. Черпають в Ньому наснагу (силу) для душі, життя тощо.
Yur писав:
Не всі "впустили лукавого у своє серце". Судимо по собі?
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)
o.Mykil писав:Не всі "впустили лукавого у своє серце". Судимо по собі?
o.Mykil писав:Yur писав:Не всі "впустили лукавого у своє серце". Судимо по собі?
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)
Вибачте, але ви пишете, на мій погляд, розмито, загально і більше не по темі замітки, цитуючи треба чи не треба навіть св. Писання... Тема ж ця про лукавого у значенні сатани чи диявола, від якого просимо визволення, для прикладу, в Господній молитві "Отче наш", ведемо мову чи можемо в нього вірити тощо, а не про гріх первородний ми зібралися тут писати.
o.Mykil писав:Сатана- це впалий ангел, спокусник, брехун від початку...
romanm писав:Цитування Павлом псалма 52, 4. Тут річ про тих, як говорить Павло,"хто знаходиться під законом"Рм.3,19 хто підчинявся закону до приходу Христа і які, не забажали прийняти його прихід, вибрали дальше залишитися під владою закону.
Yur писав:romanm писав:Цитування Павлом псалма 52, 4. Тут річ про тих, як говорить Павло,"хто знаходиться під законом"Рм.3,19 хто підчинявся закону до приходу Христа і які, не забажали прийняти його прихід, вибрали дальше залишитися під владою закону.
Кажучи бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23), Павло й говорить про всіх,
romanm писав:Звертаючись до тих, хто прийняв Евангеліє разом з Божою благодаттю Павло говорить: "Гріх НЕ БУДЕ панувати над вами, т.як ви більше не під законом,але під благодаттю, що ж? Станемо грішити бо ми під благодаттю? Ніяк!".Рм.6,14-15.
romanm писав:Власть гріха, яка не панує над людьми відноситься до суб єктивної ситуації в якій знаходиться людина, після пришестя Христа. На противагу тим, хто знаходиться під гріхом, інші можуть не попасти під власть гріха через посередництво Божої благодаті отриманної від св. Хрещення і Сповіді. Але це повинен робити сам чоловік =приступати до св. Таїн.
o.Mykil писав:Yur, а може вистачить вже тут флудити, відхилятися щоразу від теми, та узагальнено проповідувати, не зазначаючи часто, що це саме ваша думка?
Читайте уважно тему. Це не складно!
о.Олег писав:дискутуймо обережно. Зазначаймо, що отак от думаю я і, якщо згадуємо думку когось із святих - цитуймо, вказуючи джерелоo.Mykil писав:Yur, а може вистачить вже тут флудити, відхилятися щоразу від теми, та узагальнено проповідувати, не зазначаючи часто, що це саме ваша думка?
Читайте уважно тему. Це не складно!
прочанка писав:Часто ми також буваємо тим знаряддям у руці диявола через те, що ми піддаємося різним спокусам, різного роду пристрастям, гріхам, тому стаємо, в якийсь спосіб, опановані і через нас діє злий дух.
kristik писав:Хіба ж би ми грішили якби не клопітка праця ????
kristik писав:. То чи не є це прямим діянням диявола через людину?..
neoxgeforce писав:kristik писав:Хіба ж би ми грішили якби не клопітка праця ????
Напевно ні. Але якби і ми працювали - також би не гіршили.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей