Про дію Первородного гріха

обговорення богословських думок, питань богословської освіти

Модератори: Just_me, Artur, ihor

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:17

Michail писав:Нажаль Ви знову ж таки історію Церкви не вивчали і те, що Вона ж таки каже. Добре. Почекайте трохи. Дам посилання.

І що з того? Як це впливає на природу самої Церкви? В питаннях віри Папа непомильний ( при певних умовах, звичайно) інші речі можуть бути грішними. Ні оди Папа, наскільки би він не був грішником не увів ніякої єресі у вчення К.Церкви.

Що значить "ЗГОДА ЦЕРКВИ"? Собору? Єпископів? Усіх і нас з Вами?
Востаннє редагувалось 29 серпня 2011, 11:18 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:17

romanm писав:о. Олег правий. То не метод. Я би прочитав = вивчив документи КЦ. Не читайте православного. Там жах і брехня.

Та я якраз документ І Ватиканського собору цитую.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:19

Michail писав:
romanm писав:о. Олег правий. То не метод. Я би прочитав = вивчив документи КЦ. Не читайте православного. Там жах і брехня.

Та я якраз документ І Ватиканського собору цитую.

п. Михайле. Ви прочитали увесь документ? І те, що о. Олег порадив?
Востаннє редагувалось 29 серпня 2011, 11:24 користувачем romanm, всього редагувалось 1 раз.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:20

romanm писав:
Michail писав:Нажаль Ви знову ж таки історію Церкви не вивчали і те, що Вона ж таки каже. Добре. Почекайте трохи. Дам посилання.

І що з того? Як це впливає на природу самої Церкви? В питаннях віри Папа непомильний ( при певних умовах, звичайно) інші речі можуть бути грішними. Ні оди Папа, наскільки би він не був грішником не увів ніякої єресі у вчення К.Церкви.

Що значить "ЗГОДА ЦЕРКВИ"? Собору? Єпископів? Усіх і нас з Вами?

Учительского уряду церкви.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення о.Олег » 29 серпня 2011, 11:23

viter писав:Якщо православні справді якимось чином викривлюють вчення Католицької Церкви, то про це варто людям знати і також почути правильне пояснення...

все так. Лише складність для мене грішного - діючий катехит, що для свого навчання обирає таку ось методу :(
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:27

о.Олег писав:
viter писав:Якщо православні справді якимось чином викривлюють вчення Католицької Церкви, то про це варто людям знати і також почути правильне пояснення...

все так. Лише складність для мене грішного - діючий катехит, що для свого навчання обирає таку ось методу :(
З повагою, о.Олег



О. Олег, я тут не вчу. А ведемо ми тут дискусію і за межі цього форуму вона не виноситься. Адже я повністю приймаю першість серед рівних Папи римського і про це якраз вчу. Але в цьому документі я знайшов розбіжність, то її і поставив до обговорення!

Так как Божественное право Апостольского первенства ставит папу Римского надо всей Церковью, мы учим и провозглашаем также, что он является верховным судией верных и что во всем, что касается церковной юрисдикции, можно апеллировать к его суду. Суд Святейшего Престола, выше которого нет никакой власти, не должен никем ставиться под сомнение, и никто не имеет права осуждать его решения. Поэтому уклоняются с пути истинной веры те, кто утверждает, что позволено апеллировать к Вселенскому Собору по поводу решений папы Римского, как если бы этот Собор был авторитетом более высоким, чем папа.


Памятаєте зауваження ап. Павла в Біблії щодо ап. Петра, коли той зробив помилку?
Це було на зібранні постолів. І це стосувалось християнської віри і виходячої з того поведінки.
Востаннє редагувалось 29 серпня 2011, 11:32 користувачем Michail, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:29

Michail писав:

Та я також про це говорю. Але ті 11 пап, не могли виголошувати правильність віри. Тому якщо візьмете булли пап, то вони і мають протиріччя.

З тих рядків показую лише те, що сам Папа без згоди Церкви не може вказати правильність віри, а лише тоді, коли говорит "екс катедра", а це лише за згоди Церкви. Так я не відштовхуюсь від чиїхось помилок.

п. Михайле, на жаль Вам забули пояснити, що Булли Пап, не завжди являються єкс катедральним документами. Навіть в одній Буллі є речі які приймаються як Канони, а інші, ні. Ніяких протиріч немає.

Прочитайте, все - таки будь - ласка, лінки. Там все є.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:31

romanm писав:
Michail писав:

Та я також про це говорю. Але ті 11 пап, не могли виголошувати правильність віри. Тому якщо візьмете булли пап, то вони і мають протиріччя.

З тих рядків показую лише те, що сам Папа без згоди Церкви не може вказати правильність віри, а лише тоді, коли говорит "екс катедра", а це лише за згоди Церкви. Так я не відштовхуюсь від чиїхось помилок.

п. Михайле, на жаль Вам забули пояснити, що Булли Пап, не завжди являються єкс катедральним документами. Навіть в одній Буллі є речі які приймаються як Канони, а інші, ні. Ніяких протиріч немає.

Прочитайте, все - таки будь - ласка, лінки. Там все є.


Добре. От пішло обговорення, а не намагання відійти від нього.
А енцикліки?

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:31

Таким образом, из догмата следует, что ряд заявлений Папы, которые Церковь называет определениями ex cathedra, являются БЕЗОШИБОЧНЫМИ и являются они таковыми сами по себе, не требуя дополнительного согласия всей Церкви.

Значит ли это, что Папа может провозгласить некий догмат, с которым Церковь не согласна, и который не соответствует Преданию и Писанию?

Нет, не значит.

Папа ex cathedra может провозгласить только то, что выстрадано Церковью, обсуждено и принято, только то, что полностью соответствует Преданию и Писанию, не противоречит всему Учительству Церкви и не входит в противоречие ни с одним ранее принятым догматом. Папа своим определением лишь утверждает то, что уже присутствует в учении Церкви.


Какие же определения Папы являются экс-катедральными? Только те, которые Папа сам определяет в качестве таковых. Со времени принятия догмата было вынесено только одно такое определение - в 1951 году был провозглашен догмат о телесном вознесении Богородицы на небо.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:32

Почему же заявление Папы не требует дополнительного согласия Церкви? Тому есть несколько причин.

1. Папа - глава земной Церкви, он несет прямую ответственность за Нее перед Христом, являясь высшей церковной инстанцией. То, что подписано Папой в качестве безошибочного определения, не может быть отменено никем.
2. Соборное обсуждение в Церкви очень важно, но оно должно происходить ДО, а не после вердикта Папы. Заявление Папы ex cathedra означает, что соборное обсуждение уже состоялось, причем оно не обязательно должно иметь место в рамках Собора, оно может иметь самый различный формат. Определение папы подводит черту под этим обсуждением, завершая его и вынося окончательную формулировку, обязательную для принятия всеми членами Церкви. До этого определения обсуждение возможно, после него - обсуждения прекращаются, и любое противоречие данному определению является ересью.
3.Ряд вопросов может обсуждаться на соборах. Но, во-первых, не по каждому вопросу следует созывать собор. Во-вторых, не всегда имеется возможность созвать собор, в то время, как необходимость высказать безошибочное суждение у Церкви может возникнуть в любой момент. Безошибочность вообще является постоянным атрибутом Церкви, и ее носителем является Папа как преемник Петра и викарий Христа в Церкви.



Безошибочность не является атрибутом только Папы. Догматическая безошибочность - это свойство всей Церкви, и она проявляется как безошибочность епископа, коллегии епископов и безошибочность Папы как главы этой коллегии. Безошибочность Папы как главы коллегии епископов, преемника Петра и викария Христа является венцом безошибочности Церкви.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:35

romanm писав:Таким образом, из догмата следует, что ряд заявлений Папы, которые Церковь называет определениями ex cathedra, являются БЕЗОШИБОЧНЫМИ и являются они таковыми сами по себе, не требуя дополнительного согласия всей Церкви.

Значит ли это, что Папа может провозгласить некий догмат, с которым Церковь не согласна, и который не соответствует Преданию и Писанию?

Нет, не значит.

Папа ex cathedra может провозгласить только то, что выстрадано Церковью, обсуждено и принято, только то, что полностью соответствует Преданию и Писанию, не противоречит всему Учительству Церкви и не входит в противоречие ни с одним ранее принятым догматом. Папа своим определением лишь утверждает то, что уже присутствует в учении Церкви.


Добре. Але це якраз і вказує, що цими висловами "екс катедра" є згода Церкви. При чомунавіть більше ніж вчительского уряду - а всіх католиків ,які прийняли це до віри.

А тому наведеному Вами суперечить цей рядок:

и независимо от одобрения Церкви, не подлежат никаким изменениям.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:38

Michail писав:А енцикліки?

Пoслання, ординарне вчення.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:40

romanm писав:
Michail писав:А енцикліки?

Пoслання, ординарне вчення.

Досить було таких визначень Церкви 9які ми розглянули вище), щоб більше не скликати Собор. Але ж скликали ІІ Ваткианський!

І Папа Римський вже писав від імені Собору!

Тому читаючи документ І Ватиканського собору, все добре, крім цього речення.

и независимо от одобрения Церкви, не подлежат никаким изменениям.

Бо воно мало б гармоніювати якраз зщ висловами:

Почему же заявление Папы не требует дополнительного согласия Церкви? Тому есть несколько причин.

1. Папа - глава земной Церкви, он несет прямую ответственность за Нее перед Христом, являясь высшей церковной инстанцией. То, что подписано Папой в качестве безошибочного определения, не может быть отменено никем.
2. Соборное обсуждение в Церкви очень важно, но оно должно происходить ДО, а не после вердикта Папы. Заявление Папы ex cathedra означает, что соборное обсуждение уже состоялось, причем оно не обязательно должно иметь место в рамках Собора, оно может иметь самый различный формат. Определение папы подводит черту под этим обсуждением, завершая его и вынося окончательную формулировку, обязательную для принятия всеми членами Церкви. До этого определения обсуждение возможно, после него - обсуждения прекращаются, и любое противоречие данному определению является ересью.
3.Ряд вопросов может обсуждаться на соборах. Но, во-первых, не по каждому вопросу следует созывать собор. Во-вторых, не всегда имеется возможность созвать собор, в то время, как необходимость высказать безошибочное суждение у Церкви может возникнуть в любой момент. Безошибочность вообще является постоянным атрибутом Церкви, и ее носителем является Папа как преемник Петра и викарий Христа в Церкви.



Безошибочность не является атрибутом только Папы. Догматическая безошибочность - это свойство всей Церкви, и она проявляется как безошибочность епископа, коллегии епископов и безошибочность Папы как главы этой коллегии. Безошибочность Папы как главы коллегии епископов, преемника Петра и викария Христа является венцом безошибочности Церкви.


Додаткової згоди не потребує! А от по суті має бути згідним!
Тому і церква мала б писати чітко і дуже чітко. І не мали б православні тут що закидувати.
Тому це речення

и независимо от одобрения Церкви, не подлежат никаким изменениям.

або не мало б там бути, або сформульовано мало б так:

"Повністю не протиречиве Церкві (тому одобрене Нею по своїй суті), не підлягає ніяким змінам"
Востаннє редагувалось 29 серпня 2011, 11:46 користувачем Michail, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення о.Олег » 29 серпня 2011, 11:43

Michail писав:...Та я також про це говорю...

маю сумніви, що Ви мене розумієте, тому перепитаю: в чому те також?
Michail писав:...Але ті 11 пап, не могли виголошувати правильність віри...

чому? Якщо були Папами (якщо Ви не говорите про людей, яких визнаємо антипапами - тобто такими, що узурпували звання Папа а ними не являлись), то хоч самі по собі могли чинити аморально (перечитайте таки статтю Сосновського), у речах належних до Папства чинили під дією Святого Духа. Аналогія з священиком: сам по собі чоловік може бути гад, а от якщо чинить Таїнство - Таїнство від його гидот не залежить
Michail писав:...Тому якщо візьмете булли пап, то вони і мають протиріччя...

напримір?
Michail писав:...З тих рядків показую лише те, що сам Папа без згоди Церкви не може вказати правильність віри, а лише тоді, коли говорит "екс катедра", а це лише за згоди Церкви.

1. Папа не може сказати під дією Святого Духа (ex catedra) щось помилкове = завжди говорить ex catedra непомильно у справах віри та моралі
2. Керована Наслідником Петра Церква зроджена Духом Святим і Дією Духа Святого не помиляється у справах віри та моралі
це одність, пане Михайле: Ви текст досліджуєте виходячи з логіки схизматиків, які розділяють Церкву Христову на церкву і папу
Насправді ж Папа не може сказати щось інакшого у справах віри та моралі, у що не вірить Церква Святим Духом освячена (і навпаки)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 11:48

Michail писав:
romanm писав:Таким образом, из догмата следует, что ряд заявлений Папы, которые Церковь называет определениями ex cathedra, являются БЕЗОШИБОЧНЫМИ и являются они таковыми сами по себе, не требуя дополнительного согласия всей Церкви.



Добре. Але це якраз і вказує, що цими висловами "екс катедра" є згода Церкви. При чому навіть більше ніж вчительского уряду - а всіх католиків ,які прийняли це до віри.

А тому наведеному Вами суперечить цей рядок:

и независимо от одобрения Церкви, не подлежат никаким изменениям.

Не суперечить. Дивімся уважно:


"The Pope, in his doctrinal utterances, only speaks what he finds, under the special divine assistance, to be already part of the truth revealed by God necessary for salvation, which He has given in trust to the Catholic Church (i.e. in the divine depositum fidei).

А як Церква може бути незгодна з тим, що згідне Переданню і Писанню?

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:54

о.Олег писав:
Michail писав:...Та я також про це говорю...

маю сумніви, що Ви мене розумієте, тому перепитаю: в чому те також?


Michail писав:...Але ті 11 пап, не могли виголошувати правильність віри...

чому? Якщо були Папами (якщо Ви не говорите про людей, яких визнаємо антипапами - тобто такими, що узурпували звання Папа а ними не являлись), то хоч самі по собі могли чинити аморально (перечитайте таки статтю Сосновського), у речах належних до Папства чинили під дією Святого Духа. Аналогія з священиком: сам по собі чоловік може бути гад, а от якщо чинить Таїнство - Таїнство від його гидот не залежить


Таїнство священства і єпископства ні.
Якщо вони по викладу суті віри "екс катедра" не протирічили церковному вчення (видимо, хоч може в це й не врили), то також правду виголошували. Але інші їх роботи: були, енцикліки,могли повністю містити помилки.
ТАк що як я і казав, "екс катедра" якраз і означає за згодою Церкив, тобто повністю відповідно до її вчення. І з самого початку я вказував на цей рядок, що виділяю жирним.




1. Папа не може сказати під дією Святого Духа (ex catedra) щось помилкове = завжди говорить ex catedra непомильно у справах віри та моралі
2. Керована Наслідником Петра Церква зроджена Духом Святим і Дією Духа Святого не помиляється у справах віри та моралі
це одність, пане Михайле: Ви текст досліджуєте виходячи з логіки схизматиків, які розділяють Церкву Христову на церкву і папу
Насправді ж Папа не може сказати щось інакшого у справах віри та моралі, у що не вірить Церква Святим Духом освячена (і навпаки)

З повагою, о.Олег


"Не може" це означає, що якщо скаже протилежне - то себе відлучить автоматично від Церкви і тоді вже не є непомильним. Так! (Бо по своїй гріховній людській слабкості ще й як може таке заявити, але це вже буде не екскатедра).

Коротше як би не крутились ми все одно зведеться до того виділеного жирним рядка, яки на мою думку, протиречивий. Все інше розглянуте з того документу І Ватиканського собору поки що правилне. І тому правславні далі хиблять.

А я лиш розглядаю (і повторюю не веду тут вчення).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 11:56

romanm писав:Таким образом, из догмата следует, что ряд заявлений Папы, которые Церковь называет определениями ex cathedra, являются БЕЗОШИБОЧНЫМИ и являются они таковыми сами по себе, не требуя дополнительного согласия всей Церкви.



Добре. Але це якраз і вказує, що цими висловами "екс катедра" є згода Церкви. При чому навіть більше ніж вчительского уряду - а всіх католиків ,які прийняли це до віри.

А тому наведеному Вами суперечить цей рядок:

и независимо от одобрения Церкви, не подлежат никаким изменениям.[/quote][/quote]
Не суперечить. Дивімся уважно:


"The Pope, in his doctrinal utterances, only speaks what he finds, under the special divine assistance, to be already part of the truth revealed by God necessary for salvation, which He has given in trust to the Catholic Church (i.e. in the divine depositum fidei).

А як Церква може бути незгодна з тим, що згідне Переданню і Писанню?

Так якраз шо й не може. ТОму знову ж таки цей рядок тут неумісний! Як ви цього не розумієте.
Церква протиречити висказаному "екс катедра" не може, бо це Вона сказала, Папа висказаному Церквою не може, бо це тоді б було не "екс катедра". Надіюсь зрозумієте.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:00

То ж я повсністю за "екс катедра" і в цьому плані за непомльність папи, але при чтікому поясненні, бо цей рядок дає хибне уявлення, що "екс катедра" папа може висловити щось таке, що ніби Церква могла б не погодити,Ю але буде неправа Церква...

Розумієте?

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 12:02

Розумію, Вашу позицію.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 12:07

Michail писав:
Адже я повністю приймаю першість серед рівних Папи римського і про це якраз вчу.
а як це? Не зовсім розумію. Якщо чесно.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення о.Олег » 29 серпня 2011, 12:11

Michail писав:... Адже я повністю приймаю першість серед рівних Папи римського і про це якраз вчу...

і що таке ця першість серед рівних? Які функції першого серед рівних? Просто судячи з Ваших тут дописів, Ви узалежнилися (як це не сумно визнати) від писань православців, а ті зводять ту "першість серед рівних" до першості у списку поминань на Літургії :(
Michail писав:... "Не може" це означає, що якщо скаже протилежне - то себе відлучить автоматично від Церкви і тоді вже не є непомильним. Так! (Бо по своїй гріховній людській слабкості ще й як може таке заявити, але це вже буде не екскатедра)...

так і більше: не буде Папою і католиком (буде єретиком). Але наведіть но приклад такої заяви про ex catedra, що ex catedra не являється: не продовжуйте бавитися в "а що якби" - тіла трошки до фантазій, якщо можна.
Michail писав:... То ж я повсністю за "екс катедра" і в цьому плані за непомльність папи, але при чтікому поясненні, бо цей рядок дає хибне уявлення, що "екс катедра" папа може висловити щось таке, що ніби Церква могла б не погодити, але буде неправа Церква...

Папський уряд є частиною Церкви. Хибне уявлення від хибного вчення про Церкву (яке Ви, повертаюсь знову, черпнули не від Христової Церкви, а від православців), що знову повертає мене грішного до здивування з методи, за допомогою якої Ви вчитеся дізнаватися Правди віри про Церкву Христову
:(

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:13

romanm писав:Розумію.

Добре. Більше нічого проти не мав.

Що до списку недостойних пап:
Тут поданий загальний список пап.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B0%D0%BF

Від початку існування Церкви по сьогодні керувало Церквою близько 260 пап.
Протягом перших п'яти століть (до 540) р.) було близько 60 пап і всіх їх Церква вшановує як святих — 33 з них померли смертю мучеників. Пій IX керував Церквою 32 роки, Лев XIII — 25 років. Інші папи перебували на папському престолі коротше (св. Петро керував Церквою 33 роки).
Серед пап було 195 італійців, 15 французів, 14 греків, 8 сірійців, 9 німців, 5 іспанців, 2 африканці. Найчастіше папи обирали для себе ім'я Іван (23 рази), Григорій (16), Климентій (15), Бенедикт (14), Інокентій і Лев (13), Стефан і Пій (10), Урбан, Боніфатій і Олександр (8). На жаль, серед усіх пап траплялися і такі (їх було 11), які не відповідали своїй високій місії.


Ось католицьке джерело:
http://promin-lubovi.narod.ru/public/7/pub7st1.htm

Чесно кажучи зовсім не хочу наводити тут джерел з усіма їх нечистями, адже о. Олег це теж розуміє і підтвердив. Це є просто факт (вже не говорячи про антипап). Це все у архівах Ватикану добре збережено.
Факти є факти, тому прошу не робіть "круглі очі" коли я щось пишу. Брехню від себе не подаю . А от до розгляду подав поилання православних, бо дещо в них є таке, що треба опровергнути і чим скоріше тим краще, а дещо є до роздумів, що б можна відкрегувати в КЦ.

Нажаль історію не зміниш. Але можна і треба будувати майбутнє

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 12:16

К.Ц, ніколи не приймала позицію "перший серед рівних". Такого не було і немає.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:18

Michail писав:... "Не може" це означає, що якщо скаже протилежне - то себе відлучить автоматично від Церкви і тоді вже не є непомильним. Так! (Бо по своїй гріховній людській слабкості ще й як може таке заявити, але це вже буде не екскатедра)...

так і більше: не буде Папою і католиком (буде єретиком). Але наведіть но приклад такої заяви про ex catedra, що ex catedra не являється: не продовжуйте бавитися в "а що якби" - тіла трошки до фантазій, якщо можна.


Це не якби, а логічний вивід. Посторюю це, бо відноситься якраз сюди:
То ж я повсністю за "екс катедра" і в цьому плані за непомльність папи, але при чтікому поясненні, бо цей рядок дає хибне уявлення, що "екс катедра" папа може висловити щось таке, що ніби Церква могла б не погодити,Ю але буде неправа Церква...



Michail писав:... То ж я повсністю за "екс катедра" і в цьому плані за непомльність папи, але при чтікому поясненні, бо цей рядок дає хибне уявлення, що "екс катедра" папа може висловити щось таке, що ніби Церква могла б не погодити, але буде неправа Церква...

Папський уряд є частиною Церкви. Хибне уявлення від хибного вчення про Церкву (яке Ви, повертаюсь знову, черпнули не від Христової Церкви, а від православців), що знову повертає мене грішного до здивування з методи, за допомогою якої Ви вчитеся дізнаватися Правди віри про Церкву Христову
:(
[/quote]

Це православних методів взагалі не стосується. Чи я вище не наводив Вам, як пробував "опровергнути" антикатолицький катхеизм?
Я в низ не вчився методики. Просто знайшов такий рядок, який веде до того, що вони можуть робити закид.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 12:20

Michail писав:Чесно кажучи зовсім не хочу наводити тут джерел з усіма їх нечистями, адже о. Олег це теж розуміє і підтвердив. Це є просто факт (вже не говорячи про антипап). Це все у архівах Ватикану добре збережено.
Факти є факти, тому прошу не робіть "круглі очі" коли я щось пишу. Брехню від себе не подаю . А от до розгляду подав поилання православних, бо дещо в них є таке, що треба опровергнути і чим скоріше тим краще, а дещо є до роздумів, що б можна відкрегувати в КЦ.

Нажаль історію не зміниш. Але можна і треба будувати майбутнє

Та ні,круглих очей я зовсім не роблю:) Роблю китайські :D
Чув десь про це :wink:
Просто говорю, що К.Ц. і правди віри не залежать від особистих якостей Пап.

Тепер розумію Ваш стиль. Звичайно викривати неточності - добре. Але трішки небезпечно :) Це я до того, щоби не було мішанини потім.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:21

Вибачте, випадково стер текст. Але поверну те, що головне:


romanm написав:
К.Ц, ніколи не приймала позицію "перший серед рівних". Такого не було і немає.
Дуже цікаво.

Я той документ прочитав, а Ви? Читайте.

До 11 століття так і було. ТА й на курсах нам так пояснювали.
Востаннє редагувалось 23 грудня 2011, 14:48 користувачем Michail, всього редагувалось 3 разів.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення romanm » 29 серпня 2011, 12:29

Michail писав:
romanm писав:К.Ц, ніколи не приймала позицію "перший серед рівних". Такого не було і немає.

Дуже цікаво.

Я той документ прочитав, а Ви? Читайте.

До 11 століття так і було. ТА й на курсах нам так пояснювали.

Що за документ? Не зовсім зрозумів. Пробачте.

На курсах пояснювали неправильно. Рим ніколи не вважав себе першим серед рівних. Та й і зі самого св. Писання такого не випливає.
Нпр.

Мейендорф о Фотии:

"Сам патриарх Фотий является в этом отношении первым и очень значительным примером. "На Петре, - пишет он, - покоятся основания веры". "Он есть глава апостолов". Даже отрекаясь Христа, "он не выпал из лика апостольского; он положен в основание как камень церковный, и Истина провозглашает его ключарем небес". У Фотия можно также найти немало выражений, где основание Церкви понимается как основание на исповедании Петра: "Господь, - пишет он, - вручил Петру ключи Царства в награду за правое исповедание, и на его исповедании Он поставил основание Церкви". Как и последующее византийское богословие, Фотий не знал искусственно-полемического противоположения между Петром и его исповеданием. Петр есть Камень Церкви, потому что он произнес исповедание веры в Божество Спасителя. На Фотиевом соборе 879-880 годов были даже употреблены такие выражения, как: "Господь поставил его главою всех церквей, говоря: паси овцы моя". (о. Мейендорф, цит. по электронному тексту http://www.pagez.ru/olb/272.php).

Питання: Ви згідні, що ап. Петро, нпр., не був першим серед рівних. А отримав від Спасителя особливу місію? Чи ні?
Востаннє редагувалось 29 серпня 2011, 12:33 користувачем romanm, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення о.Олег » 29 серпня 2011, 12:30

Michail писав:...Чесно кажучи зовсім не хочу наводити тут джерел з усіма їх нечистями, адже о. Олег це теж розуміє і підтвердив...

нажаль не можу похвалитися розумінням Вами написаного. Єдине, що спадає на думку: Ви не знаєте вчення Христової Церкви про Папу і сперечаєтесь з вигадкою схизматиків. Ще раз запрошую перечитати пояснене "на пальцях" А.Сосновським: "нечисті" (особиста грішність) Папи не мають відношення до ex catedra або доведіть протилежне
Michail писав:... А от до розгляду подав поилання православних, бо дещо в них є таке, що треба опровергнути і чим скоріше тим краще, а дещо є до роздумів, що б можна відкрегувати в КЦ.

що відкорегувати?? Пане Михайле: дуже прошу просто знати віру Церкви, в імені якої катехизуєте - відкорегувати свої катехитичні знання. Інакше Ви просто ризикуєте скалічити довірених Вам Церквою людей Божих і я грішний просто не знаю, як тут зарадити, окрім як звертати Вашу увагу на потребу відійти від катехитичного служіння і Вам самому сісти за "парту"
:(
надіюсь - це не здасться Вам зайвим: доки живемо, доти вчимося, от лише Ви ще і катехит, а катехизмову частину знаєте приблизно :(
З повагою., о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:31

romanm писав:
Michail писав:Чесно кажучи зовсім не хочу наводити тут джерел з усіма їх нечистями, адже о. Олег це теж розуміє і підтвердив. Це є просто факт (вже не говорячи про антипап). Це все у архівах Ватикану добре збережено.
Факти є факти, тому прошу не робіть "круглі очі" коли я щось пишу. Брехню від себе не подаю . А от до розгляду подав поилання православних, бо дещо в них є таке, що треба опровергнути і чим скоріше тим краще, а дещо є до роздумів, що б можна відкрегувати в КЦ.

Нажаль історію не зміниш. Але можна і треба будувати майбутнє

Та ні,круглих очей я зовсім не роблю:) Роблю китайські :D
Чув десь про це :wink:
Просто говорю, що К.Ц. і правди віри не залежать від особистих якостей Пап.

Тепер розумію Ваш стиль. Звичайно викривати неточності - добре. Але трішки небезпечно :) Це я до того, щоби не було мішанини потім.


Але поки такий грішний папа є на престолі, то скільки він зведе людей? Звичайно викривляючи правди віри.
Після нього їх подачу правильну відновлять, звичайно. Тому і ирба всі тексти підганяти під чіткість так, щоб не було можливості такому "папі" знову постати. Але навіть католицькі есхатологи думають що таке має можливість статись. Так хай КЦ, поки жива віра ще в багатьох її членах, не дає цьому статись...

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Про дію Первородного гріха

Повідомлення Michail » 29 серпня 2011, 12:34

о.Олег писав:
Michail писав:...Чесно кажучи зовсім не хочу наводити тут джерел з усіма їх нечистями, адже о. Олег це теж розуміє і підтвердив...

нажаль не можу похвалитися розумінням Вами написаного. Єдине, що спадає на думку: Ви не знаєте вчення Христової Церкви про Папу і сперечаєтесь з вигадкою схизматиків. Ще раз запрошую перечитати пояснене "на пальцях" А.Сосновським: "нечисті" (особиста грішність) Папи не мають відношення до ex catedra або доведіть протилежне
Michail писав:... А от до розгляду подав поилання православних, бо дещо в них є таке, що треба опровергнути і чим скоріше тим краще, а дещо є до роздумів, що б можна відкрегувати в КЦ.

що відкорегувати?? Пане Михайле: дуже прошу просто знати віру Церкви, в імені якої катехизуєте - відкорегувати свої катехитичні знання. Інакше Ви просто ризикуєте скалічити довірених Вам Церквою людей Божих і я грішний просто не знаю, як тут зарадити, окрім як звертати Вашу увагу на потребу відійти від катехитичного служіння і Вам самому сісти за "парту"
:(
надіюсь - це не здасться Вам зайвим: доки живемо, доти вчимося, от лише Ви ще і катехит, а катехизмову частину знаєте приблизно :(
З повагою., о.Олег


Вибачте, ще раз, але я не сперечаюсь що та вигадка схизматиків правильна. А вказую на той вислів, який надає документу дечого такого, за що вони змогли зачепитись. А катехизмову частину, як і св. Письмо можна багато разів вивчати і все ж до кінця знатимемо приблизно. Ви ж також нпонераз прибігаєте, щоб її передослідити в тих чи інших частинах?

А я в такому ритмі документ І Ватиканського собору навряд чи точно провірю по ККЦ.
І як в ньому самому є недосконалий вираз, то катехизм мав би це згладити?


Повернутись до “Богослов'я”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 54 гостей