Чи ми греко-католики віримо у в-небо-взяття і коронацію Пречистої Діви Марії як римо-католики і чим це обгрунтовується?
Додано: 21 квітня 2019, 10:03
Слава Ісусу Христу!
У мене виникло наївне питання, але все ж, я хочу його задати і поставити.
Я зараз почав молитися Помпейську новенну (три вервички на день протягом 54 днів із Радісними, Страсними і Славними таїнствами).
Я знаю, що потім ще придумали четверту категорію Світлих Таїнств, а Петро Куркевич ще сказав, що йому Бог сказав список Таїнств ще п'ятої категорії, бо в Мойсея було 5 книг, а в Марії не може бути лише чотири категорії таїнств. Але моє питання не про це. Мені важко себе змусити молитися і три стандартні класичні.
Мені не дуже зрозумілі 4-те і 5-те Славне таїнство із класичного набору.
Що означає - "Розважмо, як Господь наш Ісус Христос Пречисту Діву Марію до неба взяв" і "Розважмо, як Господь наш Ісус Христос Пречисту Діву Марію в небі вінчав"?
Я бачу, що в Римо-католиків є три різні свята, Успення, Внебовзяттяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B7%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%97і Коронація https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%94%D1%96%D0%B2%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%97. А в нас є тільки Успення і на проповідь на успення
http://ecumenicalcalendar.org.ua/2019/0 ... ogoroditsi нічого не згадується ні про в небо взяття чи про коронацію.
Може це трохи наївне запитання, але мене цікавить, чи ми, греко-католики, віримо у в-небо-взяття і коронацію чи ні? Якщо так, то де саме у Біблії чи в ранніх творах Церкви чи ранніх Святих Отців чи в переданні записано, що Пречиста Діва Марія була взята до неба? Чи треба розуміти
цитату з Одкр 12:1
У мене виникло наївне питання, але все ж, я хочу його задати і поставити.
Я зараз почав молитися Помпейську новенну (три вервички на день протягом 54 днів із Радісними, Страсними і Славними таїнствами).
Я знаю, що потім ще придумали четверту категорію Світлих Таїнств, а Петро Куркевич ще сказав, що йому Бог сказав список Таїнств ще п'ятої категорії, бо в Мойсея було 5 книг, а в Марії не може бути лише чотири категорії таїнств. Але моє питання не про це. Мені важко себе змусити молитися і три стандартні класичні.
Мені не дуже зрозумілі 4-те і 5-те Славне таїнство із класичного набору.
Що означає - "Розважмо, як Господь наш Ісус Христос Пречисту Діву Марію до неба взяв" і "Розважмо, як Господь наш Ісус Христос Пречисту Діву Марію в небі вінчав"?
Я бачу, що в Римо-католиків є три різні свята, Успення, Внебовзяттяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BD%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B7%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%97і Коронація https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%94%D1%96%D0%B2%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%97. А в нас є тільки Успення і на проповідь на успення
http://ecumenicalcalendar.org.ua/2019/0 ... ogoroditsi нічого не згадується ні про в небо взяття чи про коронацію.
Може це трохи наївне запитання, але мене цікавить, чи ми, греко-католики, віримо у в-небо-взяття і коронацію чи ні? Якщо так, то де саме у Біблії чи в ранніх творах Церкви чи ранніх Святих Отців чи в переданні записано, що Пречиста Діва Марія була взята до неба? Чи треба розуміти
цитату з Одкр 12:1
як подію коронації Пречистої Діви Марії, яка повинна відбутися в майбутньому чи як така, що вже відбулася і мала місце? Адже в пророчій книзі описуються майбутні події.стало на небі велике знамення жінка, зодягнена в сонце; під ногами її місяць, а на її голові вінок із дванадцяти зірок (Одкр 12:1)