

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
«Мікроміцети – чудо Господнього творіння»
Молитва на новий рік
Господи Боже, всього видимого й невидимого творіння Творче і Основоположнику, що створив часи і роки. Сам благослови початок нового року сьогодні, який ми рахуємо від Твого втілення для нашого спасіння. Благослови нам провести цей рік і багато років після нього в мирі та згоді з ближніми нашими, зміцни й пошир Церкву Православну, що її Ти Сам заснував і спасенною жертвою на хресті освятив. Вітчизну нашу піднеси, охорони і прослав, довгоденство, здоров'я, достаток плодів земних і добре поліття дай нам, мене, грішного раба Твого, всіх рідних і ближніх моїх та всіх православних християн, як правдивий наш верховний Пастир, доглядай, охороняй і на путь спасенну направ, щоб ми, йдучи нею, після довгочасного й щасливого життя на цьому світі досягли Царства Твого Небесного і удостоїлись вічного блаженства з усіма святими Твоїми. Амінь.
Науково підтверджено: молитва оздоровлює навiть не дуже вiруючу людину
Науковцi, релiгiєзнавцi, медики всього свiту вже кiлька років поспiль наводять факти, що пiдтверджують оздоровчу силу молитви й вiри в Бога. Згiдно з новими даними, котрi надали норвезькi вчені з Унiверситету науки й технiки, iснує чiткий зв'язок мiж часом, проведеним у храмi, та регуляцiєю показникiв артерiального тиску.
А що про це думають вiтчизнянi фахiвцi? Як релiгiйнiсть, молитва й вiра справдi допомагають людинi долати найважчi труднощi, зокрема, хвороби?
На це запитання газеті "Експрес" вiдповiдали Володимир Семенiв, головний лiкар шпиталю iменi А. Шептицького, Михайло Курик, директор Iнституту екологiї людини, Михайло Лазорик, кандидат медичних наук, доцент кафедри факультетської терапiї Ужгородського нацiонального унiверситету, заслужений винахiдник України, Сергiй Сiромаха, головний лiкар Нацiонального iнституту серцево-судинної хiрургiї iменi М.М. Амосова, Григорiй Потебня, доктор медичних наук, заступник директора з наукової роботи Iнституту експериментальної патологiї, онкологiї i радiобiологiї iменi Р.Є. Кавецького, iєромонах Олександр Прилiпа, отець Володимир Мощич, голова комiсiї у справах душпастирства охорони здоров'я (УГКЦ).
- Ви експериментально довели: молитва сприяє оздоровленню людини через кров. Завдяки чому отримали єдиний у свiтi подібний патент. А яким був шлях до такого висновку?
М. Лазорик: - Упродовж своєї наукової дiяльностi я дослiджував кров. Вивчав змiни показникiв кровi пiд дією медикаментiв, голкотерапiї, мiнеральних вод. А паралельно вiдстежував вплив релiгiї й вiри на здоров'я людини. От завдяки такому поєднанню i виникла iдея провести експеримент, аби довiдатися, як молитва впливає на показники кровi.
- Чому саме кровi?
М. Лазорик: - Подумайте, наскiльки важливою є ця субстанцiя. Аби врятувати життя людини, кров переливають. Це та рiдина, котра пiдтримує нашу життєдiяльнiсть, омолоджує органiзм, постачає всiм органам кисень. Навiть у церквi, пiд час причастя, ми п'ємо кров Христа як найбiльш життєдайну силу, найцiннiше, що є в людини.
- Як проходив експеримент?
М. Лазорик: - У ньому взяли участь українцi вiком вiд 25 до 60 рокiв (зiзнаюся, я також вирiшив перевiрити цей вплив на собi), котрi потерпали вiд недуг опорно-рухового апарату, больових синдромiв, хвороб шлунково-кишкового тракту.
Спершу у всiх брали кров з пальця та вени. Дуже важливо, що ми вирiшили перевiряти змiни показникiв двох вiддiлiв судинного русла - капiлярного i венозного, завдяки цьому отримали точніші результати. Далi йшла основна частина - молитва. Слова таких молитов, як "Отче наш", "Вiрую", "Богородице Дiво", мали читати або самi учасники експерименту, або хтось інший (бо були люди, котрi вiдмовлялись молитися). Опiсля ми знову брали в них на аналiз кров.
- I що показали результати цих аналiзiв?
М. Лазорик: - Спершу маю пояснити, що в медицинi достовірним вважається результат, згiдно з яким, показники змiнюються не менше, нiж на 33%. Так от: в одного учасника, у котрого пiсля важкої автокатастрофи вже починали гнити кiстки, лiкування не допомагало, ситуацiя була безвихiдною, показники кровi змiнилися на 500 -- 600%! Що найважливiше, пiсля молитви агресивнi показники в кровi падали, знижувався рiвень запального процесу. Цьому молодому чоловiковi пiсля експерименту одразу стало легше.
Але не всiм вдалось досягти такого миттєвого результату. Були люди, у котрих показники кровi змiнювалися на 200 -- 300%, та це також доволi потужний результат.
- Ви сказали, що були люди, котрi вiдмовлялися молитися. А в них якi були результати?
М. Лазорик: - Органiзм кожного сприйняв молитву надзвичайно позитивно. Я можу сказати, що при вiдсутностi вiри молитва допомагає дещо менше, але все одно допомагає! Захиснi сили органiзму полiпшуються, дiя негативних чинникiв поступово знешкоджується. Якщо ж людина вiрить i щиро молиться, результат буде кращим.
Можу вас запевнити: молитва оздоровлює! Я вважаю, що стовбурові клiтини пiд час молитви починають видiлятися у великiй кiлькостi. Вони здатнi перетворюватися на клiтини для iнших органiв, наприклад, для м'яза серця, печiнки, нирки. Тобто молитва може сприяти бiльш iнтенсивному оновленню органiзму. Органи починають вiдновлюватися у своїй структурi. Отже, молитва позитивним чином впливає на iмунно-компетентнi клiтини, завдяки чому людина може швидше оздоровитися.
Група психологів під керівництвом Франка Бонагуіді провела дослідження, згідно з яким віра в Бога допомагає вижити пацієнтам, які пережили трансплантацію печінки. Стаття на цю тему буде опублікована в жовтневому номері журналу Liver Transplantation. Віросповідання людини не має значення, однак люди, що належать хоч до якоїсь віри, виживають на 26% частіше.
У дослідженні брало участь 179 пацієнтів, прооперованих у період між січнем 2004 і груднем 2007 року. Всі вони заповнили анкету, в якій містилися питання про їх релігійні переконання. Показаннями для пересадки печінки були вірусний гепатит (68%), алкогольна хвороба печінки (17%) та аутоімунний гепатит (7%). Виявилося, що чим сильніше пацієнт відчував особистий зв'язок з Богом, тим легше йому було перемогти хворобу. Таким чином, регулярна молитва і відвідування церкви відігравало велику роль в одужанні.
Вченим також відомо, що віра в Бога допомагає з більшою стійкістю переносити страждання і полегшувати біль. Експеримент на цю тему був проведений в Оксфордському університеті, (Великобританія). У ході експерименту вчені поміщали 12 католиків і 12 атеїстів у магнітно-резонансний сканер і поки ті розглядали картину Сассоферрато із зображенням Діви Марії і полотно Леонардо да Вінчі «Дама з горностаєм», впливали на піддослідних електрошоком. Дослідники сподівалися, що споглядання лику Діви Марії простимулює релігійні почуття у віруючих. Картина та Вінчі була обрана тому, що вона схожа з роботою Сассоферрато і як би заспокоює глядача.
Як заявили після досвіду католики, лик Діви Марії викликав у них почуття безпеки, турботи і заспокоєння. Крім того, після розглядання релігійної картини віруючі відчували біль на 12% менше, ніж після споглядання «Дами з горностаєм». А сканування передньої правої області їх мозку показало, що у віруючих були активні нервові механізми модуляції болю. У атеїстів такій мозковій активності не спостерігалося, їх больові відчуття були однаковими після перегляду кожної з картин.
За висновком експериментаторів, віруючі люди можуть активізувати частину мозку, пов'язану з переживанням больових відчуттів, думаючи про біль у позитивному ключі. А один з членів команди вчених, психолог Мігель Фаріас впевнений, що схожого ефекту зменшення болю можна домогтися і в атеїстів, якщо дати їм можливість дивитися на зображення людини, до якої вони відчувають позитивні почуття.
Більшість людей вважають за можливе одночасно вірити в Бога і в ідеї дарвінізму. Опитування, проведене Британською радою, показало, що в поєднанні релігії і науки не бачать нічого поганого 54% респондентів. Тільки 19% опитаних вважають неможливим вірити в Бога і водночас погоджуватися з теорією природного відбору.
НАБОЖЕНСТВО ТРИ "БОГОРОДИЦЕ ДІВО"
(Проказуємо вранці і ввечері, щоб отримати ласку не впасти у смертельний гріх і ласку щасливої смерті)
Дякуємо Тобі, Пресвятая Тройце, за Могутність, уділену Найсвятішій Діві Марії.
Богородице Діво...
Моя дорога Мати, Діво Маріє, захорони мене цього дня (цієї ночі) від смертельного гріха і дай безцінну ласку витривати в доброму аж до кінця, тобто ласку щасливої смерті.
Дякуємо Тобі, Пресвятая Тройце за Мудрість, уділену Найсвятішій Діві Марії.
Богородице Діво...
Моя дорога Мати, Діво Маріє, захорони мене цього дня (цієї ночі) від смертельного гріха і дай безціннуласку витривати в доброму аж до кінця, тобто ласку щасливої смерті.
Дякуємо Тобі, Пресвятая Тройце за Милосердя, уділене Найсвятішій Діві Марії.
Богородице Діво...
Моя дорога Мати, Діво Маріє, захорони мене цього дня (цієї ночі) від смертельного гріха і дай безцінну ласку витривати в доброму аж до кінця, тобто ласку щасливої смерті.
Після кожного "Богородице Діво" можемо додатково (хоч це не є обов'язковим для дотримання умов цього набоженства) засв. Антонієм Падевським додавати: "О Маріє, Діво перед Твоїм Зачаттям Бога, збережи чистими мій розум, моє серце і тіло моє. О Маріє, Діво в часі Зачаття Бога, збережи чистими мій розум, моє серце і тіло моє. О Маріє, Діво після Зачаття Бога, збережи чистими мій розум, моє серце і тіло моє".
Вищенаведене набоженство надзвичайно багате на плоди, коли ми жертвуємо його у кожній іншій інтенції, наприклад, за навернення закам'янілих грішників, за душі в чистилищі, допомогу у важкій матеріальній ситуації тощо.
Цю щоденну практику трьох "Богородице Діво" Свята Церква наділила відпустами: "Вірним, які перед образом Найсвятішої Діви Марії побожно проказують три "Богородице Діво" з зітханням — Найсвятіша Божа Мати, заступися за мене! — або з будь-яким іншим зітханням, надається частковий відпуст; повний відпуст можна отримати під звичайними умовами, якщо упродовж усього місяця проказуємо ці три "Богородице Діво".
ShMariam писав:Знайшла цікавий сайт: http://sop.org.ua/announcement/main.php
Там є навіть проповіді.Перша думка, коли прочитала слово "Проповіді" - асоціації з неоязичництвом, так ні, там все нормально.
І ще один: http://ecoclubua.com/about/
Мене теж. Але окремі речення можна викинути /замінити. Взагалі я не могла б так гм... сміливо молитися в окремих випадках, нмсд, молитва має бути більш покірна і звернена до Бога і святих. Звертання до демонів, на мою думку (може я помиляюсь), треба залишити екзорцистам. А звертатися до хворіб і власного тіла взагалі не бачу сенсу - вони що чують і розуміють?п. Мандрівник писав:
Однак мене дещо турбує їхня нетрадиційність, сміливість форми, вживані медичні терміни.
п. Мандрівник писав:2) Чи може віруючий зцілювати себе та інших за допомогою нетрадиційних (неканонічних, неузгоджених з Церквою) молитов (формул)?
3) Якщо це можливо, тоді чи є якісь правила побудови таких помічних молитов (формул)?
ShMariam писав: Я взагалі найціннішою вважаю молитву своїми словами. Головне, щоб було розкаяння за гріхи, покора, віра і наполегливість. Деякі з цих молитов я чула як молилися в церкві (отже вони канонічні, напевно).
п. Мандрівник писав:Слава Ісусу Христу!
Нещодавно прочитав книжку "Величайте Ісуса Христа і будьте радістю Богородиці! (повчання на основі Святого Письма і помічні молитви)"
В книжці прославляється Свята Трійця та Богородиця, закликається до Святого Причастя, розповідається про чудесні зцілення з Євангеліє.
Крім того книжка робить наголос на зцілюючій силі особистої віри, молитви та взивання імени Ісуса Христа.
Наскільки мені відомо, у духовенстві Церкви є спеціальне покликання до екзорцизму - зцілення молитвами, для цього людина повинна бути покликана Богом, її спеціально навчають, їй неохідно мати дозвіл Папи Римського.
Також мені відомо про молитви вздоровлення, котрі входять до молитовників УГКЦ (Молитва за недужих, Молитва на всяку неміч, інші молитви).
Та в згаданій книжці помічні молитви містять накази іменем Ісуса Христа демонам, хворобам, власному тілу. Загалом у мене склалося позитивне враження про ці молитви, я дійсно відчув їхню силу і позитивний вплив. Однак мене дещо турбує їхня нетрадиційність, сміливість форми, вживані медичні терміни. Боюся, чи крім відчутого мною позитивного впливу не відчую і негативного, у випадку якщо читання таких молитовних формул простим віруючим є небезпечним чи грішним.
Не маю потрібного досвіду, тому потребую відповідей на такі запитання:
1) До якого напряму, руху, ідеї належать такі практики, чи лежать вони в рамках УГКЦ?
2) Чи може віруючий зцілювати себе та інших за допомогою нетрадиційних (неканонічних, неузгоджених з Церквою) молитов (формул)?
3) Якщо це можливо, тоді чи є якісь правила побудови таких помічних молитов (формул)?
Дякую!
andrivovk писав:ShMariam писав: Я взагалі найціннішою вважаю молитву своїми словами. Головне, щоб було розкаяння за гріхи, покора, віра і наполегливість. Деякі з цих молитов я чула як молилися в церкві (отже вони канонічні, напевно).
Я так не вважаю.Ніби найкраща молитва "Отче наш", яку дав сам Ісус.
ShMariam писав:andrivovk писав:ShMariam писав: Я взагалі найціннішою вважаю молитву своїми словами. Головне, щоб було розкаяння за гріхи, покора, віра і наполегливість. Деякі з цих молитов я чула як молилися в церкві (отже вони канонічні, напевно).
Я так не вважаю.Ніби найкраща молитва "Отче наш", яку дав сам Ісус.
Крім "Отче наш".Але маю на увазі те, що "Отче наш" - заучену молитву - часто молюся механічно чи напівмеханічно
, а своїми словами - завжди щиро і вдумливо (хоч реально - це повторення того ж "Отче наш" своїми словами).
ShMariam писав:Слава на віки! Вітаю на Форумі (поки ніхто ще не встиг)!
Мене теж. Але окремі речення можна викинути /замінити. Взагалі я не могла б так гм... сміливо молитися в окремих випадках, нмсд, молитва має бути більш покірна і звернена до Бога і святих. Звертання до демонів, на мою думку (може я помиляюсь), треба залишити екзорцистам. А звертатися до хворіб і власного тіла взагалі не бачу сенсу - вони що чують і розуміють?п. Мандрівник писав:
Однак мене дещо турбує їхня нетрадиційність, сміливість форми, вживані медичні терміни.![]()
Взагалі звертання не до осіб вважаю дивним, хоч і є молитва до Хреста Господнього.
п. Мандрівник писав:2) Чи може віруючий зцілювати себе та інших за допомогою нетрадиційних (неканонічних, неузгоджених з Церквою) молитов (формул)?
3) Якщо це можливо, тоді чи є якісь правила побудови таких помічних молитов (формул)?
По-перше, ніхто себе і когось не сцілює, тільки Бог. А яка різниця якими словами звернемося? Я взагалі найціннішою вважаю молитву своїми словами. Головне, щоб було розкаяння за гріхи, покора, віра і наполегливість. Деякі з цих молитов я чула як молилися в церкві (отже вони канонічні, напевно).
andrey s. писав:У Вас молитва має якесь прирівнювання до формули(чи навпаки)..Можите якось це краще пояснити.
andrey s. писав:Доречі хочу поділитись розважанням дня:![]()
Я звичайно це чув не раз, це у Святих і слова Богонатхненних людей.. але сьогодні це відчув.
Суть у тому що особисто я надто багатослівний у своїх молитвах.Хіба Богу це потрібно, чи Він чогось не знає з того що я Йому виявляю.??? (напевне це і буде вечірнім розважанням
)
о.Олег писав:перегляньте viewtopic.php?f=7&t=1821&hilit=%D0%B5%D0%BA%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8%D0%B7%D0%BC
можливо об`єднаємо
З повагою, о.Олег
romanm писав:думаю, що на основі роз'яснення 1985 року - це вже не може бути молитвою для приватного вжитку. Псалом - так, Вервиця - так, але у молитві є пряме закликання до злого і те, що вона міститься у молитовнику сучасному, думаю, є пережитком дозволу Папи Лева. Правда - це питання варта ставити до компетентних органів Церкви.
Потрібно подивитися звідки це взято. Однозначно прямий заклик до злого не є для вірян, на це має бути дозвіл ординарія. Але про пережиток папи Лева, я би не говорив.
На основі п. 2 документу CONGREGATIO PRO DOCTRINA FIDEI, Epistula Inde ab aliquot annis, ordinariis locorum missa: in mentem normae vigentes de exorcismis revocantur, 29 septembris 1985, prot. n. 291/70: AAS 77(1985), pp. 1169 1170.
Забороняється вживати вірним частини чи повну формулу екзорцизму папи Лева 13,проти сатани і його ангелів. Єпископи повинні донести це до вірних.
п. Мандрівник писав:
Швидше навпаки, це не прирівнювання а непевність в термінах. Звик вважати молитвою звернення до Господа Бога, до Богородиці, до святих, ангелів.
Натомість серед молитов у даній книжці є звернення до демонів, хворіб, клітин власного тіла. Я просто непевен чи це дісно молитви, чи певні словесні накази, схожі до тих що Господь наш Ісус Христос надавав Своєю владою при здійсненні чудес, чи й взагалі щось схоже на християнські замовляння.
Про це також міркував, як Ви думаєте, чи повинна людина висловлювати свої прагнення до спасіння? Що Ви думаєте про інтенції? Бо я думаю, що слід не тільки покоритися волі Отця Небесного, але і виявляти Богові свою волю, свої прагнення (звісно, не багатослівно). Наприклад: "Отче Небесний, іменем Єдинородного Сина Твого Ісуса Христа, Царя та Бога нашого, зціли мене від переїдання, нехай сповниться воля Твоя на мені".
Варто також зазначити, що 14. 09. 2000 року Конґреґація у справах віри видала «Інструкцію про молитви, в яких проситься Бога про оздоровлення», яку підписав кардинал Йозеф Рацінґер, а також архиєпископ Тарцізіо Бертоне (Tarcisio Bertone), з зауваженням: «Папа Іван-Павло ІІ під час аудієнції, наданої нижчепідписаному префектові, підтвердив цю Інструкцію, яка була прийнятою на черговому засіданні цієї Конґреґації, та схвалив її проголошення.» Метою цієї Інструкції є встановити співвідношення між літургійним і нелітургійним типом молитов, у яких проситься Бога про оздоровлення. В ній також коротко опрацьовується харизма оздоровлення та наголошується необхідність цієї харизми, рівно ж як і наголошується, що власне Дух Святий є Той, Хто дарує цю харизму відповідно до своєї волі. (MCI: Папа Бенедикт ХVІ і католицька харизматична онова)
п. Мандрівник писав: Дякую за ваші відповіді та допомогу!
Повернутись до “Життя християнина”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей