Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
а... це... цікаво - прошу відповісти на питання чітко і зрозуміло: Ви без гріха?
З повагою, о.Олег
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
о.Олег писав:Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
а... це... цікаво - прошу відповісти на питання чітко і зрозуміло: Ви без гріха?
З повагою, о.Олег
Вова писав:andrey s. писав:Знаєте, п.Вово, мене в принципі не дивує що нам важко зрозуміти один-одного..
Одне зрозумійте протестантам важко щось довести у помилковості, якщо Ви не обґрунтуєте це на основі Писання.
viter писав:Вова писав: І практика говорить сама за себе у нас діти як виростають, то залишаються практикуючими християнами і не залишають Бога, і знають Бога близько, а у вас цього немає.
Хто Вам сказав, що в нас цього немає? Вас обманули.
о.Олег писав:Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
а... це... цікаво - прошу відповісти на питання чітко і зрозуміло: Ви без гріха?
З повагою, о.Олег
andrivovk писав:о.Олег писав:Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
а... це... цікаво - прошу відповісти на питання чітко і зрозуміло: Ви без гріха?
З повагою, о.Олег
Отче не починайте, ще почне каміння кидати в нас.
viter писав:Вова писав:Одне зрозумійте протестантам важко щось довести у помилковості, якщо Ви не обґрунтуєте це на основі Писання.
Спочатку поясніть на чому грунтуєте канонічність Писання.
andrey s. писав:І якщо я візьму до рук Святе Письмо, буду навмисно шукати цитати, щоб ними докорити чи довести помилковість...
andrey s. писав:Знаєте, є дуже страшно коли ця справа стає буденна і звична, коли Святе Письмо використовується(робляться закладки, щоб якщо хтось там щось, то йому видати , наперед заготовлене ...)....А не користається для душі, на Славу Господа звичайно.
Ось у цьому є різниця, і повірте, я її вказую не у якісному сенсі, що мовляв я такий святий і правельний, а Ви ні.....То не так. ...
andrey s. писав:Просто не допустимо для мене цитувати Святе Письмо для якогось спору...для розважання чи роздумів..можна...
andrey s. писав:п.Вово, я бачу у Вас брата у Христі, но чому брати так нелюблять один-одного..Ви не знаєте??? ...
andrey s. писав:От перегляньте всі дописи, які є діялогом з Вами, Вам приємно??? (Істина у них не народиться, хіба...за Божого втручання, з турботи за Вас, і інших, чи мене) ...
Вова писав:о.Олег писав:Вова писав:... бо народжені від Бога не грішать і не можуть вони грішити...
а... це... цікаво - прошу відповісти на питання чітко і зрозуміло: Ви без гріха?
З повагою, о.Олег
жартуєте. Задайте питання ап. Івану, це він сказав про християн.
Я розумую цей вірш, що той хто народжується християнином у нього міняється людська грішна природа, тобто я пригадую що коли я був ще не прощеним грішником мені згрішити не було проблем, за гріх совість не мучить, а коли я народився в мені стало противно грішити. Тому і написано і не можуть вони грішити.
Християн як згрішить йому має бути від того не добре, а коли йому комфортно, то треба задуматися.....
Вова писав:ТО як народиться істинна?
Володимир85 писав:...
Істина є любов.
о.Олег писав:Володимир85 писав:...
Істина є любов.
от лише... любов'ю тепер так багато всього називають... І це я не про аморальне навіть: про політкоректність, про те, що в кожного "своя правда/істина", а отже Любов, про те, що загальної для всіх Істини немає...
а слова... слова гарні... Гуманні.
Володимир85 писав:Якщо католик, православний, протестант чи людина інших релігій безкорисно служить Богу і навколишнім, не говорить багато хто правий, а хто ні, що моє краще, ніж твоє, а має глибоко в серці бажання все життя віддати служінню, смиренна, милосердна – переконаний, що вона йде до Бога правильною дорогою і Він завжди поруч з такою душею...
о.Олег писав:Володимир85 писав:...
Істина є любов.
от лише... любов'ю тепер так багато всього називають... І це я не про аморальне навіть: про політкоректність, про те, що в кожного "своя правда/істина", а отже Любов, про те, що загальної для всіх Істини немає...
а слова... слова гарні... Гуманні.
“Любов довготерпелива, любов лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла, не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою, все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить, любов ніколи не минає”
andrey s. писав:Думаю тут потрібно враховувати своє місце, своє призначення, покликання...
Бо особисто я не можу Любити всіх, всіх хто живе на планеті(це я не здюжу, як і люба людина, то тільки Він зміг), тобто я про Журбу , про справжню Любов в Хресті.(Любов в Хресті, то такий собі дуже обємний і місткий термін.)
Є така штука як Безпристрасність, і вона є антонімом Байдужості.(як на мене)
То які думки, Шановні.?????
Дякую.
о.Олег писав:от лише... любов'ю тепер так багато всього називають... І це я не про аморальне навіть: про політкоректність, про те, що в кожного "своя правда/істина", а отже Любов, про те, що загальної для всіх Істини немає...
а слова... слова гарні... Гуманні.
Володимир85 писав:«Дітоньки! Не любімо словом, ані язиком, лише - ділом і правдою» (1ЙоЗ, 18).
andrey s. писав:Чому Іван свідчив про потужнішого за себе, який буде Духом Святим і огнем святити???(що це значить)
Символи Святого Духа
696 Вогонь. Тимчасом як вода означає народження і плідність Життя, даного у Святому Дусі, вогонь символізує перетворювальну енергію дій Святого Духа. Пророк Ілля, який «постав (...) як вогонь, і слово його смолоскипом палало» (Сир. 48,1), своєю молитвою стягає вогонь з неба на жертву на горі Кармель (Пор. 1 Цар. 18, 38-39.) - прообраз вогню Святого Духа, що перетворює все, до чого Він торкнеться. Іван Хреститель, який перед Господом «ітиме (...) з духом та силою Іллі» (Лк. 1,17), звіщає Христа як Того, Хто «буде хрестити Духом Святим і вогнем» (Лк. 3,16), тим Духом, про Якого Ісус скаже: «Вогонь прийшов я кинути на землю - і як я прагну, щоб він уже розгорівся» (Лк. 12,49). У вигляді язиків, «мов вогонь», Святий Дух спочиває на учнях вранці дня П’ятидесятниці і наповнює їх Собою (Ді. 2,3-4). Духовна традиція зберігає цей символізм вогню як особливо яскраве вираження дії Святого Духа (Пор. св. Іван від Хреста, Полум'я живої любові.): «Духа не гасіте» (1 Сол. 5,19).
www.catechismus.org.ua
о.Олег писав:ми (католики) буквально віримо Ісусові коли Він говорить: "Це Моє Тіло/Це Моя Кров" - нічого, окрім Христа в Євхаристії немає (під видами хліба і вина приймаємо Тіло і Кров).
Признавая новозаветное многообразие, ученые подчас объявляют те или иные тексты неправильными, малоценными или вредными, а потому предлагают
уделять им мало внимания1 или вовсе исключить из НЗ. Апеллируя к Павлову разграничению между буквой и духом (2 Кор 3:6-8), они утверждают: не надо думать, что НЗ безошибочен — не все в нем от Духа. В частности, ученые более радикального склада критикуют тексты, отражающие какие- то аспекты «раннего католичества» (первоначальные стадии сакраментологии, иерархии, ординации, догматики и т.д.)2. Например, некоторые протестантские исследователи сомневаются в каноничности 2-го Послания Петра: 2 Петр 3:15-17 предостерегает против индивидуальной интерпретации Павловых посланий (имплицитный шаг к церковному контролю над экзегезой). Напротив, именно на эти библейские отрывки часто ссылаются другие христиане в обосновании более поздних церковных учений и обычаев. Иными словами, различия между современными христианами используются в качестве мерила, с помощью которого можно отделять в НЗ зерна от плевел, придавая маргинальный характер текстам, отражающим нежелательные для экзегетов тенденции. Эти богословские разработки помогли осознать новозаветное многообразие, но их решение данной проблемы сомнительно.
На протяжении истории христиане, отстаивавшие свою правоту, часто избирательно цитировали новозаветные тексты, подсознательно игнорируя некоторые из них, но при этом полагая, будто следуют НЗ в целом. Разве уместно исправлять эти перекосы, сознательно игнорируя уже какие-то иные отрывки? Не лучше ли христианам, которые хотят следовать НЗ, обратить серьезное внимание именно на самые проблематичные тексты, спросив себя: не обличают ли они ущербность в их понимании христианства? Не полезнее ли придерживаться всего канона, даже если это означает проблему многообразия? Именно тогда Писание в полной мере сможет играть роль наставника и путеводителя.
______________________________________________________________
1. Эта современная тенденция отчасти восходит к ранним попыткам Мартина Лютера (сентябрь 1522 года) изменить порядок книг НЗ, поместив Евр, Иак, Иуд и Откр в конец как второсортные по сравнению с «истинными и несомненными основными книгами» НЗ, ибо в древности их апостольское происхождение ставилось под сомнение. Примеры потенциальных богословских проблем: согласно Евр 10:26, если после обращения человек совершает серьезный грех, за этот грех уже нет искупления; Иак не содержит учения об искуплении и подчеркивает важность дел (2:24); Иуд 14-15 цитирует неканонический текст (Первую книгу Еноха); Откр 20:4-6 учит о 1000-летнем царстве Христа на земле.
2. На заре XX века Адольф Гарнак, знаменитый либеральный историк церкви и новозаветник, приписал многие из этих особенностей искажению первоначальной новозаветной вести в христианстве II века. См. английский перевод его книги: A. Harnack, What is Christianity? (New York: Harper, 1957). В 1951 году E.Kasemann (KENTT 95-107) заострил проблему, указав на наличие таких черт в самом НЗ. Полемика началась с работы Н. Kung, Structure of the Church (New York: Nelson, 1964), 151-169.
Oбі-Ван Кенобі та його дивовижне навернення
Сер Алек Ґінесс є одним із найбільш популярних акторів XX століття. Він став відомим завдяки участі у фільмах «Міст через річку Квай» (за роль підполковника Ніколсона у цій стрічці актор отримав Оскара), «Лоуренс Аравійський» та, звичайно, «Зоряні війни» (де він зіграв Обі-Ван Кенобі).
Майбутній актор народився 1914 року у бідній розбитій родині; він ніколи не знав свого батька. Попри те, що хлопчик виховувався як англіканець, він втратив віру, шукаючи Бога в багатьох різних релігіях (зокрема у буддизмі). Алек був дуже вороже настроєний проти католицизму, навернувся він лише у 40, після неймовірного випадку в його житті…
Сталося це у Франції, підчас зйомок фільму про отця Брауна, постаті відомої з повісті Ґ. К. Честертона, — священика, котрий розплутував кримінальні загадки. Ґінесс грав там головну роль. У перерві між зйомками, актор пішов на прогулянку невеликим французьким містечком, вбраний у сутану. Коли чоловік проходив біля якогось будинку, хлопець, котрий мешкав у ньому, підбіг до Алека та схопив його за руку в жесті, сповненому довіри. Малий подумав, що актор насправді є священиком. Хлопченя розповідало йому щось та показувало містечко.
Довіра малого та позитивна реакція на появу католицького священика спричинилася до того, що Ґінесс вперше замислився над своїм ставленням до Церкви: «Продовжуючи прогулянку, я зрозумів, що Церква, яка пробуджує в дитині таку довіру до священика — навіть незнайомого — не може бути хитра чи жахлива, як її частенько описували. Тоді я почав відкидати завчені та закорінені стереотипи на тему Церкви», — описував актор свої перші враження.
Справжнє навернення сталося згодом. Метью, син актора, захворів на поліомієліт. Малюк був у важкому стані, у нього паралізувало частиною тіла. Тривали зйомки фільму про отця Брауна. Ґінесс, довідавшись про хворобу сина, побіг до храму: «Я біг так довго, аж знайшов католицьку святиню…в якій я ніколи не був. Я став на коліна. Віддихався. Вже за 10 хвилин я був втрачений для світу», — згадує він.
Актор вирішив «підписати договір» з Господом: якщо Метью одужає, то, як батько, Ґінесс не буде заперечувати, аби він став католиком. І сталося. Метью одужав, а батьки вирішили записати його до школи, яку провадили отці‑єзуїти. У 15 років їхній син вирішив стати католиком, однак Божі плани щодо актора були ще більшими.
Ґінесс почав багато читати про католицизм, зустрічатися зі священиком. Поїхав на реколекції до монастиря трапістів. Найбільший «клопіт» актор мав із відпустами та «непомильністю» Папи, та попри це він став католиком. Під час перебування на Шрі‑Ланці, де проходили зйомки фільму «Міст через річку Квай», його дружина актора приєдналася до нього і теж прийняла католицизм.
Багато знайомих подружжя згадує, що Ґінесси до кінця життя були вірними католиками. Пара, наприклад, регулярно молилася перед Пресвятими Дарами.
Сер Алек Ґінесс помер 2000 року, у віці 86 років, і до кінця своїх днів чоловік був вдячний отцю Брауну — постаті, яку вигадав Честертон.
Джерело: CREDO
Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей