Змішаний шлюб
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Шлюб з мусульманином
Порадьте, що мені робити. Чи можна одружуватись з мусульманином, якщо я і мої батьки греко-католики. Знаю що по наших законах не можна, по їхніх можна. Чи не перейду я на іншу віру, якщо одружуся з ним?
-
- гість
- Повідомлень: 3
- З нами з: 27 травня 2006, 10:46
S.I.X. Widpowidajuczy na Wasze zapytannia xoczu skazaty Wam sco pisla dotrymannia wsix norm prawa (cerkownoho) Wy zmozyte odruzytysia z osoboju prynaleznoji do inszoji religii. Dla toho radzu Wam:
- zwernutysia do Waszoho otcia paroxa (adminisratora) miscia Waszoho prozywannia, jakyj w swoju czergu maje zwernutysia do swoho jepyskopa (ijerarxa miscia) scob otrymaty neobxidni pozwolenni (dyspenzy) na szliub z osoboju inszoji religiji;
- takoz Wy majete zapownyty anketu-dokument sco obiciajete ne pokynuty Katolycku Cerkwu i sco zrobyty wse molywe scob Waszi dity buly oxresceni w Katolyckij Cerkwi.
Z powahoju o. Andriy Tanasiychuk
- zwernutysia do Waszoho otcia paroxa (adminisratora) miscia Waszoho prozywannia, jakyj w swoju czergu maje zwernutysia do swoho jepyskopa (ijerarxa miscia) scob otrymaty neobxidni pozwolenni (dyspenzy) na szliub z osoboju inszoji religiji;
- takoz Wy majete zapownyty anketu-dokument sco obiciajete ne pokynuty Katolycku Cerkwu i sco zrobyty wse molywe scob Waszi dity buly oxresceni w Katolyckij Cerkwi.
Z powahoju o. Andriy Tanasiychuk
- demetris
- старець
- Повідомлень: 417
- З нами з: 29 січня 2006, 16:52
- Звідки: м. Львів
- Контактна інформація:
Думаю питання канонічне тут хоч і є, але не найважливіше.
Питання культурні, соціальні, світоглядні і все таке... оце вже важко.
Треба розуміти, що шлюб - на ціле життя. І навіть якщо ін з іновірцем, для якого це - просто формальність чи забаганка, то для мене він є вічним...
Часто ще тружднощі спричинені коротким знайомством подругів, інколи через глобальну мережу, що не дає ЖОДНОГО тверезого уявлення промайбутнє.
Мав колись кільки прикладів, якщо матимете бажання - звертайтесь в приват.
Питання культурні, соціальні, світоглядні і все таке... оце вже важко.
Треба розуміти, що шлюб - на ціле життя. І навіть якщо ін з іновірцем, для якого це - просто формальність чи забаганка, то для мене він є вічним...
Часто ще тружднощі спричинені коротким знайомством подругів, інколи через глобальну мережу, що не дає ЖОДНОГО тверезого уявлення промайбутнє.
Мав колись кільки прикладів, якщо матимете бажання - звертайтесь в приват.
З повагою, Дмитро.
В одруженні з особою інших світоглядних поглядів, на мою думку, є трудне до розуміння саме співжиття. Коли "двоє стають одним тілом" у них повинні бути солідарні погляди, уподобання, і якщо вони ще на початку спільного життя є трохи відмінними, то з часом у подружжі стають однакові привички, смаки і тд.
Подружжя завжди мало б проживати моменти радості і печалі разом, про що говориться у присязі при одруженні. І тут мені трохи важко уявити: як вони моляться разом, як святкують (Вона сама іде у Неділю до Церкви, а Він - у Пятницю у Мечеть?, чи вони разом ходять?, як святкують Свята котрі є різні для кожного?), а особливо - як виховують дитину, як пояснюють їй свої різні бачення Бога?
Напевно ці речі є прості і зрозумілі у країнах Сходу, де такі подружжя зустрічаються частіше.
Однак мені важко уявити, щоб з часом хтось не почав переконувати іншого у своїй правоті.
Хотілося б почути Ваші думки, мені це ціково.
Подружжя завжди мало б проживати моменти радості і печалі разом, про що говориться у присязі при одруженні. І тут мені трохи важко уявити: як вони моляться разом, як святкують (Вона сама іде у Неділю до Церкви, а Він - у Пятницю у Мечеть?, чи вони разом ходять?, як святкують Свята котрі є різні для кожного?), а особливо - як виховують дитину, як пояснюють їй свої різні бачення Бога?
Напевно ці речі є прості і зрозумілі у країнах Сходу, де такі подружжя зустрічаються частіше.
Однак мені важко уявити, щоб з часом хтось не почав переконувати іншого у своїй правоті.
Хотілося б почути Ваші думки, мені це ціково.
Шлюб поміж православною та греко-католиком
Заранее прошу прощения, если обратилась не в тот раздел.
Вопрос мой таков:
Каков порядок заключения брака между крещеной православной и греко-католиком?
спасибо.
Вопрос мой таков:
Каков порядок заключения брака между крещеной православной и греко-католиком?
спасибо.
Re: брак между православной и греко-католиком
незнайка писав:Заранее прошу прощения, если обратилась не в тот раздел.
Вопрос мой таков:
Каков порядок заключения брака между крещеной православной и греко-католиком?
спасибо.
Уважаемый Незнайка, думаю, что самый оптимальный вариант, это спросить у:
http://www.ugcc.org.ua/askform.0.html
ссылка по которой Вы можете написать.
Иначе (по моему мнению)может быть риск, что каждый начнет отвечать Вам как сам думает, что соответственно не очень...
До форумчанів:
якщо в когось з шановних форумчан є ККСЦ, попрошу проконсультувати! Самому цікаво:)
в самому запитанні є багато двозначностей...
наприклад термін "охрещена православна".. хм... а що це означає?
а може те, що людина була охрещена в Православній Церкві, але не була воцерковленою, не приступала до Святих Тайн Сповіді та Євхаристії... якщо так, то й з огляду на ситуацію близького одруження та вінчання з греко-католиком (який, як правило, проходив катехизацію, готувався до Першої Сповіді, принаймні раз в рік приступає до Сповіді та Євхаристії в храмах УГКЦ, хоч навіть сам міг бути охрещений колись в храмі УПЦ!!!) є сенс задуматись - "а до якої Церкви (конфесійно) я хочу належати?" і може після роздумів (ознайомлення з історією, розмов з компетентними людьми ... і відвідин обовязкових для греко-католиків передподружніх наук) виникне відповідь - "до УГКЦ" і тоді всі питання здіймаються
а якщо виникне відповідь - ні, я належу до УПЦ (КП чи МП), то тоді для шлюбу наречений має отримати дозвіл від місцевого єпископа.
Кан. 813 – Подружжя між двома хрещеними особами, з яких одна католицька, а друга некатолицька, без попереднього дозволу компетентної влади є заборонене.
Кан. 814 – Дозвіл з виправданої причини може дати місцевий Ієрархь але нехай його не дає, якщо не будуть виконані такі умови:
1-е - католицька сторона повинна заявити, що вона готова відсунути від себе небезпеку втрати віри, і дати щиру обіцянку, що зробить усе в міру сил, щоб усі діти були охрещені і виховані в католицькій Церкві;
2-е - друга сторона повинна бути своєчасно повідомленою про обіцянки, які дала католицька сторона, так щоб справді була свідома змісту обіцянки і зобов'язання католицької сторони;
3-є - обидві сторони повинні бути ознайомленими з цілями й істотними особливостями подружжя, яких не може виключити жодна сторона.
наприклад термін "охрещена православна".. хм... а що це означає?
а може те, що людина була охрещена в Православній Церкві, але не була воцерковленою, не приступала до Святих Тайн Сповіді та Євхаристії... якщо так, то й з огляду на ситуацію близького одруження та вінчання з греко-католиком (який, як правило, проходив катехизацію, готувався до Першої Сповіді, принаймні раз в рік приступає до Сповіді та Євхаристії в храмах УГКЦ, хоч навіть сам міг бути охрещений колись в храмі УПЦ!!!) є сенс задуматись - "а до якої Церкви (конфесійно) я хочу належати?" і може після роздумів (ознайомлення з історією, розмов з компетентними людьми ... і відвідин обовязкових для греко-католиків передподружніх наук) виникне відповідь - "до УГКЦ" і тоді всі питання здіймаються
а якщо виникне відповідь - ні, я належу до УПЦ (КП чи МП), то тоді для шлюбу наречений має отримати дозвіл від місцевого єпископа.
Кан. 813 – Подружжя між двома хрещеними особами, з яких одна католицька, а друга некатолицька, без попереднього дозволу компетентної влади є заборонене.
Кан. 814 – Дозвіл з виправданої причини може дати місцевий Ієрархь але нехай його не дає, якщо не будуть виконані такі умови:
1-е - католицька сторона повинна заявити, що вона готова відсунути від себе небезпеку втрати віри, і дати щиру обіцянку, що зробить усе в міру сил, щоб усі діти були охрещені і виховані в католицькій Церкві;
2-е - друга сторона повинна бути своєчасно повідомленою про обіцянки, які дала католицька сторона, так щоб справді була свідома змісту обіцянки і зобов'язання католицької сторони;
3-є - обидві сторони повинні бути ознайомленими з цілями й істотними особливостями подружжя, яких не може виключити жодна сторона.
-
- дописувач
- Повідомлень: 65
- З нами з: 21 вересня 2005, 11:26
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: брак между православной и греко-католиком
незнайка писав:Заранее прошу прощения, если обратилась не в тот раздел.
Вопрос мой таков:
Каков порядок заключения брака между крещеной православной и греко-католиком?
спасибо.
Рекомендую такий порядок:
1) уніат (греко-католик) щиро кається і починає бути нормальною людиною - православним.
2) двоє ідуть у православний храм і беруть шлюб.
Православний
Re: брак между православной и греко-католиком
[
Прошу звернути адміністрації форума на провокатора, і забанити доступ до форуму!
1. Тільки ні чим не підкріплене обвинувачення в адресу УгКЦ.
2. міжрелігійна ворожнеча.
Або тут маргінальний форум тіпа курайника, чи де люди хвалять нас, ви мене а я вас.
[/quote]quote="shovgenyuk"]незнайка писав:Заранее прошу прощения, если обратилась не в тот раздел.
Вопрос мой таков:
Каков порядок заключения брака между крещеной православной и греко-католиком?
спасибо.
Рекомендую такий порядок:
1) уніат (греко-католик) щиро кається і починає бути нормальною людиною - православним.
2) двоє ідуть у православний храм і беруть шлюб.
Прошу звернути адміністрації форума на провокатора, і забанити доступ до форуму!
1. Тільки ні чим не підкріплене обвинувачення в адресу УгКЦ.
2. міжрелігійна ворожнеча.
Або тут маргінальний форум тіпа курайника, чи де люди хвалять нас, ви мене а я вас.
-
- дописувач
- Повідомлень: 65
- З нами з: 21 вересня 2005, 11:26
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: брак между православной и греко-католиком
romanm писав:
Прошу звернути адміністрації форума на провокатора, і забанити доступ до форуму!
1. Тільки ні чим не підкріплене обвинувачення в адресу УгКЦ.
2. міжрелігійна ворожнеча.
Або тут маргінальний форум тіпа курайника, чи де люди хвалять нас, ви мене а я вас.
Обвинувачення в адресу УГКЦ підкріплене
http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=95
Можу і деякі цікаві копії документів вислати видані уніатами, наприклад, Коломийською єпархією.
Коломийська єпархія видала абсолютно брехливі писання і скріпила їх печаткою і підписом ієрарха чи як у вас там називається ваш чоловий.
Міжрелігійна ворожнеча розпалюється рейдерськими атаками уніатів, зупиніть рейдерство і зупинеться ворожнеча.
Православний
Re: брак между православной и греко-католиком
Обвинувачення в адресу УГКЦ підкріплене
http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=95
Можу і деякі цікаві копії документів вислати видані уніатами, наприклад, Коломийською єпархією.
Коломийська єпархія видала абсолютно брехливі писання і скріпила їх печаткою і підписом ієрарха чи як у вас там називається ваш чоловий.
Міжрелігійна ворожнеча розпалюється рейдерськими атаками уніатів, зупиніть рейдерство і зупинеться ворожнеча.
Знаєте шановний, я теж можу привести 1000 випадків, коли підкупом влади, ті священники РпЦ які срочняком перейшли в УаПЦ, наробили біди по селах. так що, перед тим, як плювати в когось, подивіться на себе.
Прочитайте шановний, інтервю російського релігієзнавця який описує ситуацію з храмами РпЦ. До речі, звідки взялося УАПЦ, про вас ніхто ніколи не чув. Від Липківських самосвятів, чи від Полікарпа??? Так от, брехливі "факти" тримайте для ваших братів по схизматицькій церкві, то вам додасть наснаги плювати в уніатів.
А рейдери, то були ваші їєрархи, які після того як почули вітер перемін, почали проголошувати себе єпископами і таким чином представлятися "мучениками".
Шлюб між греко-католичкою та православним
Христос Воскрес!
Звертаюся до Вас, бо є наболіла тема. Мій коханий киянин, а там, як відомо, більшість православні. Я із Львівської області, греко-католичка. Ми хочемо одружитися, але тут виникає питання щодо шлюбу. Брати хочемо у греко-католцькому храмі, так як хлопцеві не принципово: на жаль, він не дуже набожний, але я думаю, з часом ми це виправимо
Але чи не буде з цим проблем? Усе-таки, це різні конфесії?
І ще, його батьки не вінчані. Це не буде перешкодою?
Буду дуже вдячна за інформацію.
Звертаюся до Вас, бо є наболіла тема. Мій коханий киянин, а там, як відомо, більшість православні. Я із Львівської області, греко-католичка. Ми хочемо одружитися, але тут виникає питання щодо шлюбу. Брати хочемо у греко-католцькому храмі, так як хлопцеві не принципово: на жаль, він не дуже набожний, але я думаю, з часом ми це виправимо
Але чи не буде з цим проблем? Усе-таки, це різні конфесії?
І ще, його батьки не вінчані. Це не буде перешкодою?
Буду дуже вдячна за інформацію.
Re: Шлюб між греко-католичкою та православним
Те що батьки не вінчані, перешкодою не є. Але Ваш хлопець повинен зрозуміти що він бере шлюб в католицькій церкві, з витікаючими звідси речами: шлюб неможливо буде розірвати, напевно повинен, тут вже маєте постаратися, пройти нормальну підготовку до того ж шлюбу, ну і всякі речі, котрі вам скаже отець. Тут є специ на форумі, надіюсь вони ще добавлять.
Самий оптимальний варіант, можде хай йде в правдиву Церкву???
Самий оптимальний варіант, можде хай йде в правдиву Церкву???
- ola
- постійний дописувач
- Повідомлень: 211
- З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Ми хочемо одружитися, але тут виникає питання щодо шлюбу. Брати хочемо у греко-католцькому храмі, так як хлопцеві не принципово: на жаль, він не дуже набожний, але я думаю, з часом ми це виправимо
братимете шлюб у Києві? якщо так, то пишіть у пп. Знаю мудрого отця, з яким варто було би поговорити...
Якщо не в Києві, то неодмінно спробуйте переконати хлопця максимально пройти передшлюбні навчання там, де будете брати шлюб. Він може бути не набожний, але відповідальним мусить бути!
Адже для Вас важливо, щоби Ваше подружжя мало Христовий фундамент, правда?
А от щодо того, що він після шлюбу почне з Вами ходити до храму і стане віруючим, якщо йому байдуже зараз, коли ви ще не одружені, то, на жаль, сумніваюся.
Нехай Господь допоможе Вам у такій нелегкій місії!!!
З молитвою
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)
- viter
- Модератор
- Повідомлень: 858
- З нами з: 13 травня 2009, 15:03
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
На скільки я знаю, ваш наречений має підписати документ в якому погоджується, що ваші діти будуть охрещені в греко-католицькій церкві і що він не буе перешкоджати виховуванню дітей у католицькому дусі. Після цього церковний суд вам дасть дозвіл на вінчання.
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Питання актуального характеру... Але добре Вам звернутися сюди http://www.ugcc.org.ua/77.0.html
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Lacrima писав:Дуже дякую усім за інформацію
Найбільше тривожило те, що його батьки не вінчані.
Але треба якось те довести до ладу, щоб батьки хлопця вилізи з цього очевидного гріха та подавали надалі добрий приклад життя у християнському подружжі.
Вам бажаю берегти свій майбутній шлюб як "скарб у глиняній посуді". На все добре. Хай Всевишній радо благословить! Амінь.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
Троха не в тему...
Коли я одружувався, то зіткнувся з такою проблемою - виявилось що Львів розподілено між церквами територіально, як ЖЕКи Тобто щоб взяти шлюб в тій церкві якій я хочу, мені треба було брати дозвіл-відкріплення в церкві по місцю проживання... Це взагалі нормально? Якими релігійними чи супутніми нормами це визначається, регулюється і де логіка? Плюс для пришвидшення процесу "бажано" завчасно робити "благодійні" внески В принципі я не проти матеріально допомогти церкві, але даний процес навіює асоціації з ДПА і іншими дбайливими державними організаціями на наших теренах
Коли я одружувався, то зіткнувся з такою проблемою - виявилось що Львів розподілено між церквами територіально, як ЖЕКи Тобто щоб взяти шлюб в тій церкві якій я хочу, мені треба було брати дозвіл-відкріплення в церкві по місцю проживання... Це взагалі нормально? Якими релігійними чи супутніми нормами це визначається, регулюється і де логіка? Плюс для пришвидшення процесу "бажано" завчасно робити "благодійні" внески В принципі я не проти матеріально допомогти церкві, але даний процес навіює асоціації з ДПА і іншими дбайливими державними організаціями на наших теренах
Це взагалі нормально? Якими релігійними чи супутніми нормами це визначається, регулюється і де логіка? Плюс для пришвидшення процесу "бажано" завчасно робити "благодійні" внески В принципі я не проти матеріально допомогти церкві, але даний процес навіює асоціації з ДПА і іншими дбайливими державними організаціями на наших теренах
Так, це нормально. Це все рівно шо предявляти претензії до футболу, що там 12 чоловік бігають за 1 мячем, чому кожному не дати по мячу, де логіка????? Якщо я приходжу до якоїсь установи, я дію по її лозіці. Тобто, було би добре, якби ви прочитали кодекс канонів східних церков, який, до речі, іє тут на сайті, там все написано, де чому і як.
Дальше, щодо благодійних внесків, надайте інфу, що це за церква, "даби дурь каждого була відна"(Петро1) інакше самі розумієте, це все слова, нічим не підтверджені. Отже, я можу припустити, що це неправда і ви це видумали. Так що, якщо ви згодитися написати що і хто, тоді будемо обговорювати.
romanm писав:Так, це нормально.... ....Якщо я приходжу до якоїсь установи, я дію по її лозіці. Тобто, було би добре, якби ви прочитали кодекс канонів східних церков
Ніфіга це не нормально! Нормально це мати ВІЛЬНИЙ вибір і не витрачати час і нерви на бюрократичні проволочки. Я не зобовязаний ходити молитися в церкву по місцю своєї прописки, і не зобовязаний відчитуватися перед нею чи брати дозвіл на свою діяльність у іншій церкві. Чи давайте запровадим тимчасову реєстрацію і покарання у випадку відвідання "конкурентів"
надайте інфу, що це за церква, "даби дурь каждого була відна"(Петро1) інакше самі розумієте, це все слова, нічим не підтверджені. Отже, я можу припустити, що це неправда і ви це видумали. Так що, якщо ви згодитися написати що і хто, тоді будемо обговорювати.
Теоретично я можу надати інфу про цю загальновідому церкву, але що це дасть? Мої слова визнають правдивими? Насправді мені це байдуже, оскільки кожен з Вас прекрасно знає що я говорю правду, от тільки не кожен визнає. "Честь мундира" (с). Йдеться не про конкретно взяту церкву, а взагалі про такі речі як масове явище. Я не звинувачую нікого, просто констатую факт.
Просто мене вчили що священник має бути прикладом для всіх Коли я виріс то зрозумів що існує ще людський фактор, менталітет і хронічна економічна криза.
Аморалєз писав:Коли я виріс то зрозумів
насмішив! ти виріс?
Ніфіга це не нормально! Нормально це мати ВІЛЬНИЙ вибір і не витрачати час і нерви на бюрократичні проволочки. Я не зобовязаний ходити молитися в церкву по місцю своєї прописки, і не зобовязаний відчитуватися перед нею чи брати дозвіл на свою діяльність у іншій церкві. Чи давайте запровадим тимчасову реєстрацію і покарання у випадку відвідання "конкурентів"
та ніхто тебе не зобов"язує! не хочеш -- не ходи, не молися, шлюб не бери! тебе хтось змушує?
а вже як хочеш називати себе католиком, тоді, вибачай, але якась мінімальна організація мусить бути -- інакше подібні тобі на голови вилізуть і почнуть шлюби брати ... по одному на кожну церкву.
Мaлuй писав:насмішив! ти виріс?
Ну, це ж не в мене нік "Малий"
та ніхто тебе не зобов"язує! не хочеш -- не ходи, не молися, шлюб не бери! тебе хтось змушує?
Ну да, змушує Всі ми живемо у суспільстві, є певні правила співіснування, віра, память предків, шанування традицій... Чи я неправий?
Інше питання - нашо ускладнювати собі життя? Придумувати непотрібні правила, встановлювати обмеження?
Аморалєз писав:Інше питання - нашо ускладнювати собі життя? Придумувати непотрібні правила, встановлювати обмеження?
перерахуй непотрібні правила.
тоді можна буде говорити.
якщо ж всі вони стосуються шлюбу, то не бачу жодного непотрібного. Хочеш брати шлюб в іншій церкві -- йдеш до пароха, береш відкріплення -- насправді нічого складного. Погодься, що це до певної міри все таки обмежує зловживання несвідомими християнами. Тому користі від цього більше. Це ж саме стосовно передшлюбних наук. Наречені повинні знати про те, на який крок вони йдуть, і які наслідки їхнього рішення.
Мaлuй писав:перерахуй непотрібні правила.
тоді можна буде говорити.
Ну, наразі мене цікавить тільки одне правило, зацікавлять інші - обовязково складу список
Мaлuй писав:якщо ж всі вони стосуються шлюбу, то не бачу жодного непотрібного. Хочеш брати шлюб в іншій церкві -- йдеш до пароха, береш відкріплення -- насправді нічого складного.
Нашо? Це правило свідчить тільки про те, що священники упереджено ставляться до своїх парафіян - тобто а-пріорі всі вони несвідомі християни і зобовязані довести протилежне, надавши довідку про свою свідомість у вигляді відкріпного талону
Аморалєз писав:Нашо? Це правило свідчить тільки про те, що священники упереджено ставляться до своїх парафіян - тобто а-пріорі всі вони несвідомі християни і зобовязані довести протилежне, надавши довідку про свою свідомість у вигляді відкріпного талону
це свідчить лише про те, що або ти звичайнісінький провокатор або просто не маєш бажання думати.
ну невже ти вважаєш, що будь хто вправі прийти в будь-яку церкву, повідомити священика про бажання взяти шлюб і тут же, на місці, без будь-яких пояснень вимагати цей шлюб дати -- це те, що ти вважаєш "нормальним"?
п.с. а тебе часом не Ігор звати?
Повернутись до “Запитання-відповіді”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей