Феномен падіння в Дусі опрацьований власне останнім з Малінських документів. Шкода на українську, наскільки я знаю він ще не перекладений. Наші католицькі теологи і харизмати висловлюють думку що лише 10% цього феномену є автентично Божим доторком. Але що було в конкретному випадку - не берусь судити. Я там не був. Тому не наважуюсь про цей конкретний випадок говорити.mykil писав:Як я уже зазначав, недавно я брав участь у так званих "курсах євангелізації" http://www.ugcc.org.ua/news_single.0.html?&tx_ttnews[pS]=1245175667&tx_ttnews[tt_news]=1424&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=94aa43fc15
І от на них проповідник Карлос Арґуельйо, євангелізатор зі Школи євангелізації св. апостола Андрія (Гвадалахара, Мексика) зазначав, що коли ми відкриваємося на дію св. Духа, отримуючи Його дари в житті, то є немовби харизматиками...
Коли той промовець молився разом із усіма, прикликаючи св. Духа, як усі закрили очі, то одна жінка на початку впала між крісла і ніби знепритомніла. Це сталося теж тоді, коли п. Карлос торкнувся її голови руками, молився... У нерухомості лежала до кінця спільної молитви. Мені це нагадало транс...
Один отець з Івано-Франківська, що належить до Місійного згромадження св. Андрія Первозванного, теж майже був у такому стані...
Це називали "падіння у св. Дусі". Одна римо-католичка, пояснюючи цей феномен, зазначала, що, мовляв, коли відбувається таке "падіння", то особа падає на долівку легко, свідомість її працює, і вона відчуває легкість на душі... Що скажете на це? Подібне на свої очі бачив уперше в житті...
Де які з теологів, які опрацьовували цей феномен говорять про нього (звісно коли йдеться про автентичний), як про відпочинок у Бозі, в часі якого Бог лікує рани серця (негативні психологічні комплекси), інші підкреслюють його містичний характер та говорять про нього як про своєрідну контенпляцію. Можливо що цей феномен є багатограним, але у всякому разі до кінця невивченим.
До речі, власне "спектакулярні" падіння в Дусі та дар мов викликають найбільшу дискусію довкола харизматичного руху в Церкві. Хоча стосовно власне дару мов католицька теологія уже своє давно сказала. Як рівно ж і благопокійний слуга Божий Іван-Павло ІІ.