Цікаві ви люди!!!!!!!! Я ж сказав я відповів якщо вам тяжко піднятися на два повідомлення вище і прочитати, повторю:
Iван.5:39 Дослідіть но Писання, бо ви думаєте, що в них маєте вічне життя, вони ж свідчать про Мене! Якщо не було Писання. то що тоді Христос сказав досліджувати?
Дiї.17:11 Ці були шляхетніші за солунян, і слова прийняли з повним запалом, і Писання досліджували день-у-день, чи так воно є. Бачите, кожен день Писання досліджували. Бачите, досліджували Писання.
15 А довготерпіння Господа нашого вважайте за спасіння, як і улюблений брат наш Павло написав був до вас за даною йому мудрістю, 16 як і по всіх посланнях, що в них він говорить про це. У них є дещо тяжко зрозуміле, що неуки та незміцнені перекручують, як і інші Писання, на власну загибіль свою.
(2Петр.3:15,16) Петро уже спирався на вчення Павла і також уже називав їх Писанням.
1Сол.4:15 Бо це ми вам кажемо словом Господнім, що ми, хто живе, хто полишений до приходу Господнього, ми не попередимо покійних.
Павло також сам говорив що його слова - слова Бога.
Кол.4:16 І як буде прочитаний лист цей у вас, то зробіть, щоб прочитаний був він також у Церкві Лаодикійській, а того, що написаний з Лаодикії, прочитайте і ви.
Як бачимо що лист до Колосян мали прочитати і в Лаодикії і також наоборот і не думаю що ті послання обмежувалися тими Церквами.
Отож, уже у 1 ст. існувало Новозавітнє Писання, які читали у всіх Церквах. Проблема була в основному тільки із книгою Об’явлення. Отож, не варто приватизовувати собі Святе Писання.
А про апокрифічні книги я теж відповідав, але ви вважаєте себе дуже розумними, тож покажіть будь - ласка, де в канонічній Біблії хоч хтось цитував книгу Петро, або Марію і т. д.
Також зверніть увагу Луки 4 розділ Христос завжди цитував із канонічного Писання, чи може Петро, чи Павло, тож давайте розумники цитати. Вибачайте, але ви себе дуже високо підносите.
По друге, чому ви самі постановили у 395 році канон із 66 книг, а тепер самі порушуєте постанови собору на якому було сказано що до тих 66 книг не можна додавати більше книг, то чому ви порушуєте те що самі постановили?
Третє, якщо ви замітили що я більше не вникаю у ваші дискусії, не правильно якось себе мудрішим за інших ставити і говорити що всі сектанти крім Католицької Церкви, мені один ваш католик навів цитату із Катехизму:
818 Ті, що народжуються нині у спільнотах, які походять від таких поділів, і «живуть вірою в Христа, не можуть бути звинувачені у грісі розбрату, і католицька Церква оточує їх братерською пошаною та любов'ю (...). Виправдані вірою, отриманою 9 Хрещенні, поєднані з Христом, їх справедливо називають християнами, а сини католицької Церкви справедливо визнають їх братами в Господі» (II Ватиканський Собор, Декр. «Unitatis redintegratio», 3.).
819 Окрім того, «багато елементів освячення та правди» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. «Lumen gentium», 8.) існують поза видимими межами католицької Церкви: «писане Слово Боже, життя у благодаті, віра, надія та любов й інші внутрішні дари Святого Духа та інші видимі прояви» (II Ватиканський Собор, Декр. «Unitatis redintegratio», 3; пор. II Ватиканський Собор, Догм, конст. «Lumen gentium», 15.). Дух Христа послуговується такими Церквами і церковними громадами як засобами спасіння, сила яких іде від повноти благодаті та правди, що її Христос довірив католицькій Церкві. Усі ці блага йдуть від Христа і ведуть до Нього (Пор. II Ватикаиський Собор, Декр. «Unitatis redintegratio», 3.), закликаючи самі собою до «католицької єдності» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. «Lumen gentium», 8.).
тож я вас не розумію чому ви навіть самі не виконуєте, а других вчите. Я про те що Христос спасає і поза Католицької Церквою, ще й в придачу називаєте всіх підряд сектою. Я уже не говорю один із знак сектантства який вас стосується у цьому розумінні, бо зразу забобонити. Ви всі і все може обзивати як хочете, а ви не доторканні.
Отож, не маю я бажання із вами спілкуватися, мені подобається спілкуватися із католиками - харизматами, думаю там ми можемо знайти порозуміння, бо останнім часом дуже багато спілкуюся із ними і бачу би можемо порозумітися. І не тому що я розчарований у своїй Церкві, а тому що хочу спілкування із іншими.