Nazariusz писав:Отче Олеже, а чому ви в цій темі викладаєте розвиток іконопису переважно з такої негативної точки зору? Чому немає ікон сучасних митців?
для пошуку цікавих темою собесідників. Розкриваймо тему разом
 
 З повагою, о.Олег
Nazariusz писав:Отче Олеже, а чому ви в цій темі викладаєте розвиток іконопису переважно з такої негативної точки зору? Чому немає ікон сучасних митців?
 
 

andrey s. писав:Я власне нормально сприймаю ікони які почали появлятися в інших культурах які прийняли Християнство...

 
 





 ), або знаю історії про сестер, які оздоблювали вже намальовані ікони, і настоятелька їх заперала від світу(щоб спокус менше
 ), або знаю історії про сестер, які оздоблювали вже намальовані ікони, і настоятелька їх заперала від світу(щоб спокус менше  ), і ті молились і працювали....(думаю ясно про шо я , і тут)
 ), і ті молились і працювали....(думаю ясно про шо я , і тут)andrey s. писав:Хто як вважає, є різниця у тому хто є автором ікони????
Тобто чи це просто обдарований художник, у якого справді гарно виходить та справа, і все таке...(але наприклад не є Християнином, чи надає не велике значення побожності, або робить це з матеріальної мотивації..чи ще щось таке..думаю ясно про що я...)
Чи наприклад монах, який малює ікону перебуваючи в молитовному стані, і все у цьому дусі.
Знаю, що наприклад деякі монахи усамітнювались на час роботи над іконою(чи їх просто запирали), або знаю історії про сестер, які оздоблювали вже намальовані ікони, і настоятелька їх заперала від світу(щоб спокус менше
), і ті молились і працювали....(думаю ясно про шо я , і тут)
То як хто вваєає, різниця є....?????
Дякую..
 ) До того, як не намалюєш очі, постать видається, грубо кажучи, просто плямою фарби з різними компонентами. Але коли ти їх нарешті виводиш, ікона наче оживає. І це не тому, що вони виразні, чи великі, чи ще якісь - просто людина переважно дивиться в очі. І навіть дитина з перших місяців життя впізнає маму не через що інше, як через очі (експеримент - якщо закрити нижню частину обличчя, то дитина впізнає рідну людину і буде сміятися, а якщо верхню, то буде плакати).
 ) До того, як не намалюєш очі, постать видається, грубо кажучи, просто плямою фарби з різними компонентами. Але коли ти їх нарешті виводиш, ікона наче оживає. І це не тому, що вони виразні, чи великі, чи ще якісь - просто людина переважно дивиться в очі. І навіть дитина з перших місяців життя впізнає маму не через що інше, як через очі (експеримент - якщо закрити нижню частину обличчя, то дитина впізнає рідну людину і буде сміятися, а якщо верхню, то буде плакати). Дякую.
 Дякую. Зате є троха віри
 Зате є троха віри 
 
 


о.Олег писав:ікони авторства Христини Дохват
 
  
 Чи це окремий стиль???, чи просто намагання зробити ікону більш привабливою???
 ). Тут, звичайно, не може бути "за" або "проти".
 ). Тут, звичайно, не може бути "за" або "проти".
Nazariusz писав:Звичайно, чудотворність ікони не може мати рецепту. Просто часто результат прямо залежить від настрою художника. Якщо у нього молитовний настрій - відповідний буде результат
Nazariusz писав:Що ви маєте на увазі під тим, що кожна ікона є чудотворною?

Nazariusz писав:Щодо Христини Дохват. Безперечно, вона дуже добре володіє пензлем. Дуже гарно, дуже майстерно. І індивідуалістично. Не кожному підійде, наприклад, не для мене, хоча виконання чудове. Тут вже питання вподобань
 
  


Nazariusz писав:Отче Олеже, але це ще не є чудо
 
 
Nazariusz писав:Отче Олеже, але це ще не є чудо
 Чудо є нашим підкріпленням у вірі, щоб підтримати нас і в деякій мірі оновити. Тільки ми тут вже ліземо у хащі оффтопу
 Чудо є нашим підкріпленням у вірі, щоб підтримати нас і в деякій мірі оновити. Тільки ми тут вже ліземо у хащі оффтопу  
 Nazariusz писав:...о. Олеже, я думаю, що чудо чинить Господь за посередництвом ікони.

andrey s. писав:от собі думаю...А чи ікони з часів іконоборства були такі самі???

о.Олег писав:andrey s. писав:от собі думаю...А чи ікони з часів іконоборства були такі самі???
в значенні... вигляду чи розуміння?
З повагою, о.Олег
andrey s. писав:о.Олег писав:andrey s. писав:от собі думаю...А чи ікони з часів іконоборства були такі самі???
в значенні... вигляду чи розуміння?
З повагою, о.Олег
Цікаво і те, і те.
Але щоб не плодити оффтоп, то перше, тобто вигляд , і чи канони іконопису були схожі на теперішні.(в деталях, з грубшого можливо без змін)
(доречі вважаю, що те іконоборство принесло користь, навіть попри всі негативи)


о.Олег писав:а користь... майже все можна бачити під кутом позитиву, але суть іконоборства єретична не лише в тому, що ми зазвичай у іконоборстві бачимо - заборона зображень, можлива небезпека ідолопоклонства, а...
цікаво чи зможемо над цим порозмірковувати?
З повагою, о.Олег



andrey s. писав:Трішки звузіть отче, бо на загал міркувати можна багато.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей