Немає людини без хреста, а якщо нам і здається, що є, то ми просто його не бачимо. В цьому я свято переконана. Для мене питанням є, хто і як до нього ставиться, до свого хреста. Не без зусиль, не без падінь, але, буду щира, до свого хреста я звикла


Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Just_me писав:Створюю цю тему, виходячи з якихось своїх особистих переживань на даному етапі, але, можливо, і колись для когось вона теж буде актуальна. Говоритимемо про хрести. Ті, які Господь кожному посилає, які кожен з нас несе, хтось дякує, хтось хотів би змінити... ............
Nazariusz писав: то варто спочатку переконатися, яку ваш хрест має кінцеву мету
andrey s. писав:всетаки вони прожили своє життя трішки довше, і напевне можуть дивитись ширше
andrey s. писав:важливо розібратись для посатку, чи так легко навчитись, щоб ті ноші були легкими і ярма любими...(особливо якщо ми молоді)
Just_me писав:Та я для себе це вже з"ясувала: навчитись нелегко, але можливо. Ноша стає легкою, а ярмо любимим. Навіть якщо молоді
luksander писав:Yur писав:luksander писав:Хрест не може бути даром Божим, бо потенційно ми його отримали в момент гріхопадіння першої людини (а це ж не від Бога?), і хрестом для людини він стає тільки якщо вона повірила в Бога. А це вже – дар Божий. І ось тут та точка – увірував! – коли і хвороба, і здоров’я, і радість, і печаль можуть наближати нас до Бога, - але це не тому що вони є даром, а тому що ми їх усвідомили як хрест.
Хрест ми отримали від Христа Ісуса, як засіб спасіння, а не земних митарств. Можна усе життя страждати і перебувати в пекельному полум'ї. А можна понести ярмо Його з легкістю на серці. В залежності від того, як використаємо Його Дари.
Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою!
Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм.
Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий! (Матвія 11:28-30)
Запитуйте, що не зрозуміли. Можете в іншій гілці, коли вважаєте, що ця не годиться.
Хрест не коректно прирівнювати до ярма, адже ярмо - Христове, і є знаряддям праці, а хрест - людини, і є знаряддям вбивства. Дякую що нагадали, бо я сам зосередився на тому, що хреста треба нести християнину, - хоча насправді християнину треба бути на ньому розіп*ятому
Talya писав:тут є велика ймовірність, що не донесе вона того хреста куди слід, а десь лишить, щоб було легше. Яка тоді користь з того хреста? лиш власний біль, який веде в розпач а не до Бога?
Just_me писав:Створюю цю тему, виходячи з якихось своїх особистих переживань на даному етапі, але, можливо, і колись для когось вона теж буде актуальна. Говоритимемо про хрести. Ті, які Господь кожному посилає, які кожен з нас несе, хтось дякує, хтось
Just_me писав:Я радше схильна пояснити, що є хрест для людини (не для християнина, бо люди інших вірувань теж мають хрести, називають просто їх якось інакше). Це сукупність терпінь, неприємностей, недостач, вад, наслідки яких людина постійно відчуває. Бо немає ніколи, щоб все було гладко.
До речі, так згадалося до слова (вже побіжно згадувала про це в одній їз форумних тем), що дитиною вважала, що можна прожити без неприємностей - просто треба бути добрим і "всьо буде в шоколаді"Мабуть, у людей таки є тяга позбутися труднощів.
Just_me писав: Мабуть, у людей таки є вроджене прагнення позбутися труднощів
Just_me писав:До речі, так згадалося до слова (вже побіжно згадувала про це в одній із форумних тем), що дитиною вважала, що можна прожити без неприємностей - просто треба бути добрим і "всьо буде в шоколаді"Мабуть, у людей таки є вроджене прагнення позбутися труднощів
Завдання кожної людини на землі зробити добро зі зла, бо більше нізчого робити![]()
Just_me писав:Я радше схильна пояснити, що є хрест для людини (не для християнина, бо люди інших вірувань теж мають хрести, називають просто їх якось інакше) з моєї точки зору. Це сукупність терпінь, неприємностей, недостач, вад, наслідки яких людина постійно відчуває. Бо немає ніколи, щоб все було гладко.
А плід духа: любов, радість, мир, дов-готерпіння, добрість, милосердя, віра, ла-гідність, здержлевість: Закону нема на та-ких! А ті, що Христові Ісусові, розп’яли вони тіло з пожадливостями та з похотями.
Коли духом живемо, то й духом ході-мо! Не будьмо чванливі, не дражнімо один одного, не завидуймо один одному!
Мiша Л. писав: Це мабудь мiй перший допис на цьому форумi, тому наперед вибачаюся за помилки, яких можу зараз допуститися, але все ж э питання...
Мiша Л. писав:...Як вiдрiзнити хрест даний людинi Богом, тобто ношу, яку людина повинна нести, вiд житейських проблем, яких людина повинна позбавлятися, в значеннi терпiти-змиритися чи все ж йти наперекiр
о.Олег писав:варта порозумітися в тому, який зміст вкладаєте в "терпіти-змиритися"/"наперекір"?
Мiша Л. писав:Це мабудь мiй перший допис на цьому форумi, тому наперед вибачаюся за помилки, яких можу зараз допуститися, але все ж э питання. Як вiдрiзнити хрест даний людинi Богом, тобто ношу, яку людина повинна нести, вiд житейських проблем, яких людина повинна позбавлятися, в значеннi терпiти-змиритися чи все ж йти наперекiр
Господи, дай мені зустріти з душевним спокоєм усе, що принесе мені цей день.
Дай мені цілковито віддатися на волю Твою святу.
На всяк час дня цього в усьому настав мене і підтримай мене, Господи.
Які б я не дістав звістки, навчи мене приймати їх зі спокійною душею і твердим переконанням, що на все Свята Воля Твоя.
У всіх ділах моїх і словах керуй думками моїми і почуттями.
У всіх непередбачених випадках не дай мені забути, що все Ти посилаєш.
Навчи мене просто і мудро ставитись до всіх людей, нікого не ображаючи, ані засмучуючи.
Господи, дай мені силу перенести втому і всі події цього дня.
Керуй моєю волею і навчи мене молитись, вірити, надіятись, терпіти, прощати і любити.
Боже, дай мені душевний спокій
Прийняти те, що не можу змінити,
Відвагу змінити те, що можу,
І мудрість відрізнити одне від другого.
Жити нинішнім днем,
Радіти кожній миті,
Вважати незгоди дорогою до миру,
Приймати, як Він, цей грішний світ, яким той є,
А не яким хочу бачити його я.
Вірити, що Він виправить усе,
Якщо я скорюся Його волі -
Щоб я був досить щасливий у цьому житті
І безмежно щасливий з Ним навіки!
Амінь.
/Андрій85 писав:Я вважаю, що хрест - це те, чого ти змінити не можеш.
boroda писав:трохи засмутися,але потім заспокоївся
Андрій85 писав:... перед смертю всі ми стаємо такими, якими є на справді, смерть зриває маски...
ЭТО АНЕКДОТ И НЕ БОЛЕЕ... но, с глубоким подтекстом... Я слышал, Папа в Ватикане очень сильно заболел, и было сообщено верным католикам, что кардинал с балкона святого Петра должен сделать особенное заявление.
Когда пришел этот день, знаменитая площадь перед балконом была полностью заполнена верующими. Старый кардинал начал свою речь, в его голосе была дрожь и тревога: «Его святейшество может быть спасено только пересадкой сердца. Я обращаюсь ко всем вам, как преданным папе католикам, которые собрались здесь в этот день, чтобы нашелся какой-нибудь доброволец». Но, многотысячная площадь молчала. Не нашлось никого. Тогда, он взял перо и продолжал: «Я брошу это перо на вас, и на кого оно упадет - этот человек избран святым Провидением, спасти жизнь святого отца, отдав из груди свое сердце».
И с этими словами он бросил перо. И в это мгновение застывшей тишины можно было услышать лишь приглушенный гул тысяч будто бы молитвенно напряженных губ. Можно было слышать, как двадцать тысяч преданных католиков дуют вовсю, чтобы отогнать это смертельно-роковое перо от себя!!!
МОРАЛЬ:Когда вопрос касается жизни и смерти, даже мы священники, философы, люди, к которым идут спрашивать совета, встречаемся с теми же трудностями, что и простецы. Мы тоже находимся за порогом Последней Тайны, и больше вероятности в том, что мы не осознали ее даже так, как простые несмысленные дикари Полинезии. Может быть из за большего страха чем у простецов, мы стали священниками. Для того чтобы стать священниками, мы почти полностью отказались от жизни. Для того, чтобы быть монахами, епископами, раввинами, имамами, махатмами, мы полностью отказались от своего бытия, и полностью приняли то, что нам навязывало общество, религия, культура, история, воспитание. Мы, духовенство полностью согласились с этим. Мы подчас перестали соглашаться с собой, со своей собственной жизненной энергией. Согласились с положением в обществе, с общепринятыми нормами поведения. И к нам идут и спрашивают смысла жизни. А мы сами то трепещем. Глубоко внутри мы сами боимся. Внутри нас, взрослых на вид людей, укрывается трепещущий, задающий вопросы подросток. У нас нет собственных смелых духовный прозрений, озарений, которые подчас генерирует более взрослая и трезвая мысль. Наши умы забиты мертвым историческим хламом, который, как тот старый чемодан без ручки - выбросить жалко и носить неудобно, невозможно. Внутри нас просыпается зрелая мысль, но в наружу мы ее не выпускаем. Держим в себе.
И тут, у большинства, начинается самое опасное... Начинается двойная, скрытая жизнь. Вот, почему духовенство - папы, патриархи, кардиналы, епископы, архимандриты, священники, живут совершенно не так, как написано в древних церковных канонах и законах. И это самое красноречивое свидетельство их неверия тому, чему они призваны учить. Более яркой иллюстрации нашего неверия, чем наша жизнь. не придумаешь!
Авва Антоний Великий, говаривал: - Ты не рассказывай, а показывай, как жить по Заповеди.
Мы, как и наши ученики, наша паства - все сидим в одной и той же лодке неразгаданного, страшного бытия, и находимся за порогом Последней Тайны... "Господи, пошли Свет Твой и Истину Твою, и та введет нас и наставит во святую гору твою!"
*
И еще, православный случай... Преданный делу епархии епископ перетрудился, перенервничал и слёг в постель. Медицинская проверка показала, что его легкие переутомлены и расслаблены. Неверующий врач, (ох уж эти неверующие доктора и где они берутся?), посоветовал ему, чтобы он устроил себе длительный отдых на курорте, немного расслабился, отдохнул, поразвлёкся. Он сказал, что для выздоровления это совершенно необходимо. Епископ начал протестовать и сказал: «Это только у вас, неверующих курорты, отдыхи, развлечения. У нас непрестанная служба, работа и работа с людьми. Я не могу оставить свою работу и служение. «Хорошо, - сказал спокойно врач, - тогда, Ваше преосвященство, пока я буду писать направление, можете сейчас сделать выбор между Швейцарией и небесами».
Епископ забегал по комнате как укушенный. Походил, походил по своей, какое то время подумал, почесал сначала лысину, затем затылок, и потом, громко крякнув сказал: «Вы безбожники и здесь выиграли и победили. Ладно! Согласен, да будет Швейцария!»
ShMariam писав:Розумію, що не про це йшлося в попередньому дописі... Багато хто думає, що бути святим-правильним означає, що людина не має права розслаблятися взагалі (не розслаблятися в грісі, а в чомусь безгрішному, хай не зовсім духовному). Як прочитала на одному форумі, що християнин в неділю не має права відпочивати в розумінні приділити час собі(напр. поїхати кудись на природу після Літургії тощо), а тільки молитися, читати побожні книжки, робити добрі справи і т. д. Бог від нас дійсно багато вимагає, тільки чи варто перебільшувати в таких і подібних речах Його вимоги, щоб потім не витримати і скинути з себе хрест, а що гірше, перелякати дітей і знайомих (незнайомих), щоб ті втікали від Церкви десятою дорогою.
![]()
P.S. Прекрасно розумію, що в нашому світі є значно більше прикладів байдужості,, літеплості, ніж хворобливого фанатизму.
ShMariam писав:А до чого тут мій допис?![]()
Я взагалі дуже незалежна від думок людей (про себе також) і це багатьом це не подобається. От лише моя думка (не лише моя) формується під впливом думок людей (вас, форумчан, в т. ч.), які можуть бути для мене авторитетом (напр. загальновизнано побожні чи спеціалісти в певній галузі) і біда, коли вони кажуть дурниці.
Напр., той допис про "правильне святкування неділі" був написаний постійним користувачем (модератором?) одного релігійного форуму, тобто дописувач мав певний авторитет.
ShMariam писав:А до чого тут мій допис?![]()
Я взагалі дуже незалежна від думок людей (про себе також) і це багатьом це не подобається. От лише моя думка (не лише моя) формується під впливом думок людей (вас, форумчан, в т. ч.), які можуть бути для мене авторитетом (напр. загальновизнано побожні чи спеціалісти в певній галузі) і біда, коли вони кажуть дурниці.
Напр., той допис про "правильне святкування неділі" був написаний постійним користувачем (модератором?) одного релігійного форуму, тобто дописувач мав певний авторитет.
ShMariam писав:Може я неправильно висловилася... Справа не в недільному відпочинку чи чомусь подібному. Добре, коли людина багато молиться, суворо постить і часто буває церкві. Зле, коли в нормальних речах бачить гріх.
Повернутись до “Життя християнина”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей