Правда Христа далека від "підгорецьких" (оцініть)
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Фішер не бреши. Цитата виглядає зовсім інакше: "Хоча вони і провадять сексуальну активність, а їхня любов залишається безплідною". А друга вирвана з контексту. Це сказано в контексті того що Блаженніший говорить про толеранцію до людей, а не їхньої поведінки. До людей, які потребують Божої любові, а не до їхніх сороміцьких гріхів.
А постійна концентрація догналівців, і Ваша Фішеру, на гомосксуалізмі, вказує на те що власне "епіськопи" підгорецькі, так само як Ви стараєтеся прикрити свій гомосексуалізм, постійно нападаючи всіх довкола і звинувачуючи, як не в гомосексуальній поведінці то в підтримці гомосексуалізму.
Давно відома стратегія. Звинувать іншого у своїх гріхах. Догналізм практикує кабалістичні практики і віщування, а в окультному звинувачує інших.
Догналізм погруз в єресях, а звинувачує інших.
Виглядає, що принаймні провідники цієї секти погрузли в гомосексуальній розбещеності, бо постійно звинувачують інших в цьому.
А постійна концентрація догналівців, і Ваша Фішеру, на гомосксуалізмі, вказує на те що власне "епіськопи" підгорецькі, так само як Ви стараєтеся прикрити свій гомосексуалізм, постійно нападаючи всіх довкола і звинувачуючи, як не в гомосексуальній поведінці то в підтримці гомосексуалізму.
Давно відома стратегія. Звинувать іншого у своїх гріхах. Догналізм практикує кабалістичні практики і віщування, а в окультному звинувачує інших.
Догналізм погруз в єресях, а звинувачує інших.
Виглядає, що принаймні провідники цієї секти погрузли в гомосексуальній розбещеності, бо постійно звинувачують інших в цьому.
Sic transit gloria mundi
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Фішере, не відходьте від теми, впадаючи у флуд. Ця тема про "підгорецьке диво" найперше.
Про книгу Любомира Гузара є інша вітка http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=1164&start=0
І взагалі якщо ви маєте щось проти нього, чогось не дочули чи не зрозуміли, чи, може, Блаженніший висловився через свою людську неміч не цілком чітко, то скажіть йому це в очі, як навчає нас св. Писання. Неморально лити поза очі бруд, не розібравшися толком у справі.Імхо.
Про книгу Любомира Гузара є інша вітка http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=1164&start=0
І взагалі якщо ви маєте щось проти нього, чогось не дочули чи не зрозуміли, чи, може, Блаженніший висловився через свою людську неміч не цілком чітко, то скажіть йому це в очі, як навчає нас св. Писання. Неморально лити поза очі бруд, не розібравшися толком у справі.Імхо.

Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
Фішер писав:Тема "Христова правда далека від підгорецьких"
От і хай оцінять люди самі.
от ти і є головний свідок на користь того, що "Христова правда далека від підгорецьких".
нехай пише! брехня, пліткарство, а отже і ненависть до правди -- це все чим підживлюються підгорецькі. Най пише всім на потіху, а собі на загибель.
А хто відповідає за всю політику видавництва?
Хто допустив, щоби вийшла книга, де можна двояко трактувати слова глави помісної Католицької Церкви? І звичайно, не дуже добре виглядає потім пояснення, що оригінал на французькій і т.д.
Мають рацію чіплятися до слів, з цього боку. Якщо переклад поганий, то не треба випускати такого роду книг. Це показує як серйозно відносяться до цього всього, бюрократи з Патріархії.
Звичайно, трактувати двояко можна всяку річ, але і в листі студитів, також вказувалося на факт, що переклад на укр. мову не надто вдалий. Це не оправдання. Це добра наука і надіюсь такого більше не буде. А то спочатку випускають, а потім оправдовуються.
Хто допустив, щоби вийшла книга, де можна двояко трактувати слова глави помісної Католицької Церкви? І звичайно, не дуже добре виглядає потім пояснення, що оригінал на французькій і т.д.
Мають рацію чіплятися до слів, з цього боку. Якщо переклад поганий, то не треба випускати такого роду книг. Це показує як серйозно відносяться до цього всього, бюрократи з Патріархії.
Звичайно, трактувати двояко можна всяку річ, але і в листі студитів, також вказувалося на факт, що переклад на укр. мову не надто вдалий. Це не оправдання. Це добра наука і надіюсь такого більше не буде. А то спочатку випускають, а потім оправдовуються.
romanm писав:Хто допустив, щоби вийшла книга, де можна двояко трактувати слова глави помісної Католицької Церкви? І звичайно, не дуже добре виглядає потім пояснення, що оригінал на французькій і т.д.
Мають рацію чіплятися до слів, з цього боку. Якщо переклад поганий, то не треба випускати такого роду книг. Це показує як серйозно відносяться до цього всього, бюрократи з Патріархії.
не мають рації, бо при бажанні я можу Святе Письмо так протрактувати, що ти за голову візьмешся! - тому звинувачення видавців (в конкретно даному випадку) є взагалі не на місці, хоча згоден, що можна і краще.
Проблема в Іллі Догналі, який їздив до блаженішого просив єпископську мітру для себе, а коли його м"яко післали, почав бризкати слиною і оббріхувати!
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Мaлuй писав: [
не мають рації, бо при бажанні я можу Святе Письмо так протрактувати, що ти за голову візьмешся! -
Коли бути буквоїдом у читанні Біблії і не бачити духа, то можна, для прикладу, лишитися калікою, бо прийдеться вирвати око, відрубати руку, ногу і т. п., коли ті спокушають, щоб не потрапити в пекло... І так далі.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
romanm писав:А хто відповідає за всю політику видавництва?
Хто допустив, щоби вийшла книга, де можна двояко трактувати слова глави помісної Католицької Церкви? І звичайно, не дуже добре виглядає потім пояснення, що оригінал на французькій і т.д.
Мають рацію чіплятися до слів, з цього боку. Якщо переклад поганий, то не треба випускати такого роду книг. Це показує як серйозно відносяться до цього всього, бюрократи з Патріархії.
Звичайно, трактувати двояко можна всяку річ, але і в листі студитів, також вказувалося на факт, що переклад на укр. мову не надто вдалий. Це не оправдання. Це добра наука і надіюсь такого більше не буде. А то спочатку випускають, а потім оправдовуються.
Я особисту цю книжку дуже прискіпливо прочитав. Направду там не має жодних речей, яким би можна було щось конкретного закинути. Догналівці просто на просто висмикують цитати з контексту, або додають свої якісь слова чи перекручують текст. Але як казав один священик: з Біблії можна все на світі довести, і навіть що Бога нема,. Тож не є винною книжка. Проблема в догналівців та сама що й в єговістів. висмикують цитати з контексту, а те що їм не відповідає перекручують.
Sic transit gloria mundi
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
сергій писав: Тож не є винною книжка. Проблема в догналівців та сама що й в єговістів. висмикують цитати з контексту, а те що їм не відповідає перекручують.
Треба пам*ятати, що та книга схожа більше на мемуари Блаженнішого, ніж на науковий догматичний посібник. Чи ні? Він та подає переважно свої думки, відповідаючи на питання. Хто-зна, можливо, його первісні декотрі відповіді на питання були довшими та яснішими... Але видання, перевидання, різні редакції могли вплинути на суть із людського фактору. Дивує безкомпромісність самосвятів щодо цього без духу братньої любові з прощенням.
Ми можемо в дечому мати інший погляд. Таке життя. І Гузар. здається, не твердить на кожному кроці в житті те саме, що у книзі. Тому постійні злобні звинувачення самосвятів та їх адептів, що, мовляв, Л. Гузар єретик, а весь дотичний до нього Синод -апостатичний, просто не витримують здорової критики...
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
mykil-е, щиро дякую за адресу "дискусії", Повибирав кілька свідчень людей, яких вже можна назвати до певної мір потерпілими у підгорецькому випадку. Ось ці свідчення. Перепрошую, але мовою оригіналу для більшої автентичності.
74. Марія (Львів) 27.05.2009 8:44
А чого я так обурююся, пояснюю: моя бабуся живе в Підгірцях. Святим отцям вже півгосподарства винесла. "Лохотронщики"...
355. Василь (Самбір) 12.06.2009 16:54
Я там був і прекрасно знаю особисто кожного "владику" і можу перед всіма засвідчити, що якщо там і був колись Бог, то зараз ними керують інші духи... І проголошення себе єпископами це лише бажання влади, яке всі, хто туди їздить вперто не хочуть бачити! Для чого їм були потрібні ці самосвячення? Можеш дати відповідь?
346. свідок подій (вороняки біля золочева) 12.06.2009 10:47
Як на мене то мудрі люди вже давно повтікали від ?підгорецьких?, всі решта зробивши з них ідолів тримаються своєї гидоти, стикаюсь з ними дуже часто, озлобленні, бунтівливі, самоправедні, ніде нема Бога в одних підгір?ях, і пророки його тільки там, про любов і мови нема хіба на показ і то при своїх ? наставниках?, жодної спільності з християнством. Всі навколо г? тільки ми ?файні такі?.
474. Василь (Самбір) 16.06.2009 13:05
Сьогодні мав телефонну розмову з особою, яка ще донедавна була надзвичайно віддана підгорецьким відступникам. Так хлопчина розповів, що "отці" майже насилу хотіли його на ксьонза висвятити -- погрожували розправою і казали, що раз він вже так далеко зайшов, то виходу в нього нема. Або стає ксьонзом і приносить їм клятву вірності або за місяць помре і попаде напряму до пекла! Отакі-то методи в сектантів!
481. Василь (Самбір) 16.06.2009 14:27
Сподобалась історія? Маю ще одну! Приблизно роки три тому, на свою біду, завіз я до "отців" свою знайому, на реколекції. Бідолашна так захопилася, що готова була все життя своє Богові посвятити, висловила щире бажання йти до монастира. "Отці" їй повідомили, що так просто в монастир не попадають, спочатку вона повинна пройти своєрідний обряд очищення від світу: залишити досить непогану роботу і річ часу займатися благочинністю -- що вона звичайно і зробила... Ну дуже хотіла Богу служити... А через рік її просто-напросто послали на всі чотири сторони! Сказали, що недостойна! І це при тому, що шановний "владики" Митодій не забува надзвонювати їй навіть і серед ночі, щоб пригати протягом року, як то файно покластися на Божу мудрість!
483. Сергій (Львів) 16.06.2009 14:38
То така практика в "отців". Знаю дівчину, з двома закінченими факультетами, яку догналівці затуманили так, що бідолашна переконана шо тільки в монастирі в сестер-догналівок можна осягнути спасіння, вона кинула роботу, працювала прибиральницею, бо сестри-догналівки з Брюхович сказали їй що тільки в цей спосіб вона може позбутися гордості і попасти в їхній "всеспасаючий" монастир пророка Іллі (Догнала). Але потім через два роки "сетрички" сказали нещасній що вона до їхнього "всесвятого" монастира ненадається. От і тиняється та дівчина як мара по цьому світі не знаючи що її робити і де приткнутися. При чому під постійним телефонним контролем "владики" Мєфодія Шпіржика, навіть в ночі. То правда що Шпіржик по дівках в ночі телєфонує. Я це вже від багатьох чув.
488. Крайній з Краю (Броди) 16.06.2009 14:57
Ага, то видко є ше свідчення не вкористь "отчям-єпіськопам", а я думав жи то тілько я пару випадків знаю. Знаю їдну панєнку ту з Бродів. "Єпіськоп" Маркіян жи правда то правда до манатіра не тєгнув, але так її біній пояснив 4 заповідь Божу, жи її мало батьки за хамську поведінку з хати не вигнали. А Маркіян її переконував жи то вона за правду Христову терпит безневинно. Добре жи здибала ві ЛЬвові якогось мудрого священика, котрой її пояснив шо до чого. То прийшла до тями. І в Підгірчі їздити перестала. То сектанти їй такий терор телєфонний влаштували жи вона номер міняти мусіла, тоди зачали її на вулиці перестрівати і всякі дурниці молоти. Вона вже без супроводу на вулицю боїться вийти.
489. Андрій (Солонка) 16.06.2009 15:03
Моя мама також запізнала цю секту. Спочатку бігала до того автокефального священика тут в Солонці, який на чаші гадає. А тоді почала з знайомою їздити в Підгірці. Коли звідти приїздила то верещала на всіх домашніх, як навіжена, а гордість в ній сатанинська з"явилася. Ми її намовили до отця Вороновського поїхати. Після розмови з ним і молитов які отець над нею відмовив усе як рукою зняло. Неначе полуда з очей спала.
493. Володимир (Броди) 16.06.2009 15:35
А на "русі чистих сердець", зустрічі якого відбуваються кожну першу суботу місяця, вони так життя в шлюбі брудом поливають, що я мало одружуватись не передумав. Богу дякувати, що моя наречена не піддалася на їхні чари: Катехизм почитала, в нашого пароха розпитала.після того ми туди більше не їздимо і других відраджуємо. Секта це, одне слово.
http://gazeta.ua/index.php?id=293302#comment
74. Марія (Львів) 27.05.2009 8:44
А чого я так обурююся, пояснюю: моя бабуся живе в Підгірцях. Святим отцям вже півгосподарства винесла. "Лохотронщики"...
355. Василь (Самбір) 12.06.2009 16:54
Я там був і прекрасно знаю особисто кожного "владику" і можу перед всіма засвідчити, що якщо там і був колись Бог, то зараз ними керують інші духи... І проголошення себе єпископами це лише бажання влади, яке всі, хто туди їздить вперто не хочуть бачити! Для чого їм були потрібні ці самосвячення? Можеш дати відповідь?
346. свідок подій (вороняки біля золочева) 12.06.2009 10:47
Як на мене то мудрі люди вже давно повтікали від ?підгорецьких?, всі решта зробивши з них ідолів тримаються своєї гидоти, стикаюсь з ними дуже часто, озлобленні, бунтівливі, самоправедні, ніде нема Бога в одних підгір?ях, і пророки його тільки там, про любов і мови нема хіба на показ і то при своїх ? наставниках?, жодної спільності з християнством. Всі навколо г? тільки ми ?файні такі?.
474. Василь (Самбір) 16.06.2009 13:05
Сьогодні мав телефонну розмову з особою, яка ще донедавна була надзвичайно віддана підгорецьким відступникам. Так хлопчина розповів, що "отці" майже насилу хотіли його на ксьонза висвятити -- погрожували розправою і казали, що раз він вже так далеко зайшов, то виходу в нього нема. Або стає ксьонзом і приносить їм клятву вірності або за місяць помре і попаде напряму до пекла! Отакі-то методи в сектантів!
481. Василь (Самбір) 16.06.2009 14:27
Сподобалась історія? Маю ще одну! Приблизно роки три тому, на свою біду, завіз я до "отців" свою знайому, на реколекції. Бідолашна так захопилася, що готова була все життя своє Богові посвятити, висловила щире бажання йти до монастира. "Отці" їй повідомили, що так просто в монастир не попадають, спочатку вона повинна пройти своєрідний обряд очищення від світу: залишити досить непогану роботу і річ часу займатися благочинністю -- що вона звичайно і зробила... Ну дуже хотіла Богу служити... А через рік її просто-напросто послали на всі чотири сторони! Сказали, що недостойна! І це при тому, що шановний "владики" Митодій не забува надзвонювати їй навіть і серед ночі, щоб пригати протягом року, як то файно покластися на Божу мудрість!
483. Сергій (Львів) 16.06.2009 14:38
То така практика в "отців". Знаю дівчину, з двома закінченими факультетами, яку догналівці затуманили так, що бідолашна переконана шо тільки в монастирі в сестер-догналівок можна осягнути спасіння, вона кинула роботу, працювала прибиральницею, бо сестри-догналівки з Брюхович сказали їй що тільки в цей спосіб вона може позбутися гордості і попасти в їхній "всеспасаючий" монастир пророка Іллі (Догнала). Але потім через два роки "сетрички" сказали нещасній що вона до їхнього "всесвятого" монастира ненадається. От і тиняється та дівчина як мара по цьому світі не знаючи що її робити і де приткнутися. При чому під постійним телефонним контролем "владики" Мєфодія Шпіржика, навіть в ночі. То правда що Шпіржик по дівках в ночі телєфонує. Я це вже від багатьох чув.
488. Крайній з Краю (Броди) 16.06.2009 14:57
Ага, то видко є ше свідчення не вкористь "отчям-єпіськопам", а я думав жи то тілько я пару випадків знаю. Знаю їдну панєнку ту з Бродів. "Єпіськоп" Маркіян жи правда то правда до манатіра не тєгнув, але так її біній пояснив 4 заповідь Божу, жи її мало батьки за хамську поведінку з хати не вигнали. А Маркіян її переконував жи то вона за правду Христову терпит безневинно. Добре жи здибала ві ЛЬвові якогось мудрого священика, котрой її пояснив шо до чого. То прийшла до тями. І в Підгірчі їздити перестала. То сектанти їй такий терор телєфонний влаштували жи вона номер міняти мусіла, тоди зачали її на вулиці перестрівати і всякі дурниці молоти. Вона вже без супроводу на вулицю боїться вийти.
489. Андрій (Солонка) 16.06.2009 15:03
Моя мама також запізнала цю секту. Спочатку бігала до того автокефального священика тут в Солонці, який на чаші гадає. А тоді почала з знайомою їздити в Підгірці. Коли звідти приїздила то верещала на всіх домашніх, як навіжена, а гордість в ній сатанинська з"явилася. Ми її намовили до отця Вороновського поїхати. Після розмови з ним і молитов які отець над нею відмовив усе як рукою зняло. Неначе полуда з очей спала.
493. Володимир (Броди) 16.06.2009 15:35
А на "русі чистих сердець", зустрічі якого відбуваються кожну першу суботу місяця, вони так життя в шлюбі брудом поливають, що я мало одружуватись не передумав. Богу дякувати, що моя наречена не піддалася на їхні чари: Катехизм почитала, в нашого пароха розпитала.після того ми туди більше не їздимо і других відраджуємо. Секта це, одне слово.
http://gazeta.ua/index.php?id=293302#comment
Sic transit gloria mundi
-
- старець
- Повідомлень: 506
- З нами з: 27 жовтня 2008, 20:14
- Звідки: Місто на кордоні
сергій писав:Вибачаюсь за довгий допис, але для мене було цікаво довідатися ці речі. Думаю читачам форуму так само це буде цікавим.
Дякую, п.Сергію, за свідчення людей про велике зло, що чинить та догналівська секта. Може люди почитають і будуть обходити десятою дорогою тих псевдоотців і їх зборища.
Хорони нас Боже від їхнього згіршення!
Життя таке коротке - поспішаймо творити добро!
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
сергій писав:mykil-е, щиро дякую за адресу "дискусії",
Я теж пробував там щось казати, але адепти підгорецьких не сприймають іншого боку медалі і вважають очевидні факти про злочинну діяльність своїх "пастирів" вигадками. А Бог усе бачить...
Якщо там знову будуть якісь поважні свідчення християнського люду, то розширіть, будь ласка, цю дещо сумну колекцію ще на користь наших безцінних душ...
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Шкода, що не можу банити відвертих порушників правил форуму, що здійснюють тут лукаво свої нападки на Христову Церкву, пропагуючи згубне сектанство та обходячи попередження модератора. І адмін не завжди швидко реагує на мої прохання!!! 

Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
Підгорецькі пацієнти, що називають себе єпископами, нового листа накатали. Правда їх там кілька. Закликають Президента створити Єдину Помісну Церкву, але усі геть усі крім них окультисти. Тому висновок простенький - поставте нас управляти тією "церквою". Ше так є возванія до Європи зі закликом не слухати всіх єпископів і священиків, які їх не слухають. Блаженної пам"яті папу Івана-Павла ІІ вже єретиком проголосили. ВСІ професори католицької теології то ложні пророки, Лісабонський договір то страшний гріх, гірший від комунізму і нацизму. Направду - звих по фазі.
Хоча я не є прихильником того горезвісного договору, але зводити увесь договір до пропаганди гомосексуалізму, направду, смішно би виглядало, як би не заставляло задуматися над психічним здоров"ям авторів цього возванія.
Хоча я не є прихильником того горезвісного договору, але зводити увесь договір до пропаганди гомосексуалізму, направду, смішно би виглядало, як би не заставляло задуматися над психічним здоров"ям авторів цього возванія.
Sic transit gloria mundi
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Вважаю ( і не тільки я), що на пасквільний антикатолицький сайт "підгорецьких" не варто робити в нас на форумі посилання... Бо він є гріховний сам у собі, зокрема не є чистим від наклепів і лицемірства!
Посилання на нього від незрозумілого до кінця ніку "To є ми" видалено!
Посилання на нього від незрозумілого до кінця ніку "To є ми" видалено!

Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
сергій писав:Хоча я не є прихильником того горезвісного договору, але зводити увесь договір до пропаганди гомосексуалізму, направду, смішно би виглядало, як би не заставляло задуматися над психічним здоров"ям авторів цього возванія.
Правду кажучи цей договір є дійсно поганим і без пропаганди гомосексуалізму і найбільш цинічно там обійшлись власне з християнськими цінностями. До речі Папа також несхвально про нього висловлювався... І я не чув щоб хтось з наших священників висловився про це...
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
enginer писав:
А як же рука Москви, про яку всі тут говорили як про доконаний факт?
Здається, не всі найперше...
"Рука Москви" могла прийти опісля вже на допомогу, якщо не перед тим чи у самому процесі "місії"... Можна нині тільки здогадуватися.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
сергій писав:http://gazeta.ua/index.php?id=293302#comment
Я також уважно почитав коментарі - і скажу що на десяток тих коментарів, що ви тут навели, там є щонайменше по сотні на кожен коментар абсолютно протилежного змісту.... тому ваша підбірка виглядає щонайменше сильно тенденційною....
ПОПИТ НА РОЗКОЛЬНИКІВ
ПОПИТ НА РОЗКОЛЬНИКІВ
Останнім часом у Львові відбулася ціла низка заходів об'єднаних змістом і метою. А саме публікація книги Василя Ковпака "Переслідувана Традиція", виставка Богдана Вовка і оприлюднення в пресі пасквіля Каваціва на адресу Блаженнішого Любомира під назвою "Розкол в УГКЦ" (Аргумент-газета №43 (102) від 22.10.2003). Зміст цих заходів полягає в тому, що вони намагаються навіяти думку, що УГКЦ не Церква принаймні не католицька і немає нічого спільного з Церквою, яка існувала до 1946 року легально, а до 1991 в підпіллі, що духовенство не підтримує Гузара і що Василь Каваців, котрий проголосив себе єпископом Йосафатом буде святити нову ієрархію УГКЦ. Яка ж мета цих заходів? Проглядаються чітко принаймні дві -- політична і геополітична.
Політична
Позаяк УГКЦ посідає надзвичайно міцне становище в Західній Україні, має більшість громад та вірних, то перед виборами президента, такий моноліт є вагомим політичним фактором. Спроба розколоти такий моноліт для певних кандидатів принесла б чималі дивіденди. Оскільки вірні УГКЦ у переважно налаштовані прозахідно, що відображається не лише в політичних симпатіях, а й в ціннісних орієнтаціях та світобаченні, то, мабуть, питання риторичне: кому це вигідно. Розбрат у Західній Україні на церковному ґрунті явно послаблює шанси прозахідного україномовного кандидата. Це спроба кинути кістку між Церквою і західним виборцем, щоб тим часом провести власну політичну гру, усунувши з неї західний реґіон.
Геополітична
Мабуть, ні для кого не секрет, що унія, попри її церковне значення і важливість для єдності вселенської церкви, як цього прагнув Христос (щоб усі були одно), є ще й геополітичною моделлю. Це поєднання східного й західного християнства, це міст між Східною і Західною Європою. Ця модель відпрацьовувалася українською елітою (князями й єпископатом) принаймні з XIV ст. і врешті стала реальністю 1596 року.
Припустімо, що УГКЦ здобуває статус Патріархату. (Це питання стало серйозною темою в Ватикані.) Тоді можемо сказати, що гідність і роль УГКЦ надзвичайно посилюється, і вона стає центром притягання як в межах самої України, так і поза ними. Географія поширення Греко-Католицької Церкви у світі дуже широка: Україна, Білорусь, Польща, Росія, Словаччина, Румунія, країни української діяспори. Чи підсилить патріарший статус нашу Церкву чисельно і чи поширить він нашу церкву географічно питання очевидне, принаймні для тих, хто хоч трохи цікавився історією УГКЦ і сучасними реаліями церковного життя в Україні (й на постсовєтському просторі. Тим паче, що сьогодні УГКЦ спинається на ноги. І хоча динаміка росту кількості парохій не така, як на початку 90-их, позитивні зміни є в багатьох сферах: розвиток інфраструктури та адміністративної структури, розбудова наукових та навчально-виховних закладів; повертаються перші доктори богослов'я після навчання за кордоном, утворюються нові екзархії (фактично єпархії по всій Україні). І надзвичайно важливим моментом стало рішення про перенесення осідку глави УГКЦ до Києва. Фактично відновлення, бо від початку УГКЦ осідок Києво-Галицької митрополії був саме в Києві.
УГКЦ отримавши статус Патріаршої церкви змінює церковну карту Центрально-Східної, а особливо Східної Європи. Хочемо ми цього чи ні, і, попри те, що державні справи не є метою і завданням Церкви, УГКЦ стає взірцем геополітичної стратегії для держави, в свою чергу сприяючи зміні геополітичної розстановки сил в Центрально-Східній Європі.
Попит на розкол
Нема сумніву, що поза межами України і в самій Україні є сили, які не зацікавлені в Патріаршому статусі УГКЦ. Тому будь-якими способами вишукуються шляхи, щоб якщо не розколоти, то принаймні понадкушувати УГКЦ чи інсценізувати розкол. Грошей на це не шкодують. Саме в цьому ключі потрібно розуміти згадані на початку події.
А хто ж дійові особи? Не реальні, а ті, що ходять за порухом невидимої нитки. Їх зовсім трішки. Але про одного, мабуть, слід згадати. Василь Каваців, який двічі був суспендований (кому цікаві причини, можуть зробити запит у компетентний церковний орган) оголосив себе єпископом і очільником розкольників.
Каваців стверджує, що він єпископ ще з 1980 року, з часів підпілля, але не оголосив себе єпископом, як інші, після виходу з підпілля, а лише тепер. На підтвердження свого єпископства радить звертатися до людей, які відійшли у вічність, або до листів, котрі начебто були, але тепер їх нема.
Мотивом, який мав би стати аргументом для боротьби проти глави УГКЦ, є твердження, що УГКЦ не є більше католицькою, бо згадує православних і практикує те, що на думку Каваціва, є православним, а не католицьким. Наприклад, він пише про відкинення монстранцій, непочитання серця Ісусового тощо. Єдине, що можна тут зробити, це порадити самозванцеві запитати себе про власну ідентичність і справжні традиції, а не латинізовану практику, яка впродовж існування УГКЦ у чужорідному середовищі нашарувалися на обряд під тиском римо-католицького середовища.
На завершення дещо про логіку Каваціва. Апелюючи до Папи як до можливого арбітра в своїх домаганнях визнати його єпископом, водночас проголошує себе очільником боротьби проти глави УГКЦ, якого визнає Папа, й не лише визнає, а ще й призначає кардиналом, котрий за своїм статусом бере участь у виборах Понтифіка. Хоча цього Каваців не помічає, бо чорним по білому пише, що Папа не визнає Блаженнішого Любомира. То ж до кого в Святоюрські палати ходив Іван Павло II? Ще Каваців закидає, що Гузар запровадив причастя на стоячи і згадування всіх православних християн, але ж і римо-католики причащають на стоячи і згадують православних християн. Це рішення Другого Ватиканського Собору. Може, Каваців насправді виступає проти рішень цього Собору? То, може, й соборові отці разом з Папою і кардиналами не католицькі?
Біда в тім, що тут проблема не тільки з логікою. Тут проблема з вірою в Бога. Не шануючи свого пастиря, якого настановлено тобі зверху, не шануєш і того, хто його настановив. Пан Каваців пише, що чув ніби Гузар масон. А від кого чув? Може, сам Гузар сказав? А може, на базарі почув, як баба бабі щось шепнула. Цікаво, може, Каваців чув, що Гузар жидо-масон? Це улюблений епітет різних борців проти. Пан Каваців, певно, забув, що одне із завдань масонів -- це боротьба проти Христової Церкви. А сам власне й говорить, що очолює цю боротьбу. Ну де ж тут логіка. Від початку людства, спокушаючи людину, диявол вимагав не слухати Бога. І тепер вимагає не слухати ні Бога, ні Церкви. Тож питання на завершення: "Від кого Каваців?" Як відповідь подаємо цитату самого Каваціва у відповідь: "Час усунути з посади і дати нового Блаженнішого... Не може бути так, як він сказав".
Кілька риторичних запитань: "Чому Каваців пішов цією дорогою? Що спонукало людину, яка була у підпіллі ступити на шлях боротьби проти своєї ж церкви і чинити непослух церковній владі?
І порада всім нам. Господь просив молитися за тих, що пішли не тим шляхом. Може, власне Каваців та іже з ним саме в цей час потребують нашої молитви?
Юрій ПІДЛІСНИЙ
Голова Академічного католицького товариства "Обнова",
Викладач філософії Українського католицького університету
http://postup.brama.com/usual.php?what=16574
самовисвячення підгорецьких вже давно спланована і організована акція.
Останнім часом у Львові відбулася ціла низка заходів об'єднаних змістом і метою. А саме публікація книги Василя Ковпака "Переслідувана Традиція", виставка Богдана Вовка і оприлюднення в пресі пасквіля Каваціва на адресу Блаженнішого Любомира під назвою "Розкол в УГКЦ" (Аргумент-газета №43 (102) від 22.10.2003). Зміст цих заходів полягає в тому, що вони намагаються навіяти думку, що УГКЦ не Церква принаймні не католицька і немає нічого спільного з Церквою, яка існувала до 1946 року легально, а до 1991 в підпіллі, що духовенство не підтримує Гузара і що Василь Каваців, котрий проголосив себе єпископом Йосафатом буде святити нову ієрархію УГКЦ. Яка ж мета цих заходів? Проглядаються чітко принаймні дві -- політична і геополітична.
Політична
Позаяк УГКЦ посідає надзвичайно міцне становище в Західній Україні, має більшість громад та вірних, то перед виборами президента, такий моноліт є вагомим політичним фактором. Спроба розколоти такий моноліт для певних кандидатів принесла б чималі дивіденди. Оскільки вірні УГКЦ у переважно налаштовані прозахідно, що відображається не лише в політичних симпатіях, а й в ціннісних орієнтаціях та світобаченні, то, мабуть, питання риторичне: кому це вигідно. Розбрат у Західній Україні на церковному ґрунті явно послаблює шанси прозахідного україномовного кандидата. Це спроба кинути кістку між Церквою і західним виборцем, щоб тим часом провести власну політичну гру, усунувши з неї західний реґіон.
Геополітична
Мабуть, ні для кого не секрет, що унія, попри її церковне значення і важливість для єдності вселенської церкви, як цього прагнув Христос (щоб усі були одно), є ще й геополітичною моделлю. Це поєднання східного й західного християнства, це міст між Східною і Західною Європою. Ця модель відпрацьовувалася українською елітою (князями й єпископатом) принаймні з XIV ст. і врешті стала реальністю 1596 року.
Припустімо, що УГКЦ здобуває статус Патріархату. (Це питання стало серйозною темою в Ватикані.) Тоді можемо сказати, що гідність і роль УГКЦ надзвичайно посилюється, і вона стає центром притягання як в межах самої України, так і поза ними. Географія поширення Греко-Католицької Церкви у світі дуже широка: Україна, Білорусь, Польща, Росія, Словаччина, Румунія, країни української діяспори. Чи підсилить патріарший статус нашу Церкву чисельно і чи поширить він нашу церкву географічно питання очевидне, принаймні для тих, хто хоч трохи цікавився історією УГКЦ і сучасними реаліями церковного життя в Україні (й на постсовєтському просторі. Тим паче, що сьогодні УГКЦ спинається на ноги. І хоча динаміка росту кількості парохій не така, як на початку 90-их, позитивні зміни є в багатьох сферах: розвиток інфраструктури та адміністративної структури, розбудова наукових та навчально-виховних закладів; повертаються перші доктори богослов'я після навчання за кордоном, утворюються нові екзархії (фактично єпархії по всій Україні). І надзвичайно важливим моментом стало рішення про перенесення осідку глави УГКЦ до Києва. Фактично відновлення, бо від початку УГКЦ осідок Києво-Галицької митрополії був саме в Києві.
УГКЦ отримавши статус Патріаршої церкви змінює церковну карту Центрально-Східної, а особливо Східної Європи. Хочемо ми цього чи ні, і, попри те, що державні справи не є метою і завданням Церкви, УГКЦ стає взірцем геополітичної стратегії для держави, в свою чергу сприяючи зміні геополітичної розстановки сил в Центрально-Східній Європі.
Попит на розкол
Нема сумніву, що поза межами України і в самій Україні є сили, які не зацікавлені в Патріаршому статусі УГКЦ. Тому будь-якими способами вишукуються шляхи, щоб якщо не розколоти, то принаймні понадкушувати УГКЦ чи інсценізувати розкол. Грошей на це не шкодують. Саме в цьому ключі потрібно розуміти згадані на початку події.
А хто ж дійові особи? Не реальні, а ті, що ходять за порухом невидимої нитки. Їх зовсім трішки. Але про одного, мабуть, слід згадати. Василь Каваців, який двічі був суспендований (кому цікаві причини, можуть зробити запит у компетентний церковний орган) оголосив себе єпископом і очільником розкольників.
Каваців стверджує, що він єпископ ще з 1980 року, з часів підпілля, але не оголосив себе єпископом, як інші, після виходу з підпілля, а лише тепер. На підтвердження свого єпископства радить звертатися до людей, які відійшли у вічність, або до листів, котрі начебто були, але тепер їх нема.
Мотивом, який мав би стати аргументом для боротьби проти глави УГКЦ, є твердження, що УГКЦ не є більше католицькою, бо згадує православних і практикує те, що на думку Каваціва, є православним, а не католицьким. Наприклад, він пише про відкинення монстранцій, непочитання серця Ісусового тощо. Єдине, що можна тут зробити, це порадити самозванцеві запитати себе про власну ідентичність і справжні традиції, а не латинізовану практику, яка впродовж існування УГКЦ у чужорідному середовищі нашарувалися на обряд під тиском римо-католицького середовища.
На завершення дещо про логіку Каваціва. Апелюючи до Папи як до можливого арбітра в своїх домаганнях визнати його єпископом, водночас проголошує себе очільником боротьби проти глави УГКЦ, якого визнає Папа, й не лише визнає, а ще й призначає кардиналом, котрий за своїм статусом бере участь у виборах Понтифіка. Хоча цього Каваців не помічає, бо чорним по білому пише, що Папа не визнає Блаженнішого Любомира. То ж до кого в Святоюрські палати ходив Іван Павло II? Ще Каваців закидає, що Гузар запровадив причастя на стоячи і згадування всіх православних християн, але ж і римо-католики причащають на стоячи і згадують православних християн. Це рішення Другого Ватиканського Собору. Може, Каваців насправді виступає проти рішень цього Собору? То, може, й соборові отці разом з Папою і кардиналами не католицькі?
Біда в тім, що тут проблема не тільки з логікою. Тут проблема з вірою в Бога. Не шануючи свого пастиря, якого настановлено тобі зверху, не шануєш і того, хто його настановив. Пан Каваців пише, що чув ніби Гузар масон. А від кого чув? Може, сам Гузар сказав? А може, на базарі почув, як баба бабі щось шепнула. Цікаво, може, Каваців чув, що Гузар жидо-масон? Це улюблений епітет різних борців проти. Пан Каваців, певно, забув, що одне із завдань масонів -- це боротьба проти Христової Церкви. А сам власне й говорить, що очолює цю боротьбу. Ну де ж тут логіка. Від початку людства, спокушаючи людину, диявол вимагав не слухати Бога. І тепер вимагає не слухати ні Бога, ні Церкви. Тож питання на завершення: "Від кого Каваців?" Як відповідь подаємо цитату самого Каваціва у відповідь: "Час усунути з посади і дати нового Блаженнішого... Не може бути так, як він сказав".
Кілька риторичних запитань: "Чому Каваців пішов цією дорогою? Що спонукало людину, яка була у підпіллі ступити на шлях боротьби проти своєї ж церкви і чинити непослух церковній владі?
І порада всім нам. Господь просив молитися за тих, що пішли не тим шляхом. Може, власне Каваців та іже з ним саме в цей час потребують нашої молитви?
Юрій ПІДЛІСНИЙ
Голова Академічного католицького товариства "Обнова",
Викладач філософії Українського католицького університету
http://postup.brama.com/usual.php?what=16574
самовисвячення підгорецьких вже давно спланована і організована акція.
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
ОБЕРЕЖНО! СЕКТИ! http://lohotrontoday.at.ua/publ/3-1-0-89
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

ви помилуйтеся, що підгорецькі в коментах до статті (http://gazeta.ua/index.php?id=293302#comment) чудять!
Пишуть під всіма можливими підписами


це вже просто абзац!
Мaлuй писав::shock:
ви помилуйтеся, що підгорецькі в коментах до статті (http://gazeta.ua/index.php?id=293302#comment) чудять!
Пишуть під всіма можливими підписами, при чому виглядає так ніби вони самі себе звинувачують, а потім оправдовуючись цитують листи своїх "владик"
![]()
це вже просто абзац!
Раджу прочитати інші думки, ось наприклад http://holos.drohobych.tv/files/Holos_1.pdf та http://holos.drohobych.tv/files/Holos_2.pdf
Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 247 гостей