Актуальність Старого Заповіту
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Актуальність Старого Заповіту
Питання актуальності Старого Заповіту, я знаю, хвилює багатьох. Питання це постає особливо гостро, коли починаєш його читати, а не тільки знати, що він є. Скільки жорстокості, скільки помилок... А що в ньому історичного? 10%? Менше?
Ми все ще вважаємо Старий Заповіт богонатхненною книгою, але як сумістити, простому християнинові, який не закінчував курсів святого письма, якому ніколи не розповідали про Біблію, крім проповідей з сумнівними інтерпретаціями, учення Христа та Старий Заповіт? Жорстокість, ненависть, історичну неточність (якщо не сказати більше), якими пронизаний Старий Заповіт та заповіді і приклади Нового? Не можливо не бачити шокуючу різницю між Богом Нового Заповіту, та Старого.
Думаю, це питання є актуальним не тільки для "рядового" християнина.
Ваші думки та пояснення з цього приводу?
Ми все ще вважаємо Старий Заповіт богонатхненною книгою, але як сумістити, простому християнинові, який не закінчував курсів святого письма, якому ніколи не розповідали про Біблію, крім проповідей з сумнівними інтерпретаціями, учення Христа та Старий Заповіт? Жорстокість, ненависть, історичну неточність (якщо не сказати більше), якими пронизаний Старий Заповіт та заповіді і приклади Нового? Не можливо не бачити шокуючу різницю між Богом Нового Заповіту, та Старого.
Думаю, це питання є актуальним не тільки для "рядового" християнина.
Ваші думки та пояснення з цього приводу?
unicuique suum
Adriano писав:koly shosj ne zrozumilo,to treba pytaty specialista i vse bude ok. a Sv. pysjmo ne je knygoju z istoriji,ale knygoju pro istoriju spasinnia Bogom ljudyny. i koly shukaty tam cyh istyn, to zavzdy mozna znajty pojasnennia nezrozumilyh miscj. na razi stilky. pa.
Вичерпна відповідь
По-перше, багато за людей звертається не до спеціаліста, а до священника, якщо звертається взагалі.
По-друге, не є книгою історії, то значить, що там більшість вигадано? А історія спасіння кого? Людини, чи Ізраїлю? Як це спасіння відбувається в Старому Заповіті? Так, як з пророками, які проклинали дітей і ті помирали? Жорстокість значить це вигадка, а все добре - це правда, чи як?
Та Старий Заповіт повний проблем. Якщо в ньому стільки неточностей та протирічь, то як можна довіряти взагалі цій книзі? ось що мене питали не одноразово. І ці питання я в свою чергу задаю вам.
unicuique suum
kozen sviaschenyk maje buty specialistom z pytanj biblii.osnovna tema cilogo sv.pysjma-ce je Bog, jakyj ljubytj ljudynu i vede ii do spasinnja. izrailiu vin objavljaje sebe, svoju ljubov, a zvershennja je v novomu zaviti-v hrysti. she krasche pochytaty pro taki rechi knyzky Kudasiewicza: v odnij zi svoih knyzok vin jak raz opysuje problemy zla, istorychnosti i in., jaki vy tut zatorkujete.pa.
Adriano писав:kozen sviaschenyk maje buty specialistom z pytanj biblii.osnovna tema cilogo sv.pysjma-ce je Bog, jakyj ljubytj ljudynu i vede ii do spasinnja. izrailiu vin objavljaje sebe, svoju ljubov, a zvershennja je v novomu zaviti-v hrysti. she krasche pochytaty pro taki rechi knyzky Kudasiewicza: v odnij zi svoih knyzok vin jak raz opysuje problemy zla, istorychnosti i in., jaki vy tut zatorkujete.pa.
Цікава, теоретично правильна відповідь
Але що на практиці? Всі священники знаються на біблії?? Ні. Є такі, котрі говорять, що світ сотворений 6000 років тому! Адам і Єва - істоичні постаті, Мойсей написав Тору, Давид вбив Голіафа і т.д.! Більшість вірних на тій же позиції.
Про любов - ви читали Старий Заповіт? Цікаво там любов проявляється, вбивства дітей, пророки які проклинають, четвертування та гвалтування і це все абсолютно справедливо. Бог їм запорука.
Теорію, я і сам знаю, а от на практиці таких питань важко уникнути. Коли тобі говорять, що абсолютна більшість фактів Старого Заповіту - не історичні, то який сенс? Який сенс у історіях? Це все вигадка? А якщо вигадка, то чому така жорстока? Де цінність старого Заповіту, в чому? В кількох книгах? В псалмах (та й то, самі знаєте заборонені псалми - дітей головою об скелю і т.д.)?
А особливо, коли священники доказують що все в біблії чиста прада, бо вона богонатхненна! Де ж тут чиста правда??
До речі, а чому латинським шрифтом користуєтесь? З закордону?
unicuique suum
-
- гість
- Повідомлень: 1
- З нами з: 22 серпня 2006, 23:28
- Звідки: Стольний Град
- Контактна інформація:
справа у тому що сьогодні церковна бюрократія(як православна,так і уніатська) закликае брати з Старого Заповіту лише те,що цілком мирне,зручне соціально безпечне.тобто 20-ту главу Повторення Закону вони ігнорують,а батька й матір шанувати треба.так само й з Новим."Хто не зненавидить батька свого..." вони не чують.або "Не мир я приніс,а Меч..".зате "Блаженні миротворці..."-чують. :?
Знамена вверх - ідемо до Свободи
Христос веде в Небесне Царство нас,
Мечем караючим ми будемо у Нього
Раз з нами Бог – хто встоїть проти нас?!
Христос веде в Небесне Царство нас,
Мечем караючим ми будемо у Нього
Раз з нами Бог – хто встоїть проти нас?!
Евген писав:справа у тому що сьогодні церковна бюрократія(як православна,так і уніатська) закликае брати з Старого Заповіту лише те,що цілком мирне,зручне соціально безпечне.тобто 20-ту главу Повторення Закону вони ігнорують,а батька й матір шанувати треба.так само й з Новим."Хто не зненавидить батька свого..." вони не чують.або "Не мир я приніс,а Меч..".зате "Блаженні миротворці..."-чують. :?
І я про те саме... Саме те, що зручно, а інше просто уникає.
unicuique suum
Евген писав:справа у тому що сьогодні церковна бюрократія(як православна,так і уніатська) закликае брати з Старого Заповіту лише те,що цілком мирне,зручне соціально безпечне.тобто 20-ту главу Повторення Закону вони ігнорують,а батька й матір шанувати треба.так само й з Новим."Хто не зненавидить батька свого..." вони не чують.або "Не мир я приніс,а Меч..".зате "Блаженні миротворці..."-чують. :?
Нужно просто все цитаты рассматривать в историческом и духовном контексте. Тогда все становится на свои места.
Летоисчиление библийское символично и исторического смысла не имеет.
Богодуховненность заключается в том, что разобравшись, что написано в Библии мы получим большую духовную пользу. Разбираться помогают святые отцы, в творениях которых дается толкование.
Ветхий завет помогает осознать всю глубину грехопадения человека и смысл прихода Мессии, поэтому является очень важным. Нельзя отделять ветхий завет от нового.
-
- гість
- Повідомлень: 4
- З нами з: 24 лютого 2007, 00:02
- Контактна інформація:
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:Питання актуальності Старого Заповіту, я знаю, хвилює багатьох. Питання це постає особливо гостро, коли починаєш його читати, а не тільки знати, що він є. Скільки жорстокості, скільки помилок... А що в ньому історичного? 10%? Менше?
Що саме означають слова "стільки помилок"?
Крім того, якщо уважно почитати Старий Завіт, можна чітко зрозуміти, що його законом є не лише "око за око, зуб за зуб", але й "люби ближнього свого". Ще не дочитав його, але заповідь любові там точно є
Re: Актуальність Старого Заповіту
eternal_piligrim писав:Що саме означають слова "стільки помилок"?
Крім того, якщо уважно почитати Старий Завіт, можна чітко зрозуміти, що його законом є не лише "око за око, зуб за зуб", але й "люби ближнього свого". Ще не дочитав його, але заповідь любові там точно є
Головним словом, яким можна означити СЗ - протиріччя. Так, там є заповідь любові, але там є і пророки які проклинають дітей, які потім помирають. Там є чудові псалми, та ті в яких говориться про ворогів, а саме про те, щоб їх дітей, головами об скелю... Там є чудова метафора любові Бога та Церкви, і купа насилля, гвалтування, брехні і т.д., яка чиниться саме святими, здаволася б людьми.. Там багато чого, і саме тому, вважати його ЦІЛКОМ, повністю, богонатхненним є дуже важко, особливо важко це зрозуміти пересічному християнинові.
На рахунок власне помилок та... ммм... історичної неправди: там таких речей просто безліч, від простих протиріччь, до парадоксальних перебільшень.
Знову ж таки, наскільки важко зрозуміти. коли священник намагається тобі доказати, що СЗ - абсолютно точний і в ньому немає протиріччь...
unicuique suum
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:Головним словом, яким можна означити СЗ - протиріччя. Так, там є заповідь любові, але там є і пророки які проклинають дітей, які потім помирають. Там є чудові псалми, та ті в яких говориться про ворогів, а саме про те, щоб їх дітей, головами об скелю... Там є чудова метафора любові Бога та Церкви, і купа насилля, гвалтування, брехні і т.д., яка чиниться саме святими, здаволася б людьми.. Там багато чого, і саме тому, вважати його ЦІЛКОМ, повністю, богонатхненним є дуже важко, особливо важко це зрозуміти пересічному християнинові.
1. Не старайтесь понять Писание собственным умом, читайте трактовки святых отцев. Враг не дремлет, и найдет чем вас смутить.
2. "Младенцев об скалу" -- это означает, что нужно страсти свои убивать когда они еще не имеют над человеком полной власти. Читайте подробней, например, у аввы Дорофея. http://www.hari-katha.org/raznoe/crist/dorofey/11.htm
3. Грехи людей это естественно, потому что человек имеет падшее, испорченое существо. Чтоб его исцелить, самому Богу пришлось так пострадать. Как видите, было за что страдать. Да и святость не означает безгрешность. Оставьте вы этот католический юридизм, ради Бога. Иуда имел заслуг куда больше чем грехов, и что? В рай вместо него попал разбойник, у которого из заслуг была лишь фраза "помяни мя Господи во Царствии Своем"
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:1. Не старайтесь понять Писание собственным умом, читайте трактовки святых отцев. Враг не дремлет, и найдет чем вас смутить.
Трактовки - вещь растяжимая, трактовать можно как угодно. И вопрос я не ставил о трактовках, а о том, считать ли ВЗ исторически правдивым, абсолютно истинным.
2. "Младенцев об скалу" -- это означает, что нужно страсти свои убивать когда они еще не имеют над человеком полной власти. Читайте подробней, например, у аввы Дорофея.
интересная интерпретация, которая противоречит написанному полностью. Тогда давайте я вам такими вот интерпретациями из любого любовного романа Библию сделаю
Оставьте вы этот католический юридизм, ради Бога. Иуда имел заслуг куда больше чем грехов, и что? В рай вместо него попал разбойник, у которого из заслуг была лишь фраза "помяни мя Господи во Царствии Своем"
Во-первых, где написано, что Иуда в аду?? Во-вторых, никакого юридизма, тем более католического, я не применяю. Я говорю то, что вижу и слышу от других. И этих других, зачастую, эти взятые с воздуха интерпретации ВЗ совершенно не убеждают...
Кстати, святость святостью, заслуги заслугами. но при чем тут дети невинные, умершие из-за "пророка"??
unicuique suum
Можливо, дещо легше буде дати відповіді на підняті у цій темі запитання, коли візьмемо до уваги, що Святе Письмо представляє історію спасіння людини. Людина в цій історії поводилася не завжди правильно, дотримуючись Божих заповідей. Тому наставали моменти так званої Божої кари, а якщо точніше - Божого допусту. І це не тільки у Старому Завіті, але й у Новому. Пригадайте хоча б сліпоту Савла по дорозі у Дамаск.
Із згадки про Савла пропоную ще один момент для застанови. Бог у Старому Завіті як і в Новому є тим самим Богом, який у першому випадку приготовляє (виховує, допускає кари, поневолення і т. д.)народ до приходу Спасителя, а в Новому - здійснює це. Подібно і Савло осліп, щоб через цей допуст зрозуміти, що чинить несправедливість.
Із згадки про Савла пропоную ще один момент для застанови. Бог у Старому Завіті як і в Новому є тим самим Богом, який у першому випадку приготовляє (виховує, допускає кари, поневолення і т. д.)народ до приходу Спасителя, а в Новому - здійснює це. Подібно і Савло осліп, щоб через цей допуст зрозуміти, що чинить несправедливість.
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:Трактовки - вещь растяжимая, трактовать можно как угодно. И вопрос я не ставил о трактовках, а о том, считать ли ВЗ исторически правдивым, абсолютно истинным.
Да, необходимо считать его абсолютно истинным, более того -- богодуховненным.
интересная интерпретация, которая противоречит написанному полностью. Тогда давайте я вам такими вот интерпретациями из любого любовного романа Библию сделаю
Ну вы это вы, а авва Дорофей -- это святой отец, учитель православной церкви, на поучениях которого уже не одно поколение великих подвижников выросло, своими делами доказавшими истинность его учения.
И этих других, зачастую, эти взятые с воздуха интерпретации ВЗ совершенно не убеждают...
Понимаете, если уж вы причисляете себя к христианам, то нужно как-то смиряться, понимать свою немощь и просить Бога открыть немного истины, которая вам была бы полезна для спасения. А без смирения, веры и молитвы вы конечно по наветам лукавого найдете кучу противоречий. Почитайте семнадцатую кафизму (псалом 118).
http://molitvoslov.com/txt.php?id=459
http://molitvoslov.com/txt.php?id=460
http://molitvoslov.com/txt.php?id=461
http://molitvoslov.com/txt.php?id=462
Кстати, святость святостью, заслуги заслугами. но при чем тут дети невинные, умершие из-за "пророка"??
Ну, мы до сих пор на себе чувствуем последствия греха Адама и Евы...
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:Да, необходимо считать его абсолютно истинным, более того -- богодуховненным.
То есть, все описанные в ВЗ события имели место в реальности?
Понимаете, если уж вы причисляете себя к христианам
А кто себя к христианам причисляет? Я просто им симпатизирую и в силу некоторых обстоятельств, довольно неплохо с ним знаком теоретически.
то нужно как-то смиряться
Смирение вещь, безусловно, хорошая... Толкьо вот по-моему, как только есть трудности с нормальным объяснением, сразу же приводят аргумент смирения... Подозрительно, однако...
Ну, мы до сих пор на себе чувствуем последствия греха Адама и Евы...
Ну да, это само собой. Что совершенно не оправдывает пророка (и всех остальных, кто во имя Господа совершает преступления в ВЗ)
unicuique suum
ihor писав:Можливо, дещо легше буде дати відповіді на підняті у цій темі запитання, коли візьмемо до уваги, що Святе Письмо представляє історію спасіння людини.
Напевно мене не так зрозуміли... Я говорив про те, що важко зрозуміти СЗ, ОСОБЛИВО тоді, коли намагаються довести, що він є абсолютно точний з усіх точок зору ( в тому числі з історичної і т.д.). Проблема полягає в тому, що приймаючи таку точку зору, протиріччя, розбіжності просто лізуть в очі, навіть простому християнинові, який намагається щось зрозуміти, а не просто читати як заклинання.
З іншого боку, якщо ми визнаємо, що не все в СЗ відповідає дійсності, то, враховуючи кількість протиріччь, постає питання актуальності цієї книги, та, відповідно, її богонатхненності.
Маю надію, що висловився більш зрозуміло.
А теорію я і сам знаю
unicuique suum
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:То есть, все описанные в ВЗ события имели место в реальности?
Да.
Смирение вещь, безусловно, хорошая... Толкьо вот по-моему, как только есть трудности с нормальным объяснением, сразу же приводят аргумент смирения... Подозрительно, однако...
С вашей стороны я аргументов не увидел вообще. А вообще, христианство это не теория, а практика и только практика.
Ну, мы до сих пор на себе чувствуем последствия греха Адама и Евы...
Ну да, это само собой. Что совершенно не оправдывает пророка (и всех остальных, кто во имя Господа совершает преступления в ВЗ)
Поверьте, Господь праведен.
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn
и миру 6000 лет, Адам и Ева существовали, всемирный потоп был, Моисей написал Тору, Давид убил Голиафа...
Ну вот об этом я и говорил в первом своем посте!
Я ничего говорить не буду, хотелось бы услышать комментарии остальных участников форума
Да.
и миру 6000 лет, Адам и Ева существовали, всемирный потоп был, Моисей написал Тору, Давид убил Голиафа...
Ну вот об этом я и говорил в первом своем посте!
Я ничего говорить не буду, хотелось бы услышать комментарии остальных участников форума
unicuique suum
Мені особисто здається, що кожен з учасників форуму говорить на різному рівні про одну і ту саму проблему. Тому, будучи на своєму рівні він має рацію. Якщо ми говоримо про актуальність Старого Завіту, то, переконаний, більшість погодиться, що він є важливим, хоч практика свідчить, часто ним нехтують. Прикро, але це факт.
Важливість СЗ гарно представлена словами Христа: «Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати.» (Мат 5,17). Українське слово «виконати» тут невдало передає грецьке слово plerosai – буквально завершити, сповнити, наповнити (у сенсі, коли, наприклад, наливаємо у банці є трохи води, а ми вирішили її вщент заповнити).
Іншими словами, СЗ є важливою складовою Нового, де він, фактично, реалізовується і розкривається. Багато «ідей», чи кому подобається «догм», «правд віри» - важко зрозуміти, беручи до уваги лише Новий Завіт.
Більшість знає, що СЗ не є книгою, писаною одним писарем, в один час, в одному жанрі. Тому, не можна відкидати, що читачу досить складно його розуміти, пояснювати певні «протиріччя», «помилки» і т.д. Ті, для кого він є правилом віри, Законом їхнього життя також цього не заперечують. Тому, існують багато трактатів, тлумачників і т.п., де різні автори у свій спосіб пояснюють ту чи іншу проблему, трудність.
Для мене - Бог є автором Святого Письма, але він користувався талантами, дарами, уявою різних писарів, аби передати Своє Послання для нас. Тому, якщо дійсно хтось читає Біблію, і зустрінеться з трудністю, але буде мати бажання(!) це прояснити, то Бог поможе через різних людей і ситуації.
Важливість СЗ гарно представлена словами Христа: «Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати.» (Мат 5,17). Українське слово «виконати» тут невдало передає грецьке слово plerosai – буквально завершити, сповнити, наповнити (у сенсі, коли, наприклад, наливаємо у банці є трохи води, а ми вирішили її вщент заповнити).
Іншими словами, СЗ є важливою складовою Нового, де він, фактично, реалізовується і розкривається. Багато «ідей», чи кому подобається «догм», «правд віри» - важко зрозуміти, беручи до уваги лише Новий Завіт.
Більшість знає, що СЗ не є книгою, писаною одним писарем, в один час, в одному жанрі. Тому, не можна відкидати, що читачу досить складно його розуміти, пояснювати певні «протиріччя», «помилки» і т.д. Ті, для кого він є правилом віри, Законом їхнього життя також цього не заперечують. Тому, існують багато трактатів, тлумачників і т.п., де різні автори у свій спосіб пояснюють ту чи іншу проблему, трудність.
Для мене - Бог є автором Святого Письма, але він користувався талантами, дарами, уявою різних писарів, аби передати Своє Послання для нас. Тому, якщо дійсно хтось читає Біблію, і зустрінеться з трудністю, але буде мати бажання(!) це прояснити, то Бог поможе через різних людей і ситуації.
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:rbnДа.
и миру 6000 лет, Адам и Ева существовали, всемирный потоп был, Моисей написал Тору, Давид убил Голиафа...
Истинность Ветхого Завета не превращает его в учебник истории.
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:Истинность Ветхого Завета не превращает его в учебник истории.
Гарні слова, але думаю, що robie також їх підтримує.
Як я сказав, Писання не було писане одним писарем, в один час, в одному жанрі. Тому, коли постає питання про достовірність тієї чи іншої події, того чи іншого історичного факту, то треба це досліджувати. І я пропоную це також тут робити. Коли у когось є конкретне(!) питання, то нехай це озвучить і скаже: «Як це можна розуміти? Дослівно? Символічно?» Переконаний, що багато проблем спадуть, коли саме на такому рівні поведемо діалог.
І на закінчення, хочу пригадати, що християни часто мали проблеми, коли намагались Святе Письмо виставляти як правдиву історичну книгу, книгу з біології і т.д., тобто підміняючи її пряме призначення. Вона може містити історичні факти, біологічні, але це не є її прямим завданням.
«Дослідіть но Писання, бо ви думаєте, що в них маєте вічне життя, вони ж свідчать про Мене!» Ів. 5,39.
Re: Актуальність Старого Заповіту
Stefanus писав:І на закінчення, хочу пригадати, що християни часто мали проблеми, коли намагались Святе Письмо виставляти як правдиву історичну книгу, книгу з біології і т.д., тобто підміняючи її пряме призначення. Вона може містити історичні факти, біологічні, але це не є її прямим завданням.
Да, совершенно верно, совершенно согласен.
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:robie писав:rbnДа.
и миру 6000 лет, Адам и Ева существовали, всемирный потоп был, Моисей написал Тору, Давид убил Голиафа...
Истинность Ветхого Завета не превращает его в учебник истории.
То есть не все события описанные в СЗ имели место в истории??
unicuique suum
Re: Актуальність Старого Заповіту
Stefanus писав:Гарні слова, але думаю, що robie також їх підтримує.
Ну звичайно.
unicuique suum
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:
То есть не все события описанные в СЗ имели место в истории??
Правдоподібно, що так. Деякі події треба сприймати як притчі, які містять науку для нас, а не стараються передати історичний факт.
Тому-то деякі книги називають "Поетичні" (Йова, Пісня Пісень та інш.).
Дуже мене тішить факт, що ми починаємо на цьому форумі знаходити спільну мову.
Re: Актуальність Старого Заповіту
robie писав:То есть не все события описанные в СЗ имели место в истории??
Нет, все имели место быть.
Летоисчисление Ветхого Завета символично, не стоит к нему придираться.
Re: Актуальність Старого Заповіту
rbn писав:Нет, все имели место быть.
Летоисчисление Ветхого Завета символично, не стоит к нему придираться.
Пропоную: щоб уникнути проблем чи непотрібних дискусій, давайте спробуємо подавати конкретні приклади і не узагальнювати речі. Також, я не хочу, щоб наша "дискусія" велась у тоні доказувати "свою правду", але щоб ми були відкриті на дослідження і один одного збагачували своїми думками, знаннями.
Почну, хоча б з себе: я читав різні коментарі, де автори говорять, що Йов не був історичною постаттю. Книгу Йова відносять до поетичних книг. Її стиль, як і персонаж були вжиті, щоб спробувати відповісти питання, чому людина страждає. Послання та богословіє (!) цієї книги є правдивими, хоч спосіб яким Автор і писар їх передають не обов’язково мають мати історичну основу.
Re: Актуальність Старого Заповіту
Св. праведный Иов есть в святцах православной церкви, то есть это святой, которому можно молиться. А как можно молиться несуществующему персонажу поэтической книги?
Это, конечно, не доказательство, но свидетельство мнения церкви по этому поводу.
http://days.pravoslavie.ru/Life/life1000.htm
Это, конечно, не доказательство, но свидетельство мнения церкви по этому поводу.
http://days.pravoslavie.ru/Life/life1000.htm
Я направду щасливий, що наша розмова віддає духом миролюбивого діалогу і пошуку, замість духу - "хто тут правий". Принаймні, мені так здається, коли читаю наш форум з разу в раз.
Отож, цей аргумент про Йова дуже гарно поданий, конкретно і аргументовано. Тому, продовжуючи наші пошуки, я подам наступну інформацію. Св. Йов, про якого Ви згадуєте, не є тим самим Йовом з
Святого Письма.
Св.Йов, про якого Ви знадуєте, і свято якого Церква відзначає є особою, котра родилась у XVI столітті. Докладніше про нього можна почитати тут: http://www.pravoslavie.ru/arhiv/040317115632.
Сподіваюсь - це прояснить трохи ситуацію.
Отож, цей аргумент про Йова дуже гарно поданий, конкретно і аргументовано. Тому, продовжуючи наші пошуки, я подам наступну інформацію. Св. Йов, про якого Ви згадуєте, не є тим самим Йовом з
Святого Письма.
Св.Йов, про якого Ви знадуєте, і свято якого Церква відзначає є особою, котра родилась у XVI столітті. Докладніше про нього можна почитати тут: http://www.pravoslavie.ru/arhiv/040317115632.
Сподіваюсь - це прояснить трохи ситуацію.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей