akazva писав:5 серпня
От бачите.В книзі Марії з Агреди "Містичне місто Бога", є інша дата
16р. до Хр. 8 вересня опівночі - Рождество Пречистої Діви Марії.
Про саму книгу добре відзивалися і Римські архиєреї, і монаші чини, і науковці, європейські університети, єпископи і т.д.(даю тільки деякі уривки, бо там декілька сторіночок)
Сорок років після першої появи "Міста Бога" великі університети Європи були попрошені висловитися про цю велику працю. Всі осередки, за винятком янсеністських членів Сорбонни в Парижі, дали найвищі рекомендації. Одночасно науковців і учителів всіх монаших Чинів, що утримували навчальні заклади в Європі, попросили додати свої опінії. Співділали такі монаші Чини: Августини, Бенедиктинці, Домініканці, Єзуїти, Систерціяни, Василіяни, Тринітарії, Мерцедарії, Мініми, Єроніміти, Премонстратенсії, Реформовані Августини, Театини, Мольди і чини священства. Всі однодушно схвалювали сприятливе рішення, попередньо оголошене університетом Саламанки. До схвалення майже всіх університетів і монаших Чинів були згодом додані пишні панегірики інших науковців, великих богословів, єпископів і князів Церкви, і - Папів Римських, і - Римських Конгрегацій.
Як зразок того, що мовили ті свідки відносно чудесного "Міста Бога", ми вибираємо тут офіційну апробацію Лувенського університету, одного із відомих університетів Європи. Після зазначення, що не сміється витичувати для Божої Влади межі, кому Вона має давати приватні об'явлення, і після згадки про деякі загальні правила щодо приватних об'явлень, цей документ продовжує (цитуємо): "Тепер, притримуючись рішення Церкви відносно об'явлень, які даються нам під титулом "Місто Бога", ми, прочитавши цілу працю, кажемо і є тої думки, що вірні можуть читати її без небезпеки для їхньої віри і без шкоди для чистоти моральності; бо не знаходиться в ній нічого, що могло би повести до послаблень чи до необачної строгості; але противно, ми прийшли до висновку, що вона буде дуже корисна для пожвавлення і підсилення побожності вірних, почитання Пресвятої Діви, і пошани для священних містерій."
АПРОБАЦІЇ Апробації Папів Римських
Першим Папою, що офіційно звернув увагу на "Місто Бога", був Папа Інокентій XI, котрий 3 липня 1686р., у відповідь на серію злісних атак і махінацій деяких членів Сорбонни, знаних як янсеністи, видав послання, що дозволяло на видавання і читання "Міста Бога".
Пізніше подібні декрети випустили Папи Олександер VIII, Климентій IX і Венедикт XIII. Після цих декретів послідували два декрети Конгрегації Обрядів, одобрені Венедиктом XIV і Климентієм XIV, в котрих автентичність "Міста Бога", як існуючого, як написаного Преподобною слугинею Бога, Марією від Ісуса, є офіційно встановлена.
Великий Папа Венедикт XIII, коли був архиєпископом Беневенту, використовував ці об'явлення, як матеріал для серії проповідей про Благословенну Діву. 26 вересня 1713р. єпископ Сенеди в Італії дістав невідкличний наказ від Святого Уряду відтягнути свої заперечення, як суперечні декретові Папи Інокентія XI для вселенської Церкви.
То кому вірити?