Yur писав:о.Олег писав:тут про те, що після Освячення акциденції не зникають (зазвичай, але, див.вище - Євхаристійні Чуда), сама ж система, про яку Ви беретесь говорити, має на увазі саме те, що акциденції не є обов'язковими (незмінними); обов'язковим (незмінним) є сутність.
Акиденціїї це не ознаки Євхаристійних Чуд, себто екстраординарного Божого втручання, а в даному випадку зовнішні ознаки й тоді коли чудо є, й коли його нема.У вас просто зформоване невірне поняття про акциденціїї.
Перечитайте поданий коментар о. Роберто Коджі, там все сказано
http://narodna.pravda.com.ua/life/4d57bda8d06a4/
так я і не пишу, що акциденції є ознаками Євхаристійних Чуд (як і ніде не писав, що це Христова Плоть - це ЗНАК, Чудо для скріплення віри) - пишу, що акциденції є необов'язково присутніми (і саме це ілюструю прикладом Євхаристійних Чуд - там акциденції хліба і вина не є присутніми, але це Євхаристія), на відміну від обов'язкової присутності субстанції і з розумінням акциденції повністю пишу про те, що Ви наводите (у посиланні, "богословские коментарии")
В момент освящения даров, со словами: "Это есть Тело Мое", "Это есть Чаша Крови Моей", – субстанция хлеба становится Телом Христа, а субстанция вина – Его Кровью. Это чудесное превращение называется пресуществлением, то есть изменением сущности, субстанции. Сохраняются лишь внешние свойства хлеба и вина, на философском языке называемые акциденциями. Иными словами, остаются пространственные свойства, цвет, вкус, запах и даже питательная ценность. Но сущность, истинная природа меняется, поскольку хлеб и вино становятся Телом и Кровью Господа.
зрештою ми з Вами про це вже говорили і говорили (десь тут у темі, перегляньте, із 20 сторінки) - пишучи про Богословію Ви мали б розібратися у мові Богословія, а не приписувати мені невірне поняття про акциденції, адже ще минулого літа до Вас особисто писав, що молекули, запах, властивості хліба і вина разом складають ці акциденції і акциденції доказують існування в Євхаристії саме акциденцій хліба і вина, а не хліба і вина у їхній сутності. З того, що у Вас читаю, думаю, Ви просто перевели собі термін "акциденція" у щось на зразок "видимість", "уявне", а це зовсім богословськи некоректний переклад
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).