ShMariam писав:пілігрим писав:andrivovk писав:Якщо не помиляюсь, то татуювання теж має якесь поганське походження.
А ще це ж похрдження мають колесо , важіль , теорема Піфагора , різдвяна ялинка , абетка ...
І що?
І ти, Брут???
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
ShMariam писав:пілігрим писав:andrivovk писав:Якщо не помиляюсь, то татуювання теж має якесь поганське походження.
А ще це ж похрдження мають колесо , важіль , теорема Піфагора , різдвяна ялинка , абетка ...
І що?
andrivovk писав:Ялинку спалити, колесо поламати, математику не вчити.
пілігрим писав:А ще це ж похрдження мають колесо , важіль , теорема Піфагора , різдвяна ялинка , абетка ...
І що?
andrivovk писав:І ти, Брут???
ShMariam писав:Здається, тут хтось не спілкується, а грає вар'ята.andrivovk писав:Ялинку спалити, колесо поламати, математику не вчити.
ShMariam писав:Здається, тут хтось не спілкується, а грає вар'ята.andrivovk писав:Ялинку спалити, колесо поламати, математику не вчити.
о.Олег писав:
Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
А яка аргументація? Те, що це сильно впливає на тіло (і психіку)? Але на наше тіло (і психіку) впливає стільки різних факторів і часто значно сильніше, ніж "аморальне" тату.о.Олег писав:Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
о.Олег писав:ShMariam писав:Здається, тут хтось не спілкується, а грає вар'ята.andrivovk писав:Ялинку спалити, колесо поламати, математику не вчити.
ні - думаю законна теза, якщо основним аргументом "проти" є поганське походження
Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
ShMariam писав:А яка аргументація? Те, що це сильно впливає на тіло (і психіку)? Але на наше тіло (і психіку) впливає стільки різних факторів і часто значно сильніше, ніж "аморальне" тату.о.Олег писав:Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
andrey s. писав:А яка аргументація? Те, що це сильно впливає на тіло (і психіку)? Але на наше тіло (і психіку) впливає стільки різних факторів і часто значно сильніше, ніж "аморальне" тату.
Погоджуюсь. Тай " гріх проти тіла " звідки це взято ? ( для мене буде пізнавально. Саме поняття. ) Ні, звичайно я памятаю про настанови Апостолів, але всеж.., виглядає, що то інший контекст. Пияцтво , Обжорство, Похіть , і.., і..., і.. , а тут тату.
Дякую.
andrivovk писав:
А, крім того, чув, що часто бувають запалення, не заживають. Особливо, де шкіра більш чутлива.
ShMariam писав: Бо тату як символ якогось там рангу в кримінальному світі - то вже інше питання.
Вибачте, але цей аргумент нагадав мені аргумент однієї жінки (прихильниці пані Маковій) проти користування косметикою: "Образ Божий багном не скверніте" (наче саме ті слова вона сказала) Проти такого, вибачте за тавтологію, аргументів нема, як і проти Ваших слів...Bohdan_ писав:Таки вставлю своїх 5 копійок. Проблема тату в тому що кожного місяця на малюнки всі з тату проводяться (в повний місяць) сатаниньскі ритуали... (тобто на тіла які мають на собі малюночок викликається злий дух).
ShMariam писав:Вибачте, але цей аргумент нагадав мені аргумент однієї жінки (прихильниці пані Маковій) проти користування косметикою: "Образ Божий багном не скверніте" (наче саме ті слова вона сказала) Проти такого, вибачте за тавтологію, аргументів нема, як і проти Ваших слів...
о.Олег писав:ShMariam писав:Здається, тут хтось не спілкується, а грає вар'ята.andrivovk писав:Ялинку спалити, колесо поламати, математику не вчити.
ні - думаю законна теза, якщо основним аргументом "проти" є поганське походження
Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
пілігрим писав:В Книзі Левіт не розяснюється. Це заповідь Бога.
ShMariam писав:Вибачте, але цей аргумент нагадав мені аргумент однієї жінки (прихильниці пані Маковій) проти користування косметикою: "Образ Божий багном не скверніте" (наче саме ті слова вона сказала) Проти такого, вибачте за тавтологію, аргументів нема, як і проти Ваших слів...Bohdan_ писав:Таки вставлю своїх 5 копійок. Проблема тату в тому що кожного місяця на малюнки всі з тату проводяться (в повний місяць) сатаниньскі ритуали... (тобто на тіла які мають на собі малюночок викликається злий дух).
ShMariam писав:пілігрим писав:В Книзі Левіт не розяснюється. Це заповідь Бога.
Я чого питаю, - будь-яка заборона має пояснення, а тут воно якесь незрозуміле. Відповідно, часом втрачає актуальність, як от заборона на вживання крові.
Bohdan_ писав:ні - думаю законна теза, якщо основним аргументом "проти" є поганське походження
Але задаю питання, бо розмовляв з своїм другом (священик, спеціалізований на біоетичних питаннях) з цього приводу... і він каже, що наколювання на своєму тілі будь-чого Церквою засуджується як гріх проти тіла ("тіло - храм Духа Святого").
тобто... трошки не про поганське походження, не та аргументація
ОООО
19. Хіба ви не знаєте, що ваше тіло то храм Духа Святого, що живе Він у вас, якого від Бога ви маєте, і ви не свої?
20. Бо дорого куплені ви. Отож прославляйте Бога в тілі своєму та в дусі своєму, що Божі вони!
(1 до Коринтян 6:19,20)
Та ні - таки втратила актуальність з апостольських часів. Думаю, о.Олег не образиться, коли процитую його відповідь з чату (добре, що зберегла найважливіше):пілігрим писав:ShMariam писав:пілігрим писав:В Книзі Левіт не розяснюється. Це заповідь Бога.
Я чого питаю, - будь-яка заборона має пояснення, а тут воно якесь незрозуміле. Відповідно, часом втрачає актуальність, як от заборона на вживання крові.
Наскільки я знаю , заборона на вживання крові не вважається такою , що втратила актуальність.Це не тільки ветхозавітна заборона , а й апостольська.
стосовно ж питання Олі - немає в Христовій Церкві якогось повного прийняття "Апостольських Правил" (загострю, для чіткішого розрізнення: не віримо, що це написано під Надхненням Святого Духа і актуальне назавжди, натомість знаємо, що Церква Христова (поряд з тим, що походження "Апостольських Правил дискусійне") випрацьовує напрямні для життя християн і може їх міняти у питаннях культурально-поведінкових тощо). Те, що приймається разом з питаннями, що піднімались на різного роду Соборах - затверджене Христовою Церквою в її Канонічному Праві (чи, у нашому випадку, Кодексі Канонів Східних Церков). Загально, щоб розібратись в тих чи інших твердженнях "Апостольських Правил" варта застосовувати природній, Богом Даний, розум і розрізняти, про що те чи інше "Апостольське Правило". Христова Церква так і поступає. Якщо, наприклад, про стриження борід - проблема стосується дисципліни і звичаїв; якщо йдеться про "миття в бані з жидовствующими", то маємо розуміти, що йдеться про їхні ритуальні омовіння, а не лише про банальне миття, тобто - щоб часом (свідомо/несвідомо) не бути втягненими у їхні обряди тощо. В питаннях з кровію також маємо розуміти, що йдеться не про страви із крові (медичний гематоген, наприклад, чи кровянку або мясо з кров`ю тощо), а про ідоложертвенну кров (здається мені, на Форумі тут вже десь про це писав) риклад розуміння вимоги невживання крові: «Бог дал это предписание – образец, который применяли во времена апостолов к язычникам присоединившимся к вере. В то время, когда две стены из обрезанных и необрезанных, объединились на Краеугольном камне, все еще сохранялись отличия между ними… и теперь, когда Церковь стала сплошь из язычников, ни один христианин не считает необходимым воздерживается от дроздов или мелких птиц, так как их кровь не вылили, или зайцев потому что они убиты ударом по шее без слития их крови. Любой, кто все еще опасается этих вещей смеется над остальным: ведь главное это истинное убеждение, что “ не то, что входит в уста, оскверняет человека, но то, что выходит из уст, оскверняет человека”, (Мф 15,11) это зло заключается в совершении греха, а не в природе любой пищи и ее употреблении» Августин, Contra Faustum (XXXII, 13)
пілігрим писав:"28. Заради померлого не робіть надрізів на тілі вашому, не наколюйте на собі письма. Я Господь."
Книга Левіт , 19
А як така заборона?
28. Не робитимете заради мерця нарізок на вашому тілі, ані не знакуватимете себе; я - Господь.
andrey s. писав:пілігрим писав:"28. Заради померлого не робіть надрізів на тілі вашому, не наколюйте на собі письма. Я Господь."
Книга Левіт , 19
А як така заборона?
Це з іншої опери..., тут інший контекст ( заради померлого )
А ось як в іншому перекладі :Хоча.., я і сталіна з леніном бачив наколотого, і не тільки їх.., Боб Марлі, Че Гевара . Суть в тому що роблять собі обєкт поклоніння і цим порушують Заповідь 1. Типа в память про померлого . Ну само - собою Христос не рахується.., Він не померлий .28. Не робитимете заради мерця нарізок на вашому тілі, ані не знакуватимете себе; я - Господь.
пілігрим писав:Можливо. Хоча апостоли чітко розрізняють ідоложертвенне м"ясо і просто кров.
"28. Подобалось бо Святому Духові й нам ніякого більше не складати на вас тягару, крім цього необхідного:
29. стримуватися від ідоложертвенного м'яса, крови, душенини та розпусти. Ви добре зробите, коли будете берегтися цього. Будьте здорові.»
Але сперечатись не буду. Я під час проповіді точно чув заклик утриматись від вживання крові. Дуже люблю "кишку" , але з того чвсу утримуюсь.
ShMariam писав:andrey s. писав:пілігрим писав:"28. Заради померлого не робіть надрізів на тілі вашому, не наколюйте на собі письма. Я Господь."
Книга Левіт , 19
А як така заборона?
Це з іншої опери..., тут інший контекст ( заради померлого )
А ось як в іншому перекладі :28. Не робитимете заради мерця нарізок на вашому тілі, ані не знакуватимете себе; я - Господь.
А пояснення яке? Яким боком пов'язані мерці і надрізи?
Це Ви самі придумали чи дійсно так?andrey s. писав:Я редагував, дописав. І надрізи це один з видів тату. Або в сенсі жалобні надрізи в жаль за помершим. Ну типа такий був кльовий чувак.., що і пару надрізів не шкода зробити на згадку про нього.
Повернутись до “Церква і Суспільство”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей