о.Олег писав:ShMariam писав:о.Олег писав:не є.
Гм, а чому ж тоді православні на них люблять посилатися?
бо кажуть: "є".
читав, що православні греки вчать про саме апостольське походження цих Правил. Насправді ж, окрім назви, про це твердити як про факт не можна. Навіть твердження, що канони були зібрані в кінці 2-го - поч. 3-го стст. не витримують критики. Католицька енциклопедія (
http://oce.catholic.com/index.php?title ... lic_Canons ) про це пише, що "більшість сучасних дослідників поділяють думку, що сформульовані вони не раніше Антіохійського Собору 341-го року, або навіть не раніш як в кінці 4-го". Виглядає так, що канони АП збиралися поступово і з часом їх кількість зростала. Далі по цитованій КЕ: "На заході Церкви з самого початку до АП ставилися з підозрою. Наприклад канон 46-й, який заперечував хрещення від єретиків, протиставлявся західній і римській практиці. В т.зв. "Decretum" Папи Геласія (+496-го) вони відкидаються як апокрифічні твори, хоча і можливо, що цього відкинення не було в оригіналі "Decretum", а між іншими декретами було додане Папою Гоміздом (+523-му)." "...західні богослови (кардинал Гумберт 1054р.) робили різницю між 85 грецькими правилами" (початок 6-го ст., на Сході прийняті соборово у 692-му році) "які вважались апокрифами, і 50-ма правилами" (середина 5-го ст.) "що їх латиняни приймали як ортодоксальні через їх древність".
Слава Ісусу Христу.
"Молитва є зустріччю з Богом. Милостиня - зустріччю з ближнім. Піст - це зустріч з самим собою".
Блаженнійший Любомир Гузар