Michail писав:Так, тому і Ісус Христос казав "робіть це на мій спомин"
1. Згадуємо Його страждання, смерть і воскресіння.
2. Звіщаємо що Він ще не прийшов по Церкву і спасіння людства продовжується.
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Michail писав:Так, тому і Ісус Христос казав "робіть це на мій спомин"
alexoise писав:А как нужно поститься перед Причастием, с 12 часов ночи и до утра или как в Латинском обряде за час до Причастия?
viter писав:alexoise писав:А как нужно поститься перед Причастием, с 12 часов ночи и до утра или как в Латинском обряде за час до Причастия?
За годину чи дві. Але ніхто не заважає і більше.
alexoise писав:То есть как и в латинском обряде предпологается не есть за 1 час до Причастия.
И не только Апостолы,древние римляне тоже употребляли пищу лежа,а когда желудок был переполнен,то два пальца в рот и возвращение к принятию пищи.Все это не секрет и легко доступно в сети.Michail писав:Навколішки - традиція західна...
Східна - стоячи.
Але яка різниця? Як прийнято в церкві, так і приходьте.
Апостоли взагалі, коли їли, то лежачи (така була традиція у євреїв).
Хто знає, як точно це відбувалось на Тайній Вечері?
Michail писав:Навколішки - традиція західна...
Східна - стоячи.
Але яка різниця? Як прийнято в церкві, так і приходьте.
Апостоли взагалі, коли їли, то лежачи (така була традиція у євреїв).
Хто знає, як точно це відбувалось на Тайній Вечері?
pan Ostap писав:Та, а в нас тепер у Церкві, якщо хочеш приймати причастя навколішки - то ти ворог народу.... Хай все буде як у братів православних!!!
pan Ostap писав:Michail писав:Навколішки - традиція західна...
Східна - стоячи.
Але яка різниця? Як прийнято в церкві, так і приходьте.
Апостоли взагалі, коли їли, то лежачи (така була традиція у євреїв).
Хто знає, як точно це відбувалось на Тайній Вечері?
Та, а в нас тепер у Церкві, якщо хочеш приймати причастя навколішки - то ти ворог народу.... Хай все буде як у братів православних!!!
Олег21 писав:. Молитва до розпятого Ісуса
"Оце я предобрий і пресолодкий Ісусе, припадаю навколішки перед Твоїм обличчям і зі щирою любовю та спочуттям — спогадуючи пять Твоїх Ран тай роздумуючи над тим, що вже пророк Давид, о мій предобрий Ісусе, вложив Тобі в уста: «пробили мені руки й ноги й почистили всі кості мої». |Пс. 21; 17, 18) — прошу Тебе всею душею і благаю: наповни моє серце живим почуванням віри, надії, любови й щирим жалем за гріхи мої та постановою вже ніколи Тебе не ображати. Амінь."
(Хто клячучи відмовляє цю молитовку перед або по св. Причастю, перед образом розпятого Ісуса й молиться в намірі св. Церкви, мовлячи 5 Отче наш і 5 Б. Діво, доступає повного відпусту. Пій IX. 31 липня 1858).
andrey s. писав:...Папи і не тільки,кардинали,священники,які будучи Р.К. дуже любили східну(обряд) Літургію,і часто іі правили в Р.К. Храмі.То як вірні приймали Причастя?????
о.Олег писав:andrey s. писав:...Папи і не тільки,кардинали,священники,які будучи Р.К. дуже любили східну(обряд) Літургію,і часто іі правили в Р.К. Храмі.То як вірні приймали Причастя?????
могло бути різне, але ще раз засвідчу: і на Мессах часто приймають Причастя стоячи
З повагою, о.Олег
vitalko писав:о.Олег писав:andrey s. писав:...Папи і не тільки,кардинали,священники,які будучи Р.К. дуже любили східну(обряд) Літургію,і часто іі правили в Р.К. Храмі.То як вірні приймали Причастя?????
могло бути різне, але ще раз засвідчу: і на Мессах часто приймають Причастя стоячи
З повагою, о.Олег
Угу. Був десь два роки тому на месі в костелі св. Антонія. Ніхто до причастя не клякав.... То про що ми мову ведемо?....
о.Олег писав:Олег21 писав:. Молитва до розпятого Ісуса
"Оце я предобрий і пресолодкий Ісусе, припадаю навколішки перед Твоїм обличчям і зі щирою любовю та спочуттям — спогадуючи пять Твоїх Ран тай роздумуючи над тим, що вже пророк Давид, о мій предобрий Ісусе, вложив Тобі в уста: «пробили мені руки й ноги й почистили всі кості мої». |Пс. 21; 17, 18) — прошу Тебе всею душею і благаю: наповни моє серце живим почуванням віри, надії, любови й щирим жалем за гріхи мої та постановою вже ніколи Тебе не ображати. Амінь."
(Хто клячучи відмовляє цю молитовку перед або по св. Причастю, перед образом розпятого Ісуса й молиться в намірі св. Церкви, мовлячи 5 Отче наш і 5 Б. Діво, доступає повного відпусту. Пій IX. 31 липня 1858).
що не відміняє приймання Причастя стоячи ("зі страхом Божим і вірою приступіть", "прості прийнявши..." Василій Великий, Іван Золотоустий, Літургія)
насправді - у нас (католиків і Східної, і Західної Традицій) є місце і одному, і другому способові прийняття Святого Причастя.
З повагою, о.Олег
о.Олег писав:andrey s. писав:...Папи і не тільки,кардинали,священники,які будучи Р.К. дуже любили східну(обряд) Літургію,і часто іі правили в Р.К. Храмі.То як вірні приймали Причастя?????
могло бути різне, але ще раз засвідчу: і на Мессах часто приймають Причастя стоячи
З повагою, о.Олег
pan Ostap писав: Проблема в тому, що теперішні Папа і попердній говорили про необхідність приймання причастя виключно навколішки, лише в окремих випадка коли це неможливо, то можна приймати стоячи...
ShMariam писав:pan Ostap писав: Проблема в тому, що теперішні Папа і попердній говорили про необхідність приймання причастя виключно навколішки, лише в окремих випадка коли це неможливо, то можна приймати стоячи...
Але ті ж Папи причащали стоячи.Може вони рекомендували, а не "говорили про необхідність"?
pan Ostap писав:Листом Святійшого Отця Івана Павла II про таємницю і культ Євхаристії та Інструкцією Конгрегації стосовно Св.Причастя і Культу Божого від 3.04.1980 р. Ці документи потрібно оголосити в дієцезіальних органах. Вони повинні стати предметом обговорення на конгресах духовенства.
ShMariam писав:pan Ostap писав:Листом Святійшого Отця Івана Павла II про таємницю і культ Євхаристії та Інструкцією Конгрегації стосовно Св.Причастя і Культу Божого від 3.04.1980 р. Ці документи потрібно оголосити в дієцезіальних органах. Вони повинні стати предметом обговорення на конгресах духовенства.
В цій темі на попередніх сторінках щось таке обговорювалося (пошукайте). Аж поки не вияснилося, що це стосується виключно римо-католиків.
pan Ostap писав:Та не вияснилось... це так себе виправдовують противники причастя навколішки...
ShMariam писав:pan Ostap писав:Та не вияснилось... це так себе виправдовують противники причастя навколішки...
Якщо Ви не помітили, то ми тут доводимо, що і одне, і друге добре. Власне, проти модернізації Папи рекомендують причащатися навколішки. Але слова Папи стосовно обрядових питань нас не стосуються, лише римо-католиків. На Сході завжди причащалися стоячи, то що, вони (ми!) всі єретики і масони? Включно зі Святими Східної Церкви...
pan Ostap писав:Я лишень Пишу, що є неодноразові заклики Папи приймати причастя навколішки... про це і говорять святі у своїх книжках, зокрема посилаючись на обяєвлення Матері Божої.... (тут вже наводились ці цитати). Очевидно, що причина тут духовна.........ї./quote]ShMariam писав:Якщо Ви не помітили, то ми тут доводимо, що і одне, і друге добре.
pan Ostap писав: Очевидно, що причина тут духовна, а не в традиції.
Рим. 14, 2-6 писав: Один вірить, що можна все їсти, а слабкий (у вірі) їсть городину. 3 Хто їсть, хай тим, що не їсть, не гордує; а хто не їсть, хай того, що їсть, не судить, бо Бог його прийняв. 4 Ти хто такий, що чужого слугу судиш? Своєму господареві стоїть він або падає; а стоятиме, бо Господь має силу втримати його. 5 Один відрізняє день від дня, для іншого ж - кожний день однаковий. Кожний нехай виробить собі певність думки. 6 Хто вважає на дні, ради Господа на них вважає; і хто їсть, ради Господа їсть, бож дякує Богові; і хто не їсть, ради Господа не їсть і дякує Богові.
pan Ostap писав: Проте, я не закликаю навіть в нас всіх сатавити насильно на коліна, а лишень, щоб дозволяли тобі у храмах, який ти відвідуєш приймати навколішки. Наші ж деякі отці, схоже, уявили себе всемогутніми і просто відмовляють людям у причасті навколішки... тебе просто залишать без причастя, якщо ти не піднімешся... Це питання потрібно виносити на загальне обговорення, що робити з такими впертими отцями...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 33 гостей